Waarom zou je ook, ik zie het (ook zonder toorts) meestal prima.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef jankaas020 het volgende:
Van de khajiit? Bagger, ik gebruik het nooit.
Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef NorthernStar het volgende:
Ik las het op de wiki Stats affected by character size
Hier nog één: http://www.uesp.net/wiki/Main_Pagequote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden.'t Is dat High Elves qua lengte-rating een 1.08 hebben, maar weer met hele andere skills hogerop beginnen.
Veel completer en beter dan die andere wiki imo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hier nog één: http://www.uesp.net/wiki/Main_Page
Mijn inziens is de hele klasse light armor één grote faal. Je maakt niet eens een kans tegen draken... En dan heb ik het nog niet eens over Draugr deathlords of Dragon priests. Erg jammer.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wéér opnieuw begonnen
Redguard waarmee ik Onehanded, Light Armor, Block en Archery ga doen
Hier ben ik het zo mee eens he, dingen als de wabajak vind ik echt geweldig. Je moet een beetje verast worden met items, en dat je echt denkt: YES!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld. Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.
Dit vind ik ook zo jammer jaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik vond de faction quest chains gewoon te kort. vooral bij de college had ik daar last van. ik kwam binnen voor mijn eerste les in magie, en tijdens mijn 2e les werd ik op excursie gestuurd. toen ik daarmee klaar was was ik opeens guildmaster. wat?
Het zijn juist die quests die niet direct aan de grote quest verbonden zijn die het gevoel geven dat je deel uitmaakt van iets groters, en die mis ik in skyrim dus heel erg..
Is dit je eerste TES game?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Zijn al die Dwarven Ruins nog een beetje de moeite qua loot/awesomeness?
Blackreach is zo'n beetje de beste dungeon uit het hele spel. Ik heb er zojuist genoeg materialen uit meegesleept om 90 Dwarven Bows te craften.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Zijn al die Dwarven Ruins nog een beetje de moeite qua loot/awesomeness?
Blackreach ben ik geweest, moet ik nog een keertje heenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef ardi het volgende:
[..]
Blackreach is zo'n beetje de beste dungeon uit het hele spel. Ik heb er zojuist genoeg materialen uit meegesleept om 90 Dwarven Bows te craften.
Andere Dwarven Ruins ook, vooral als je Winterhold College of Thieves Guild missies doet.
Ja, ik vind van wel. De graphics zijn, zeker bij morrowind, echt heel mooi oppoetsbaar met mods. Wel is het lastiger om om te gaan met de oude gameplay mechanics, maar als je daar overheen kan kijken is het een prachtige rpg. Een van de prachtigste imoquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen.
Ik denk dat ze dood is, want ik kan een nieuwe aannemen. Zo'n pakezel vind ik toch wel vrij essentieel.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef BoerBert het volgende:
Sinds Lydia mij heeft verlaten om onbekende reden (samen met die ene hond...), gebruik ik die lui niet meer.
Daar loop ik dus tegenaan..quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Wel is het lastiger om om te gaan met de oude gameplay mechanics,
Daarom is het dus lastigerquote:
Da's natuurlijk zoiets als: in Mario Kart kan je afsnijden door op een bepaalde plek over/door een muurtje heen te springen. Als je dat doet is het een heel makkelijk level!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden.
Klopt, ik schreef het en ik wist dat iemand het zou gaan opmerkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's natuurlijk zoiets als: in Mario Kart kan je afsnijden door op een bepaalde plek over/door een muurtje heen te springen. Als je dat doet is het een heel makkelijk level!
Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebbenquote:
Ja, maar het is wel iets waar je wel een beetje doorheen moet kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebben
Dit soort shit hè, dat had er meer in moeten zitten. Dat maakt het spel voor mij. Heerlijk!quote:
Dit mogen ze ook wel eens knap werkend maken, ik maak het te vaak mee dat er nog mensen wakker zijn om 3 uur 's nachts in een huis. Net ook weer, is er één of ander kutkind wakker in Dragonsreach, bijna de Imitation Amnesty quest verneukt.quote:Radiant AI makes sure NPCs do various things at various hours. Knowing the basic patters is most useful when planning a theft. Most NPCs leave the home during the day for work from 8AM to 8PM, then they hit the local tavern if available and go to sleep around midnight. Elderly and children don't work and don't visit taverns; they usually wander around during the day, but from 8PM to midnight they sit at home and do nothing.
Therefore the best time for burglary is from midnight to 7-8AM when everyone is asleep. Another good time is middle of the day when everyone is either working or wandering around, but be wary that some elders or children may stay at home.
Spellbreakerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:
Edit: Oh en items met unique skills zijn altijd goed toevoegingen. Zo was ik erg gecharmeerd door die shield die ook een magic shield heft als je blockt. Ik weet de naam even niet maar meer van dat zou geweldig zijn in plaats van een generic item die je iets meer % damage geeft met je bow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef jankaas020 het volgende:
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is..![]()
Pluspuntje:Da's ook irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nog meer 'unieke' items?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
- Items
Hoewel er een fair share van loot te halen is in skyrim, is het voor mijn gevoel toch niet helemaal wat het had kunnen zijn. Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden. Ook met enchanting kan je skillboosts geven aan bijvoorbeeld je 1handed/2handed damage waardoor je damage werkelijk belachelijk wordt, al speel je op master.
Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld. Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.
Meer als ik erop kom. Onthoud goed dat ik niet probeer het spel af te kraken, gewoon puur wat verbeterpunten aanstrepenJullie commentaar wordt op prijs gesteld!
Terwijl jij wel aan het vechten ben?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert
Maar het beste wapen wat je nu kan hebben is een zelfgemaakt legendary deadric met een dikke enchantment eroverheen. Er zit bijna geen wapen bij waarvan je denkt 'wow, dit is een superdik ding, kan niet wachten om het te gebruiken!' Neem bijvoorbeeld die speciale deadric prince wapens waar je een quest voor moet doen: 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.quote:
Yup. Even later zat 'ie na dat weerwolfstukje vast, moest dus met tcl uit m'n "cel" ontsnappen en zelf ff de switch omzetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Terwijl jij wel aan het vechten ben?
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist genericquote:Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog meer 'unieke' items?
Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.
Je hebt gelijk natuurlijk, my bad.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?quote:Op donderdag 22 december 2011 05:06 schreef NorthernStar het volgende:
Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless
[..]
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless
[..]
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
... 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
Woord van de dag!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Killjoy het volgende:
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed
Met setstage in de console. Ff de quest opzoeken op UESP daar heb je onderin de code staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef BoerBert het volgende:
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan
Huh, is dat echt zo? Ik was in de veronderstelling dat het gewoon bij je huidige skill wordt opgeteld. Als je het op 100 hebt heeft het weinig zin om te dragen, maar ik dacht dat het bij een wat lagere skill nog wel nuttig was? Of begrijp ik het verkeerdquote:Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sterker, als je bijvoorbeeld hoge pickpocket stats hebt gaan je succes kansen juist naar beneden als je pickpocket apparel draagt.
Goed punt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Jeff89 het volgende:
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halen
Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken. Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.quote:
WTFquote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef forumnerd het volgende:
Ik speel al vanaf het begin on handed, nu kijk ik bij de perks die ik kan increasen, staat er bij one handed 15 als level, in rode getallen.. terwijl de andere skills gewoon witte getallen hebben. Ik ben zelf lvl 40 en one handed zou veel hoger moeten liggen.
quote:Had the same problem. Un-equip everything, make sure all diseases are cured, heal using the healing spell, and sleep in a bed. I did all that and it worked. Also, try praying at the alter behind the yelling guy in Whiterun.
quote:If you want to avoid using the commands, just go to the appropriate NPC to purchase a skill increase for that particular skill and that should resolve the issue.
Welk command?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik ook eens gehad jaAlles aan proberen te doen (slapen, unequippen, naar een shrine, etc) en uiteindelijk maar een console command gebruiken om m'n skill weer normaal te krijgen.
Ja helemaal mee eens. Het grootste nadeel van de TES games (eigenlijk alle rpg computergames), is dat het helemaal niet echt een roleplaying game is. De enige keuze die je hebt is fighter te zijn, en vervolgens kun je wat met de strategie morrelen. (technisch gezien kun je 100% healerpriest spelen en je companion al het werk laten doen, maar volgens mij wordt het spel dan verschrikkelijk).quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:
Klopt, ik schreef het en ik wist dat iemand het zou gaan opmerken
Echter is de nuance hier weer hoe 'effectief' je speelt. TES gaf je altijd veel vrijheid en een hoop andere dingen te doen maar hetgeen wat uiteindelijk altijd cruciaal was waren de combat skills. Je kan nog zo goed in lockpicken of sneaken zijn maar uiteindelijk gaat het om de (grote) battles die je moet winnen. Gear is hierbij altijd het breekpunt geweest (of in ieder geval voor classes met physical damage).
Voor casters weet ik het niet, maar als rogue/fighter-achtig iets vind ik het eerlijk gezegd bijna zonde om deze skills niet te maxen, daar deze in mijn ogen veruit het 'effectiefst' zijn om de wereld van skyrim ver te komen.
player.setav onehanded *quote:
En wat doet die command precies dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
player.setav onehanded *
Smithing is imo te makkelijk, je levelt met de hoeveelheid die maakt, of je nu een leather bracer of een deadric armor maakt, je krijgt evenveel xp. Met alchemy is het tenminste nog zo, hoe duurder (meer ingredienten met meerdere effecten) hoe meer xp je krijgt. Dat hadden ze ook met smithing moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken.
En nu wordt je niet beloond voor het doen van bepaalde quests.quote:Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.
Maar 't neemt wel het 'unieke' weg bij die 'unieke items'.
Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged isquote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
En wat doet die command precies dan?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged is
Heeft geholpen thanxquote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
player.setav onehanded *
Ik heb het eens zitten lezen, en om eerlijk te zijn is het voor mij geen onbekend materiaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Iemand dit gelezen?
http://www.gameinformer.c(...)ward-armageddon.aspx
Heb je de nieuwe patch al? Die kan namelijk om met 4gb.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
Skyrim start GVD niet meer op
Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
Dan zijn ze gestolen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Kut dief!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Maar 2 dingen ofzo. Imperial officers helmet en nog iets waarvan ik niet meer weet wat het is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een ideetje om dit te fixen?
WOW dat ziet er supermooi uit voor een oud spel. Ik wil nog steeds wel Morrowind kopen, maar nu ik dit zie dan ben ik daar steeds meer zekerder van.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...
http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat.
Kijk eens bij magic > active effects na een blessingquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat heb je uberhaupt aan die blessings dan?
Ik dacht dat die verwijdert waren, maar je kunt er nog steeds bidden. En dan staat er blessing received maar het doet volgens mij niets
Ik heb ook een paar keer opstartproblemen gehad, dat loste ik zo op:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
Skyrim start GVD niet meer op
Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
Het staat in de (waarschijnlijk) lange lijst onder de naam van het effect dat het geeft, gewoon even doorheen tikken, de 'Blessing of blabla' titel staat dan in het hoofdschermquote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Daar heb ik nog nooit wat zien staan, dus zal wel aan mij liggen
In het begin is het spel ook best pittig hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oeh, destijds heb ik Morrowind en Oblivion helemaal grijs gespeeld. En vanavond eindelijk eens begonnen aan Skyrim op expert level (oude rot als ik dacht dat ik was)
Gelijk maar op queeste voor de ''golden claw'' gegaan, tempel in, maar eh, volgens mij ben ik een beetje de sjaak nu. Ik kan voor zover ik weet niet meer terug, niks geen healing potions over of ook maar enige vorm van restoration magic... en dan zijn er - nadat je Arvel eens flink the error of his ways hebt gewezen, battleaxe-style - ineens de draugh.
Heb er nog niet op gegoogled, maar vraag me af of het op dit low-level punt uberhaupt de bedoeling is daar naar binnen te gaan.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jawel hoor. Ook maar eerste cave geweest
Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
In het begin is het spel ook best pittig hoor.
redelijk, monsters blijven gelijk, alleen gear levelt met je meequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.
irritant dat actieve dingen niet meer op het scherm staan, zoals potions effects en blessings inderdaad. kan dit in de opties ergens aangezet worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk eens bij magic > active effects na een blessing
U_S, jij hier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
irritant dat actieve dingen niet meer op het scherm staan, zoals potions effects en blessings inderdaad. kan dit in de opties ergens aangezet worden?
Dit heb je nu ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.
Hoe geweldig ik Skyrim ook vind, hier gaat m'n hart nou harder van kloppenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...
http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat.
Heb er al honderden uren zonder mods in zitten, ben er nu wel klaar voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooiboys die Morrowind nu pas spelen dankzij overhauls
Eckten die Morrowind nog steeds spelen zonder graphic mods
Je raakt de feel kwijt als je die mods doetquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb er al honderden uren zonder mods in zitten, ben er nu wel klaar voor
Heb het nooit gebruikt, maar het lijkt me wel het proberen waardquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je raakt de feel kwijt als je die mods doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |