Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.
Omdat het de regels zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Nijhuis... wat een flapdrol, hoe kun je hier nou een rode kaart voor geven
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank spreekt de waarheid. Voor het zelfde geld had Esteban een paar messteken in het hart en was hij er niet meer.
Eensquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
Overigens was wat Esteban deed geen verdedigen meer in mijn mening.
Maar toch vind dat ik hij volledig gelijk heeft. Je zal maar in je doel staan en opeens komt er een josti naar je toe lopen doe je een karate trap probeert te geven.
Frank spreekt de waarheid. Voor het zelfde geld had Esteban een paar messteken in het hart en was hij er niet meer.
Vind je het gek? Pure schrik + woede. Dan gaat er echt wel even een lampje uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
Maar toch vind dat ik hij volledig gelijk heeft. Je zal maar in je doel staan en opeens komt er een josti naar je toe lopen doe je een karate trap probeert te geven.
1 wedstrijd in de jupiler league fluitenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het gevolg voor Nijhuid als hij geen rood zou geven?
410 springt inderdaad makkelijk van de 2e ring het veld op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
410 moeten ze ook nooit meer dat stadion inlaten
potentiele hooligans
Dan hadden we nu naar de 2e helft gekeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het gevolg voor Nijhuid als hij geen rood zou geven?
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
Wat dan? Rustig op je gemak blijven staan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
Mee oneens, op deze manier bleef die hooligan tenminste op de grond liggen, niemand wist wat ie zou doen als hij weer zou opstaan.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me ook. De veiligheid van de spelers op het veld was in het geding op deze manier. Een fikse boete en een paar wedstrijden zonder publiek spelen lijkt me toch wel de minste straf daarvoor.
En deze wedstrijd overspelen, natuurlijk.
Doe nou niet alsof dat feyenoord publiek de brave broeders zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.
Triest volkje.
Voor hun is het veld opkomen wel iets lastiger.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef vincerusso het volgende:
potentiele hooligans
meestal zijn het ook mensen die geen toekomst hebben jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje Am-ster-dam Hoo-li-gans scanderen als zoiets gebeurt.
Triest volkje.
je bent grappigquote:
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat feyenoord publiek de brave broeders zijn.
Je kunt als scheidsrechter ook gewoon een keer zeggen: Fuck de regels... maar hij is waarschijnlijk bang voor de toorn van zijn bazenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het de regels zijn.
Niet dat ik het er mee eens ben.
Parachutehooligans JWTquote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
410 springt inderdaad makkelijk van de 2e ring het veld op.
Loopt genoeg volk in hier op schoolquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Vak410 potentiele hooligans__!!
Dat zooitje ongeregeld heeft een eigen kledinglijn, uitgebreider dan de kledinglijn van Geer en Goor, for fuck sake.
Hou op, asjeblieftquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.
Zoiets kan overal gebeuren...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Maar als het om spelers aanvallen gaat zijn dergelijke incidenten echter alleen wel bij de joden te bespeuren.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jullie pakken alleen Franse supporters wou je zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |