Is ie dat niet dan? altijd gedachtquote:
Roel, Mike Tyson, Jewel.quote:
zo blij dat ik maar 1x per jaar nog 3fm luister, je zal dit maar dagelijks moeten horen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut een eind op met je mamma appelsap-shitgezeikdomgedoe.
zakje...quote:
Je went eraan. Zoals aan alles.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo blij dat ik maar 1x per jaar nog 3fm luister, je zal dit maar dagelijks moeten horen.
quote:
Wel meer dan alleen dat item, 90% 3FMquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels wel jegens dat domme item.
quote:
Ja, is m'n eerste keer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ook leuk dat je meedoet in dit topic haha
Joh, is toch leuk. Als je daar liedjes voor jezelf door laat verpesten is het best ernstig.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels wel jegens dat domme item.
duur geintjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef cheese. het volgende:
Hij betaalt die 50 ¤ zelf volgens mij.
oh, ik dacht die gozer door die skittles uitslag kreeg....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja als je er dan last van wil hebben moet het een heel raar verhaal worden
Ach, verdient zat joh..quote:
Ik weet nog goed dat je die pinguin-icon had en 'forumvriendje uit Maastricht' als ondertitel had. Herinner ik me nu ineens.quote:
Het begint redelijk kansloos te worden ja.quote:
Zo'n tshirt wil ik ookquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat je die pinguin-icon had en 'forumvriendje uit Maastricht' als ondertitel had. Herinner ik me nu ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |