quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef Paul het volgende:
En dan zeggen ze dat FC Utrecht supporters geen lieverdjes zijn
niet meer dan terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
#ajaaz, verbeek en Esteban WW TT op Twitter
Misschien om de sfeer er in te houden voor als de wedstrijd verder was gegaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
410 zat anders nog te feesten toen het gestaakt werd met de strijdkreet OE AH, waarschijnlijk vonden die knuppeltjes het terecht dat Esteban werd aangevallen
1-0.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat was de stand voor de staking dan???
1-0 door Gregoryquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
1-0 voor Ajaxquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Faalhaasquote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rode kaart wegens gebruik van geweld![]()
En dan met zo'n klapper voor Vermeer langsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Smoofie het volgende:
Misschien dat een AZ supporter nu bij AZ- Ajax dit gaat doen.
Ja, 18 posts van Caland waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit.
What the fuck, vorige topic 319 posts![]()
paul je bent een vieze nep supporter als je een andere club toejuicht, zemmelquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Paul het volgende:
Ja doe maar herspelen en dat AZ dan wint
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
"Er zijn alleen maar verliezaars."
Denk niet dat Ajax de beslissing van de KNVB kan veranderen, maar zou inderdaad tof zijn als ze laten merken dat ze het er niet mee eens zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef NumberSeven het volgende:
Laat dit een signaal zijn richting de KNVB en als Ajax echt volwassen is, dan steunen ze AZ hierin en accepteren ze uitsluiting van Az niet.
Zit er wel weer dik inquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Snuf. het volgende:
KNVB gaat er natuurlijk alles aandoen om Ajax door te laten gaan.
STFU fag dat je bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
paul je bent een vieze nep supporter als je een andere club toejuicht, zemmel
En negrito zegt.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan met zo'n klapper voor Vermeer langs
Paul is de beste troll in z'n soort.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
paul je bent een vieze nep supporter als je een andere club toejuicht, zemmel
Dat denk ik welquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Als Nijhuis geen rood had gegeven, hadden we nu rustig naar de 2e helft gekeken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Als Nijhuis geen rood had gegeven, hadden we nu rustig naar de 2e helft gekeken.
Denk het nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rode kaart wegens gebruik van geweld![]()
twitter:KNVBbekeralert twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:41:04#knvbbeker Wedstrijd #Ajax - #AZ is afgelopen. Ajax heeft gewonnen met 1 - 0. #AJAAZ reageer retweet
kan allebei.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh sorry was te moeilijk voor je he
ditquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
twitter:KNVBbekeralert twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:41:04#knvbbeker Wedstrijd #Ajax - #AZ is afgelopen. Ajax heeft gewonnen met 1 - 0. #AJAAZ reageer retweet
Never.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Eens. Ze moeten nu vooraf een statement maken. Niet afwachten op KNVBquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax de beslissing van de KNVB kan veranderen, maar zou inderdaad tof zijn als ze laten merken dat ze het er niet mee eens zijn
Nee, op z'n NEUS natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Esteban had hem vol tegen zijn hoofd moeten trappen, hij trapt nog expres tegen zijn benen aan. Kutkaalkopjes.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Wat een enorme kanker debiel kut josti. Gewoon afschieten die gast.
En mensen die zitten zeiken over dat dit typisch Ajax is. Hou gewoon je bek, dit had bij elke club kunnen gebeuren. Een enorme kanker debiel verpest het gewoon.
En ik sta volledig achter Esteban als Ajacied zijnde.
de hooligan is 19quote:
Staven gooier was ook zo oud.quote:
Iets zegt me dat dat niet de definitieve uitslag zal zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Wat als een man op de tribune een pistool hadquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef TheVulture het volgende:
En wat als die mafketel een mes had gehad?
Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Reglementair 0-3 voor az Ajax, opgelost slotje
Ik had als ik die Esteban was die gast trouwens helemaal lens geschopt.
Misschien dat ze met Lens beter gaan voetballen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Reglementair 0-3 voor az, opgelost slotje
Ik had als ik die Esteban was die gast trouwens helemaal lens geschopt.
Dan slaan de veiligheidsmaatregelen dus nergens op.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat als een man op de tribune een pistool had
Heeft idd niks met veilig te maken, gewoon omdat Verbeek het er niet mee eens isquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.
no wayquote:
Want het is normaal een mes mee te nemen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan slaan de veiligheidsmaatregelen dus nergens op.
Esteban natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Dr.Horrible het volgende:
Hopen dat zowel die 'supporter' als Esteban keihard gestraft gaan worden voor hun wangedrag.
Inderdaad, dat is wel hypocriet. Als er geen rood was gevallen was er niks aan het handje geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.
Als er zo'n halve tamme voor m'n neus stond zou ik ook voor míjn eigen veiligheid gaan en er drie keer gruwelijk tegenaan trappen. Als zo'n gozer pillen op heeft blijft ie opstaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Dr.Horrible het volgende:
Hopen dat zowel die 'supporter' als Esteban keihard gestraft gaan worden voor hun wangedrag.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Paul is de beste troll in z'n soort.
stadion verbod voor lifequote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Skv het volgende:
19-jarige jongen, dronken. Wat een klerelijer.
Doet in stadions als die van Ajax en vooral FC Utrecht pijn hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
zijn toch genoeg stadions waar je alleen maar over een hek hoeft te stappen?
True storyquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef TC03 het volgende:
OMG, dat gebrek aan objectiviteit bij Jan Joost en Humberto is echt bedroevend. Dit is toch een soort van journalistiek programma? Maar nee, volgens de boegbeelden van EL is het gewoon keihard 'een mafketel die een levenslang stadionverbod moet krijgen'. Prima hoor, dat vind ik ook, maar van een journalistiek programma verwacht je iets meer nuance, want dit zijn gewoon de primaire emoties die de gemiddelde Telegraaf-lezer ook op de website tentoonspreidt.
Lijkt me ook. De veiligheid van de spelers op het veld was in het geding op deze manier. Een fikse boete en een paar wedstrijden zonder publiek spelen lijkt me toch wel de minste straf daarvoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef OProg het volgende:
Toch moet Ajax wel een flinke staf ook krijgen dat dit überhaupt kan.
Dat zegt hij niet, dove.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Jahoor, die man heeft begrip voor de scheidsrechter.
Wie is die josti?
Nee. Maar het is wel normaal controle te doen bij de ingang dus kan beide niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want het is normaal een mes mee te nemen?
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef TC03 het volgende:
OMG, dat gebrek aan objectiviteit bij Jan Joost en Humberto is echt bedroevend. Dit is toch een soort van journalistiek programma? Maar nee, volgens de boegbeelden van EL is het gewoon keihard 'een mafketel die een levenslang stadionverbod moet krijgen'. Prima hoor, dat vind ik ook, maar van een journalistiek programma verwacht je iets meer nuance, want dit zijn gewoon de primaire emoties die de gemiddelde Telegraaf-lezer ook op de website tentoonspreidt.
nee, want door die fouillering kan je absoluut niks mee naar binnen nemenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel normaal controle te doen bij de ingang dus kan beide niet.
Nou bij Ajax viel het dus wel mee want die gek liep er gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doet in stadions als die van Ajax en vooral FC Utrecht pijn hoor.
Het is van de KNVB zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat niet de definitieve uitslag zal zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Paul het volgende:
Frank de Boer wil maar niet zeggen dat hij er begrip voor heeft
Nou.quote:
Eentje van een half uur max, gok ik zoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Komt er nog een samenvatting vanavond op tv?
Studio Voetbalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.
Welke zender? Staat niet in mijn tvgidsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eentje van een half uur max, gok ik zo
Dat zegt hij nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Quisho het volgende:
De Boer zal niet van het veld afgaan.
Fijn dat jij het beter weet,quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Elusive het volgende:
ze gooien het maar op dat die dronken was...
dit was gewoon met voorbedachten rade
helemaal om die kneuzenkermis van de hardekern gelijk "hooligans" (en nu nog) begon te scanderen....
Paulquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Paul het volgende:
Frank de Boer wil maar niet zeggen dat hij er begrip voor heeft
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.
Omdat het de regels zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Nijhuis... wat een flapdrol, hoe kun je hier nou een rode kaart voor geven
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank spreekt de waarheid. Voor het zelfde geld had Esteban een paar messteken in het hart en was hij er niet meer.
Eensquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
Overigens was wat Esteban deed geen verdedigen meer in mijn mening.
Maar toch vind dat ik hij volledig gelijk heeft. Je zal maar in je doel staan en opeens komt er een josti naar je toe lopen doe je een karate trap probeert te geven.
Frank spreekt de waarheid. Voor het zelfde geld had Esteban een paar messteken in het hart en was hij er niet meer.
Vind je het gek? Pure schrik + woede. Dan gaat er echt wel even een lampje uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
Maar toch vind dat ik hij volledig gelijk heeft. Je zal maar in je doel staan en opeens komt er een josti naar je toe lopen doe je een karate trap probeert te geven.
1 wedstrijd in de jupiler league fluitenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het gevolg voor Nijhuid als hij geen rood zou geven?
410 springt inderdaad makkelijk van de 2e ring het veld op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
410 moeten ze ook nooit meer dat stadion inlaten
potentiele hooligans
Dan hadden we nu naar de 2e helft gekeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het gevolg voor Nijhuid als hij geen rood zou geven?
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
Wat dan? Rustig op je gemak blijven staan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
Mee oneens, op deze manier bleef die hooligan tenminste op de grond liggen, niemand wist wat ie zou doen als hij weer zou opstaan.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me ook. De veiligheid van de spelers op het veld was in het geding op deze manier. Een fikse boete en een paar wedstrijden zonder publiek spelen lijkt me toch wel de minste straf daarvoor.
En deze wedstrijd overspelen, natuurlijk.
Doe nou niet alsof dat feyenoord publiek de brave broeders zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.
Triest volkje.
Voor hun is het veld opkomen wel iets lastiger.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
meestal zijn het ook mensen die geen toekomst hebben jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.
Triest volkje.
je bent grappigquote:
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat feyenoord publiek de brave broeders zijn.
Je kunt als scheidsrechter ook gewoon een keer zeggen: Fuck de regels... maar hij is waarschijnlijk bang voor de toorn van zijn bazenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het de regels zijn.
Niet dat ik het er mee eens ben.
Parachutehooligans JWTquote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
410 springt inderdaad makkelijk van de 2e ring het veld op.
Loopt genoeg volk in hier op schoolquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Vak410 potentiele hooligans__!!
Dat zooitje ongeregeld heeft een eigen kledinglijn, uitgebreider dan de kledinglijn van Geer en Goor, for fuck sake.
Hou op, asjeblieftquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.
Zoiets kan overal gebeuren...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jullie pakken alleen Franse supporters wou je zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Thxquote:
Vanmiddag nog gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Elusive het volgende:
KNVB trekkt toch never nooit een kaart in, terecht of onterecht ? dat is volgens mij nog nooit eerder gebeurd
Helaas hoeven we voor het 'voetbal' niet bij KNVB aan te kloppenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Wil je het voetbal laten zegevieren speel je de wedstrijd over.
Doe het dan gelijk voor 10 jaar. Kansloze kut beker. Heb je geen reet aanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Gewoon Ajax schorsen en AZ door laten gaan vind ik.
Mja.. Ik neem Nijhuis niks kwalijk iig. Verbeek ook niet. Ajax ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt als scheidsrechter ook gewoon een keer zeggen: Fuck de regels... maar hij is waarschijnlijk bang voor de toorn van zijn bazen
Hij gaat te ver door..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mee oneens, op deze manier bleef die hooligan tenminste op de grond liggen, niemand wist wat ie zou doen als hij weer zou opstaan.
zijn ze ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zou wel heel lachen zijn als Ajax hier nu verantwoordelijk word gehouden, dan heb je pas shit in de arena
Schooljongetjes in een Vak410 trui. Daar moeten ze het dan van hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Posucice het volgende:
[..]
Loopt genoeg volk in hier op school
Picornie comes to mind...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, jullie pakken alleen Franse supporters wou je zeggen
Seponeren kan, gaan ze nu niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Elusive het volgende:
KNVB trekkt toch never nooit een kaart in, terecht of onterecht ? dat is volgens mij nog nooit eerder gebeurd
Tuurlijk kan dat eenvoudig. Maar dan is het ook verantwoording van de club en beveiliging. Dat ze überhaupt het veld op kunnen komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, want door die fouillering kan je absoluut niks mee naar binnen nemen
Ajax moet zorgen voor veiligheid in het stadion.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Die reacties weer dat de club of ploeg hier hard voor moet boeten door diskwalificatie in de beker etc.Dit heeft echt niets met Ajax zelf te maken, maar gewoon met één mafkees die het verpest voor beide ploegen en de overige supporters in het stadion. De reactie van de keeper is terecht, die van Verbeek ook!
Niet snel editen hequote:
Anders leer je de regels even.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
zijn ze ook.
er mag alleen gevoetbald worden als ze de veiligheid van de spelers op het veld kunnen garanderen.
blijkbaar kunnen ze dit niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schooljongetjes in een Vak410 trui. Daar moeten ze het dan van hebben.
Zoals Feyenoord toen met die lawinepijl?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ajax moet zorgen voor veiligheid in het stadion.
Precies dit. Kunnen ze dit niet, pech gehad. Zonder publiek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ga weg man, rood is voor voetballers onderling, die man hoorde niet bij t spelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Posucice het volgende:
Nijhuis valt niks kwalijk te nemen, volgt gewoon de regels.
Word ook eens tijd dat scheidsrechters gezond verstand gebruiken ipv befehl ist befehl gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Posucice het volgende:
Het minste wat hij kon doen is goed overleggen voordat hij direct rood trekt. Pannekoek dat ie is.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Posucice het volgende:
Dat dekt maar de helft van de lading.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
oh oh oh, bij Feyenoord gebeurt dit niet hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit. Kunnen ze dit niet, pech gehad. Zonder publiek.
Wat is de link met Ajax - AZquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat ze gewoon FC Utrecht naar de kwartfinales door moeten laten gaan, omdat we toen zijn genaaid met meters buitenspel![]()
![]()
Wat waren het ook alweer, spijkerbommen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit. Kunnen ze dit niet, pech gehad. Zonder publiek.
Is niet onze harde kern, plasser.quote:
Ik hoop het voor je, Paulquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat ze gewoon FC Utrecht naar de kwartfinales door moeten laten gaan, omdat we toen zijn genaaid met meters buitenspel![]()
![]()
Zo'n schopje tegen de knie voel je toch niks van.quote:
Hij kan het nog op noodweer exces gooien natuurlijk. Een situatie die hij bijvoorbeeld ernstiger inschatte dan hij werkelijk was en vanuit die situatie in een soort paniek handelde.quote:
en werd meteen gezegd dat het een andere situatie wasquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Net werd het incident van Ajax in de EL of CL erbij gehaald. Toen is Ajax ook een aantal jaar geschorst.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef YazooW het volgende:
Maar goed dat we de voetbalwet voortaan hebben... ow wacht...
Dat is ook ergens uit de jaren tachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Net werd het incident van Ajax in de EL of CL erbij gehaald. Toen is Ajax ook een aantal jaar geschorst.
quote:
Ik zie niet in hoe je normaal de gracht over moet komen eig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
oh oh oh, bij Feyenoord gebeurt dit niet hoor.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Word ook eens tijd dat scheidsrechters gezond verstand gebruiken ipv befehl ist befehl gedrag.
Vind ik niet trouwens:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Posucice het volgende:
Dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is ook ergens uit de jaren tachtig
Nou gewoon AZ en Ajax beide niet door laten gaanquote:
Gehandicapte platform.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je normaal de gracht over moet komen eig.
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vind ik niet trouwens:
"Hij is ook schuldig aan een gewelddadige handeling als hij buitensporige inzet of geweld gebruikt ten opzichte van een ploeggenoot, toeschouwer, wedstrijdofficial of enig ander persoon."
Dit was geen buitensporige inzet of geweld, dit was puur en alleen zelfverdediging.
Als iemand jou aanvalt vanuit het niets dan zou jij zeker ook gewoon blijven staan en niks terugdoen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Travel. het volgende:
Doe normaal, echt waar. Terechte kaart, goede beslissing. Niks noodweer, die vent viel zelf al om en toen kwamen er al drie stewards.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou gewoon AZ en Ajax beide niet door laten gaan
Klopt, dit is dan ook uniek voor een Nederlandse club,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en werd meteen gezegd dat het een andere situatie was
so?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is ook ergens uit de jaren tachtig
Ik heb het al drie keer uitgelegdquote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.
Brilletje nodig?
Schrikreactie, hierna stopte hij ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.
Brilletje nodig?
Andere situatie. Al is het alleen al het beslisorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Gezien zijn reactie daarna denk ik niet dat dat hem gaat wordenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij kan het nog op noodweer exces gooien natuurlijk. Een situatie die hij bijvoorbeeld ernstiger inschatte dan hij werkelijk was en vanuit die situatie in een soort paniek handelde.
En daarom een jaar lang geen supporters meer in de Arena.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige van jullie zijn top bezig! Beetje elkaars club afkraken nu.
Man, we mogen blij zijn dat er geen gewonden zijn gevallen, want stel je voor dat die kerel idd een mes bij zich had...
Dit is al te erg voor woorden dat dit zomaar kan gebeuren
Is nog steeds geen zelfverdediging.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Schrikreactie, hierna stopte hij ook.
Menselijke reactie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is nog steeds geen zelfverdediging.
Ben je nou volwassen geworden ineensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT HAD ESTEBAN GODVERDOMME ANDERS MOETEN DOEN ZEG.
Stel dat die haas een mes bij zich had
Klopt. Maar het trappen terwijl hij op de grond ligt is geen zelfverdediging.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja vind je het gek. Vorige keer kwamen ze met fakkels het veld op om jeugdspelers in de fik te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je ziet esteban zich opnieuw verdedigen tegen de steward
Was dit nou de groene haas?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gaat daar ook geen berekening staan maken. Die jongen ligt op de grond en staat hoogstwaarschijnlijk stijf van de pillen. Hij ramde er nog 2 keer goed tegenaan om hem op de grond te houden, maar verder zat er geen idee achter ofzo. Hele normale reactie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel die gast had een chemische bom bij zich. Dan had het niet uitgemaakt of hij had geschopt of nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De logica ontbreekt hier bij sommigen. Dat valt me opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je nou volwassen geworden ineens?
Dan lag hij op de grond, liep Esteban weg en overmeesterde de twee stewards hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nog steeds geen zelfverdediging. Bij dat we het eens zijn.quote:
Tsja, Eigen schuld van die supporter.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Maar het trappen terwijl hij op de grond ligt is geen zelfverdediging.
Dan had hij zich (volgens klapklapklap cs) zich blijkbaar neer moeten laten stekenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel dat...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stel die gast had een chemische bom bij zich. Dan had het niet uitgemaakt of hij had geschopt of niet
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De logica ontbreekt hier bij sommigen. Dat valt me op
Want jij doet omstebeurt als iemand je aanvalt? Hij 1x schoppen en dan jij 1x? Dan hij weer?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |