Als er zo'n halve tamme voor m'n neus stond zou ik ook voor míjn eigen veiligheid gaan en er drie keer gruwelijk tegenaan trappen. Als zo'n gozer pillen op heeft blijft ie opstaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Dr.Horrible het volgende:
Hopen dat zowel die 'supporter' als Esteban keihard gestraft gaan worden voor hun wangedrag.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Paul is de beste troll in z'n soort.
stadion verbod voor lifequote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Skv het volgende:
19-jarige jongen, dronken. Wat een klerelijer.
Doet in stadions als die van Ajax en vooral FC Utrecht pijn hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
zijn toch genoeg stadions waar je alleen maar over een hek hoeft te stappen?
True storyquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef TC03 het volgende:
OMG, dat gebrek aan objectiviteit bij Jan Joost en Humberto is echt bedroevend. Dit is toch een soort van journalistiek programma? Maar nee, volgens de boegbeelden van EL is het gewoon keihard 'een mafketel die een levenslang stadionverbod moet krijgen'. Prima hoor, dat vind ik ook, maar van een journalistiek programma verwacht je iets meer nuance, want dit zijn gewoon de primaire emoties die de gemiddelde Telegraaf-lezer ook op de website tentoonspreidt.
Lijkt me ook. De veiligheid van de spelers op het veld was in het geding op deze manier. Een fikse boete en een paar wedstrijden zonder publiek spelen lijkt me toch wel de minste straf daarvoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef OProg het volgende:
Toch moet Ajax wel een flinke staf ook krijgen dat dit überhaupt kan.
Dat zegt hij niet, dove.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Jahoor, die man heeft begrip voor de scheidsrechter.
Wie is die josti?
Nee. Maar het is wel normaal controle te doen bij de ingang dus kan beide niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want het is normaal een mes mee te nemen?
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef TC03 het volgende:
OMG, dat gebrek aan objectiviteit bij Jan Joost en Humberto is echt bedroevend. Dit is toch een soort van journalistiek programma? Maar nee, volgens de boegbeelden van EL is het gewoon keihard 'een mafketel die een levenslang stadionverbod moet krijgen'. Prima hoor, dat vind ik ook, maar van een journalistiek programma verwacht je iets meer nuance, want dit zijn gewoon de primaire emoties die de gemiddelde Telegraaf-lezer ook op de website tentoonspreidt.
nee, want door die fouillering kan je absoluut niks mee naar binnen nemenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel normaal controle te doen bij de ingang dus kan beide niet.
Nou bij Ajax viel het dus wel mee want die gek liep er gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doet in stadions als die van Ajax en vooral FC Utrecht pijn hoor.
Het is van de KNVB zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat niet de definitieve uitslag zal zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Paul het volgende:
Frank de Boer wil maar niet zeggen dat hij er begrip voor heeft
Nou.quote:
Eentje van een half uur max, gok ik zoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Komt er nog een samenvatting vanavond op tv?
Studio Voetbalquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Posucice het volgende:
[..]
Dan moet je maar Studio Voetbal kijken, of je richt een voetbal discussie clubje voor hogeropgeleiden op.
Welke zender? Staat niet in mijn tvgidsquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eentje van een half uur max, gok ik zo
Dat zegt hij nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Quisho het volgende:
De Boer zal niet van het veld afgaan.
Fijn dat jij het beter weet,quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Elusive het volgende:
ze gooien het maar op dat die dronken was...
dit was gewoon met voorbedachten rade
helemaal om die kneuzenkermis van de hardekern gelijk "hooligans" (en nu nog) begon te scanderen....
Paulquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Paul het volgende:
Frank de Boer wil maar niet zeggen dat hij er begrip voor heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |