Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Als Nijhuis geen rood had gegeven, hadden we nu rustig naar de 2e helft gekeken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Reglementair 0-3 voor az Ajax, opgelost slotje
Ik had als ik die Esteban was die gast trouwens helemaal lens geschopt.
Misschien dat ze met Lens beter gaan voetballen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Reglementair 0-3 voor az, opgelost slotje
Ik had als ik die Esteban was die gast trouwens helemaal lens geschopt.
Dan slaan de veiligheidsmaatregelen dus nergens op.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat als een man op de tribune een pistool had
Heeft idd niks met veilig te maken, gewoon omdat Verbeek het er niet mee eens isquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.
no wayquote:
Want het is normaal een mes mee te nemen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan slaan de veiligheidsmaatregelen dus nergens op.
Esteban natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Dr.Horrible het volgende:
Hopen dat zowel die 'supporter' als Esteban keihard gestraft gaan worden voor hun wangedrag.
Inderdaad, dat is wel hypocriet. Als er geen rood was gevallen was er niks aan het handje geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit dus. Verbeek haalt zijn spelers naar binnen door die beslissing, en daarna was het ineens om dat ze zich niet veilig meer voelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |