Ik hoop het voor je, Paulquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat ze gewoon FC Utrecht naar de kwartfinales door moeten laten gaan, omdat we toen zijn genaaid met meters buitenspel![]()
![]()
Zo'n schopje tegen de knie voel je toch niks van.quote:
Hij kan het nog op noodweer exces gooien natuurlijk. Een situatie die hij bijvoorbeeld ernstiger inschatte dan hij werkelijk was en vanuit die situatie in een soort paniek handelde.quote:
en werd meteen gezegd dat het een andere situatie wasquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Net werd het incident van Ajax in de EL of CL erbij gehaald. Toen is Ajax ook een aantal jaar geschorst.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef YazooW het volgende:
Maar goed dat we de voetbalwet voortaan hebben... ow wacht...
Dat is ook ergens uit de jaren tachtigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Net werd het incident van Ajax in de EL of CL erbij gehaald. Toen is Ajax ook een aantal jaar geschorst.
quote:
Ik zie niet in hoe je normaal de gracht over moet komen eig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
oh oh oh, bij Feyenoord gebeurt dit niet hoor.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Word ook eens tijd dat scheidsrechters gezond verstand gebruiken ipv befehl ist befehl gedrag.
Vind ik niet trouwens:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Posucice het volgende:
Nijhuis valt niks kwalijk te nemen, volgt gewoon de regels.
Dus?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is ook ergens uit de jaren tachtig
Nou gewoon AZ en Ajax beide niet door laten gaanquote:
Gehandicapte platform.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je normaal de gracht over moet komen eig.
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vind ik niet trouwens:
"Hij is ook schuldig aan een gewelddadige handeling als hij buitensporige inzet of geweld gebruikt ten opzichte van een ploeggenoot, toeschouwer, wedstrijdofficial of enig ander persoon."
Dit was geen buitensporige inzet of geweld, dit was puur en alleen zelfverdediging.
Als iemand jou aanvalt vanuit het niets dan zou jij zeker ook gewoon blijven staan en niks terugdoen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Travel. het volgende:
Doe normaal, echt waar. Terechte kaart, goede beslissing. Niks noodweer, die vent viel zelf al om en toen kwamen er al drie stewards.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Ik vind dat ze gewoon FC Utrecht naar de kwartfinales door moeten laten gaan, omdat we toen zijn genaaid met meters buitenspel![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou gewoon AZ en Ajax beide niet door laten gaan
Klopt, dit is dan ook uniek voor een Nederlandse club,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en werd meteen gezegd dat het een andere situatie was
so?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is ook ergens uit de jaren tachtig
Ik heb het al drie keer uitgelegdquote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.
Brilletje nodig?
Schrikreactie, hierna stopte hij ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral de twee trappen toen hij al op de grond lag waren den schoolvoorbeeld van zelfverdediging.
Brilletje nodig?
Andere situatie. Al is het alleen al het beslisorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef RvLaak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |