Thxquote:
Vanmiddag nog gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Elusive het volgende:
KNVB trekkt toch never nooit een kaart in, terecht of onterecht ? dat is volgens mij nog nooit eerder gebeurd
Helaas hoeven we voor het 'voetbal' niet bij KNVB aan te kloppenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Wil je het voetbal laten zegevieren speel je de wedstrijd over.
Doe het dan gelijk voor 10 jaar. Kansloze kut beker. Heb je geen reet aanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Gewoon Ajax schorsen en AZ door laten gaan vind ik.
Mja.. Ik neem Nijhuis niks kwalijk iig. Verbeek ook niet. Ajax ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt als scheidsrechter ook gewoon een keer zeggen: Fuck de regels... maar hij is waarschijnlijk bang voor de toorn van zijn bazen
Hij gaat te ver door..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mee oneens, op deze manier bleef die hooligan tenminste op de grond liggen, niemand wist wat ie zou doen als hij weer zou opstaan.
zijn ze ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zou wel heel lachen zijn als Ajax hier nu verantwoordelijk word gehouden, dan heb je pas shit in de arena
Schooljongetjes in een Vak410 trui. Daar moeten ze het dan van hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Posucice het volgende:
[..]
Loopt genoeg volk in hier op school
Picornie comes to mind...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, jullie pakken alleen Franse supporters wou je zeggen
Seponeren kan, gaan ze nu niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Elusive het volgende:
KNVB trekkt toch never nooit een kaart in, terecht of onterecht ? dat is volgens mij nog nooit eerder gebeurd
Tuurlijk kan dat eenvoudig. Maar dan is het ook verantwoording van de club en beveiliging. Dat ze überhaupt het veld op kunnen komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, want door die fouillering kan je absoluut niks mee naar binnen nemen
Ajax moet zorgen voor veiligheid in het stadion.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Die reacties weer dat de club of ploeg hier hard voor moet boeten door diskwalificatie in de beker etc.Dit heeft echt niets met Ajax zelf te maken, maar gewoon met één mafkees die het verpest voor beide ploegen en de overige supporters in het stadion. De reactie van de keeper is terecht, die van Verbeek ook!
Niet snel editen hequote:
Anders leer je de regels even.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Elusive het volgende:
[..]
zijn ze ook.
er mag alleen gevoetbald worden als ze de veiligheid van de spelers op het veld kunnen garanderen.
blijkbaar kunnen ze dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |