twitter:SimonZijlemans twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:32:04Wedstrijd staken, AZ gewonnen, Ajax 3 jaar lang schorsen voor de beker. Lijkt mij, als Ajacied, het enige eerlijke. #ajaaz reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef Olep het volgende:
Ik ben het eens met Verbeek en ik ben een Ajacied.
Die 'supporter' kan met precies dezelfde gronden ook aangifte tegen Esteban doenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
Hopen dat Estaban even aangifte gaat doen
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:32:04Wedstrijd staken, AZ gewonnen, Ajax 3 jaar lang schorsen voor de beker. Lijkt mij, als Ajacied, het enige eerlijke. #ajaaz reageer retweet
Rot op joh, met je 3 jaar schorsen. Gewoon uit de beker halen dit jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
Nee, noodweer, of anders noodweer exces.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 'supporter' kan met precies dezelfde gronden ook aangifte tegen Esteban doen
nquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 'supporter' kan met precies dezelfde gronden ook aangifte tegen Esteban doen
Op iemand intrappen die op de grond ligt, geloof je het zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, noodweer, of anders noodweer exces.
Ooit gehoord van adrenaline?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een pauper die op de grond ligt ff 2 keer natrappen is gewoon ziek en zielig. Als hij dat niet had gedaan 100% gelijk maar hij gaat gewoon die gozer die op de grond ligt natrappendom dom dom dom
En terecht. Ik had precies hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een pauper die op de grond ligt ff 2 keer natrappen is gewoon ziek en zielig. Als hij dat niet had gedaan 100% gelijk maar hij gaat gewoon die gozer die op de grond ligt natrappendom dom dom dom
Kan nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
Joden gewoon uit de beker halen, klaar. Voorbeeld stellen.
Spelers moeten ALTIJD veilig zijn.
Hoe dom ben je jonge? Je laat je toch niet aanvallen door zo'n dikke tering debiel? Helemaal kapot trappen die gast.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fixed, maar right. No trolling this timequote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
JAjax gewoon uit de beker halen, klaar. Voorbeeld stellen.
Spelers moeten ALTIJD veilig zijn.
Ga je eens inlezen over noodweer exces of zoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Op iemand intrappen die op de grond ligt, geloof je het zelf
Ik had hem KO geslagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dude hij trapt hem 2x voordat die steward er goed is. Hij kan ook niet weten wat er gebeurt als die weer opstaat. Dus blijft zelfverdediging.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Op iemand intrappen die op de grond ligt, geloof je het zelf
volgebouwd met tribune.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja
Er zit een diepe gracht tussen?
Zo'n idioot kan heus niet zo lang vooruit plannen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou me niks verbazen als dit een debiele Feyenoorder a la Caland is die gewoon Ajax in diskrediet wil brengen trouwens.
Laten doen, want hij heeft daar geen kut te zoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertonghen is een loser jaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
Zie Vertonghen Verbeek uitlachen dan, laf Belgje.
Zeker wel. Is gewoon een schrikreactie. Wat nou als die mongool een mes of pistool bij zich had? Die moet je zo snel mogelijk uitschakelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kijken helaas, maar trappen op iemand die al op de grond ligt dat kun je echt niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |