Nee dit stond niet geheel in de planing dit latertje, maarja mag ze begin van de avond wel langs komenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maja.. de liefde voor eten overwon?
Irene was tofquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Hoe is/was irene? In ieder geval nog wel wakker zo te horen
Best geinigquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Tettenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
21-12-2011 04:58 Bloot op TV! whut ?
Botergeil kon maar niet van gerard afblijven....quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Ze hadden inderdaad ook wat nummertjes gemaakt.. Iets met jinglebells on the side...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Botergeil kon maar niet van gerard afblijven....
ze kermde het af en toe uit van plezierquote:Op woensdag 21 december 2011 06:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad ook wat nummertjes gemaakt.. Iets met jinglebells on the side...
Dat zijn er nog minder dan 20quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef Specularium het volgende:
Ga je vandaag weer voor de 500+ posts, TS?
En tot slot een "he,he zucht" al voegde ze direct toe dat Gerard dit alleen mocht doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze kermde het af en toe uit van plezier
Ik vond haar tof. Alleen al om het feit dat ze inderdaad nog wakker is.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
maar toch wel in het donker zoenen met timur hequote:Op woensdag 21 december 2011 06:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En tot slot een "he,he zucht" al voegde ze direct toe dat Gerard dit alleen mocht doen.
en ze ging uit de kleren...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:27 schreef Qunix het volgende:
Ohja... Irene lag boven op Gerard in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ja vast en zeker en elke keer als ze thuis komen van werk slaap ik nogquote:Op woensdag 21 december 2011 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]je ouders zullen trots zijn op je..
ik zat pics te kijken enzo.quote:
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseusequote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Groninger. het volgende:
houten reet, ik zit of lig gvd de hele dag!
ja dat kan ook, ik ga nu ff een oproep op twitter plaatsen ;pquote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseuse
slapen of lastig, ik kies lastig!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm.. slapen.. of.. hmm.. lastig.. grrmbl..
lastigquote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm.. slapen.. of.. hmm.. lastig.. grrmbl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |