abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105876889
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef jankaas020 het volgende:
Van de khajiit? Bagger, ik gebruik het nooit.
Waarom zou je ook, ik zie het (ook zonder toorts) meestal prima.
Amen.
pi_105876920
quote:
Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden. :) 't Is dat High Elves qua lengte-rating een 1.08 hebben, maar weer met hele andere skills hogerop beginnen.
Flesje bier
pi_105877251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden. :) 't Is dat High Elves qua lengte-rating een 1.08 hebben, maar weer met hele andere skills hogerop beginnen.
Hier nog één: http://www.uesp.net/wiki/Main_Page
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 19:02:26 #104
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105877405
quote:
Veel completer en beter dan die andere wiki imo.
PSN: ardpsiko
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 19:22:40 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105878261
En wéér opnieuw begonnen :')

Redguard waarmee ik Onehanded, Light Armor, Block en Archery ga doen :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105878395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wéér opnieuw begonnen :')

Redguard waarmee ik Onehanded, Light Armor, Block en Archery ga doen :P
Mijn inziens is de hele klasse light armor één grote faal. Je maakt niet eens een kans tegen draken... En dan heb ik het nog niet eens over Draugr deathlords of Dragon priests. Erg jammer.
Flesje bier
pi_105878742
Goed, zoals beloofd een lijstje met punten van kritiek op skyrim. Onthoud goed dat ik skyrim een geweldig spel vindt, beter dan oblivion (doch minder dan morrowind :P ).

- Melee combat.

Ondanks de toevoeging van dual wielding is er nog steeds bar-weinig veranderd aan het toch wel verouderde "druk kort in voor snelle zwakke aanval, druk lang in voor langzame harde klap". Dynamiek is, zeker als je wat verder in de game bent, ver te zoeken. Combat werd voor mij, op mijn 2handed warrior mannetje, -heel- erg eentonig. Ik vind het vreemd dat een spel wat al zoveel jaar meegaat praktisch nog hetzelfde systeem hanteert als de delen uit de jaren 90. Gelukkig hebben ze de % kans dat je gewoon misslaat, ondanks dat je tegen iemand aanstaat uit morrowind al weggehaald maar nog steeds vind ik het voor een spel van dit jaar en kaliber erg onder de maat.

- De moeilijkheidsgraad.

Een flinke verbetering ten opzichte van oblivion, waar eigenlijk uberhaupt nooit een uitdaging te vinden was. Toch merk je dat als je wat verder in de game komt dat het niet allemaal zo lekker is afgesteld. Waar de moeilijkheidsgraad in het begin nog best te pruimen is wordt je op den duur zó belachelijk veel sterker dat je gedwongen bent de moeilijkheidsgraad omhoog aan te passen. Echter krijg je dan weer het probleem dat je je makkelijk door 90% van de dungeon heen hakt, maar opeens geen enkele kans hebt als je tegenover een mage gaat die je zonder problemen kan oneshotten.

Ik begrijp dat de balans hierin moeilijk te bereiken is. Ze zouden het echter ook op een andere manier kunnen oplossen. Ik weet niet of mensen hier bekend zijn met WoW en de dungeons aldaar, maar zij specificeren heel duidelijk hoe sterk je -ongeveer- moet zijn om iets succesvol te kunnen doen. Zou een dergelijk systeem, al dan niet geïntegreerd in de chat met npc's niet heel interessant zijn?

- Draken

Te makkelijk. Zeker als je archery traint zijn draken niets anders dan vliegende mudcrabs. Ook wel cool dat er zoveel te vinden zijn en dat jij ze zo makkelijk door chopt, maar ergens toch ook wel jammer dat je niet meer bij jezelf "OH SHIT" denkt als je er eentje boven je hoort vliegen. Dragonbones zijn ook snel overbodig en leveren alleen nog wat geld op (waar je op een gegeven moment ook te veel van hebt)

- Items

Hoewel er een fair share van loot te halen is in skyrim, is het voor mijn gevoel toch niet helemaal wat het had kunnen zijn. Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden. Ook met enchanting kan je skillboosts geven aan bijvoorbeeld je 1handed/2handed damage waardoor je damage werkelijk belachelijk wordt, al speel je op master.

Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld. Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.

- Monsters

Eigenlijk hetzelfde verhaal als items; te weinig. Als je in een dwarven ruin komt kom je altijd de standaard balletjes uit de muur tegen, de spinnetjes met hun electriciteit en aan het eind een centurion. Kom je in een forlorn cave, heb je eigenlijk gewoon hetzelfde als de bandit hideout maar dan met andere skins. Etc, etc. Wederom; een spel zó groot en overweldigend, maar op het zelfde moment zo underwhelming aan variatie aan één van de belangrijkste aspecten van de game; hetgeen wat dood moet.

Meer als ik erop kom. Onthoud goed dat ik niet probeer het spel af te kraken, gewoon puur wat verbeterpunten aanstrepen :P Jullie commentaar wordt op prijs gesteld!
Conscience do cost.
pi_105880839
Ik vond de faction quest chains gewoon te kort. vooral bij de college had ik daar last van. ik kwam binnen voor mijn eerste les in magie, en tijdens mijn 2e les werd ik op excursie gestuurd. toen ik daarmee klaar was was ik opeens guildmaster. wat?
Het zijn juist die quests die niet direct aan de grote quest verbonden zijn die het gevoel geven dat je deel uitmaakt van iets groters, en die mis ik in skyrim dus heel erg..
pi_105881040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld. Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.

Hier ben ik het zo mee eens he, dingen als de wabajak vind ik echt geweldig. Je moet een beetje verast worden met items, en dat je echt denkt: YES!
Dit kan je zelf trouwens ook wel een beetje doen dmv roleplaying, bijv. dat je magie haat en nooit gebruikt, maar wel opgeraapte enchanted item gebruik, en maar in een type armor rond loopt. Dan ben je echt blij als je juist dat stuk armor vind met een goede enchantment erop.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 20:31:33 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105881678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik vond de faction quest chains gewoon te kort. vooral bij de college had ik daar last van. ik kwam binnen voor mijn eerste les in magie, en tijdens mijn 2e les werd ik op excursie gestuurd. toen ik daarmee klaar was was ik opeens guildmaster. wat?
Het zijn juist die quests die niet direct aan de grote quest verbonden zijn die het gevoel geven dat je deel uitmaakt van iets groters, en die mis ik in skyrim dus heel erg..
Dit vind ik ook zo jammer ja -O-

Waarom niet een bult meer quests en guildranks toevoegen?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 21 december 2011 @ 20:34:48 #111
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105881903
Zijn al die Dwarven Ruins nog een beetje de moeite qua loot/awesomeness?
pi_105882421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Zijn al die Dwarven Ruins nog een beetje de moeite qua loot/awesomeness?
Is dit je eerste TES game?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:46:46 #113
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105882674
Ja. Ik vond Alftand vet trouwens :P Dus ik kan het antwoord wel een beetje raden.
pi_105882959
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen. _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 20:55:22 #115
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105883269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Zijn al die Dwarven Ruins nog een beetje de moeite qua loot/awesomeness?
Blackreach is zo'n beetje de beste dungeon uit het hele spel. Ik heb er zojuist genoeg materialen uit meegesleept om 90 Dwarven Bows te craften. :')

Andere Dwarven Ruins ook, vooral als je Winterhold College of Thieves Guild missies doet.
PSN: ardpsiko
  woensdag 21 december 2011 @ 20:57:47 #116
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105883441
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef ardi het volgende:

[..]

Blackreach is zo'n beetje de beste dungeon uit het hele spel. Ik heb er zojuist genoeg materialen uit meegesleept om 90 Dwarven Bows te craften. :')

Andere Dwarven Ruins ook, vooral als je Winterhold College of Thieves Guild missies doet.
Blackreach ben ik geweest, moet ik nog een keertje heen ;) De Winterhold en Thieves missies moet ik nog allebei afmaken, dus dan ga ik die andere ruins nog wel zien ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 21:00:18 #117
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105883588
Blackreach houdt niet zo van mijn followers denk ik. Ben er weer eentje verloren denk ik, ditmaal Uthgerd die spoorloos is verdwenen. :')
PSN: ardpsiko
  woensdag 21 december 2011 @ 21:05:07 #118
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105883919
Sinds Lydia mij heeft verlaten om onbekende reden (samen met die ene hond...), gebruik ik die lui niet meer.
pi_105883948
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen. _O-
Ja, ik vind van wel. De graphics zijn, zeker bij morrowind, echt heel mooi oppoetsbaar met mods. Wel is het lastiger om om te gaan met de oude gameplay mechanics, maar als je daar overheen kan kijken is het een prachtige rpg. Een van de prachtigste imo :)
Conscience do cost.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 21:07:50 #120
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105884081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef BoerBert het volgende:
Sinds Lydia mij heeft verlaten om onbekende reden (samen met die ene hond...), gebruik ik die lui niet meer.
Ik denk dat ze dood is, want ik kan een nieuwe aannemen. Zo'n pakezel vind ik toch wel vrij essentieel. :')
PSN: ardpsiko
pi_105884218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef ems. het volgende:

[..]
Wel is het lastiger om om te gaan met de oude gameplay mechanics,
Daar loop ik dus tegenaan..
pi_105884555
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Daar loop ik dus tegenaan..
Daarom is het dus lastiger :P Ik had er ook moeite mee bij een recente replay (en de eerste echte replay trouwens) maar uiteindelijk vond ik de sfeer weer zo vet dat ik ik me toch door kon zetten.
Conscience do cost.
  woensdag 21 december 2011 @ 21:29:19 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_105885525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden.
Da's natuurlijk zoiets als: in Mario Kart kan je afsnijden door op een bepaalde plek over/door een muurtje heen te springen. Als je dat doet is het een heel makkelijk level!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105887546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's natuurlijk zoiets als: in Mario Kart kan je afsnijden door op een bepaalde plek over/door een muurtje heen te springen. Als je dat doet is het een heel makkelijk level!
Klopt, ik schreef het en ik wist dat iemand het zou gaan opmerken :P

Echter is de nuance hier weer hoe 'effectief' je speelt. TES gaf je altijd veel vrijheid en een hoop andere dingen te doen maar hetgeen wat uiteindelijk altijd cruciaal was waren de combat skills. Je kan nog zo goed in lockpicken of sneaken zijn maar uiteindelijk gaat het om de (grote) battles die je moet winnen. Gear is hierbij altijd het breekpunt geweest (of in ieder geval voor classes met physical damage).

Voor casters weet ik het niet, maar als rogue/fighter-achtig iets vind ik het eerlijk gezegd bijna zonde om deze skills niet te maxen, daar deze in mijn ogen veruit het 'effectiefst' zijn om de wereld van skyrim ver te komen. En zelfs als dat niet je initiële motivatie was om smithing/enchanting te leven, is het toch een teleurstelling om erachter te komen dat dungeons looten zo goed als waardeloos was geworden, behalve dan om centjes te scoren.

Ikzelf ervaarde het in ieder geval precies zo. Ik had me expres niet al te veel ingelezen over de skyrim skills maar wilde wel graag mijn eigen gear maken en enchanten. Toen kwam ik op een niveau dat loot eigenlijk totaal irrelevant was geworden en dat was vind ik toch wel bitter in een spel waarbij loot juist zoveel bijdraagt aan het spelgenot.

Ik vind dat crafting de 'normale loot' hoort te complimenteren, op het moment schakelt het gewoon elke concurrentie qua items uit. Geef een paar echt grote dungeons met -echt- moeilijke gevechten/puzzels en beloon mensen dan met een unique item die sterker is dan wat jij gesmith hebt. Het hoeft echt niet overeen te komen met diablo wat betreft items maar íets meer mag best in deze toch wel grote wereld.

Edit: Oh en items met unique skills zijn altijd goed toevoegingen. Zo was ik erg gecharmeerd door die shield die ook een magic shield heft als je blockt. Ik weet de naam even niet maar meer van dat zou geweldig zijn in plaats van een generic item die je iets meer % damage geeft met je bow.
Conscience do cost.
pi_105888550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die Wabbajack staff :')
Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebben ;(
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_105890057
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen. _O-
Ja, maar het is wel iets waar je wel een beetje doorheen moet kijken.
Als je echt in de wereld zit dan maken de graphics niet zoveel meer uit, want het is een briljant spel _O_
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  woensdag 21 december 2011 @ 22:36:59 #127
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_105891156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebben ;(
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_105891356
quote:
Haha thanks!
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_105891903
quote:
Dit soort shit hè, dat had er meer in moeten zitten. Dat maakt het spel voor mij. Heerlijk!
Amen.
pi_105894243
quote:
Radiant AI makes sure NPCs do various things at various hours. Knowing the basic patters is most useful when planning a theft. Most NPCs leave the home during the day for work from 8AM to 8PM, then they hit the local tavern if available and go to sleep around midnight. Elderly and children don't work and don't visit taverns; they usually wander around during the day, but from 8PM to midnight they sit at home and do nothing.
Therefore the best time for burglary is from midnight to 7-8AM when everyone is asleep. Another good time is middle of the day when everyone is either working or wandering around, but be wary that some elders or children may stay at home.
Dit mogen ze ook wel eens knap werkend maken, ik maak het te vaak mee dat er nog mensen wakker zijn om 3 uur 's nachts in een huis. Net ook weer, is er één of ander kutkind wakker in Dragonsreach, bijna de Imitation Amnesty quest verneukt. :(
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 00:08:17 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105897656
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:
Edit: Oh en items met unique skills zijn altijd goed toevoegingen. Zo was ik erg gecharmeerd door die shield die ook een magic shield heft als je blockt. Ik weet de naam even niet maar meer van dat zou geweldig zijn in plaats van een generic item die je iets meer % damage geeft met je bow.
Spellbreaker ^O^ Krijg je van Peryite z'n quest.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105899779


[ Bericht 100% gewijzigd door forumnerd op 22-12-2011 01:01:11 ]
pi_105900862
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is.. :{

Pluspuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 01:40:44 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105902001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef jankaas020 het volgende:
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is.. :{

Pluspuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook irritant :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105903131
Kennelijk heeft ebony armor er ook last van, maar daarvoor is een bugfix op skyrimnexus: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2507
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:30:26 #136
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105903189
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 02:32:35 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105903219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:

- Items

Hoewel er een fair share van loot te halen is in skyrim, is het voor mijn gevoel toch niet helemaal wat het had kunnen zijn. Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden. Ook met enchanting kan je skillboosts geven aan bijvoorbeeld je 1handed/2handed damage waardoor je damage werkelijk belachelijk wordt, al speel je op master.

Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld.
Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.

Meer als ik erop kom. Onthoud goed dat ik niet probeer het spel af te kraken, gewoon puur wat verbeterpunten aanstrepen :P Jullie commentaar wordt op prijs gesteld!
Nog meer 'unieke' items?

Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.

Als zulke items zeldzamer zijn en bijvoorbeeld alleen in boss-loot te vinden is wordt het veel leuker iets te vinden waar je echt wat aan hebt. Dat laatste is ook maar zo-zo. Vooral in de hogere levels heb je er weinig of niks meer aan. Sterker, als je bijvoorbeeld hoge pickpocket stats hebt gaan je succes kansen juist naar beneden als je pickpocket apparel draagt.

Soms kijk ik niet eens wat voor ring of ketting mijn char draagt, maakt toch weinig uit. Het meest heb ik nog van resistance items bij draken of magie aanvallen gehad en sneak items als je skill nog laag is.

Enchantment vol krijgen voelt bijna als een verlossing want dan kun je je eigen custom gear maken en alle andere rommel in een kist gooien of verkopen. Anders blijf je het maar meeslepen want je zou het nog eens kunnen gebruiken.. Mijn alchemy spul heb ik uiteindelijk maar in de ton gestopt waar ik mijn ingredienten ook in dump. Mocht ik nog eens potions gaan maken weet ik waar het is tenminste. :P
pi_105903317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert :')
Terwijl jij wel aan het vechten ben? :?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog meer 'unieke' items?
Maar het beste wapen wat je nu kan hebben is een zelfgemaakt legendary deadric met een dikke enchantment eroverheen. Er zit bijna geen wapen bij waarvan je denkt 'wow, dit is een superdik ding, kan niet wachten om het te gebruiken!' Neem bijvoorbeeld die speciale deadric prince wapens waar je een quest voor moet doen: 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:43:08 #139
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105903395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Terwijl jij wel aan het vechten ben? :?
Yup. Even later zat 'ie na dat weerwolfstukje vast, moest dus met tcl uit m'n "cel" ontsnappen en zelf ff de switch omzetten. :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105903673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog meer 'unieke' items?

Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic :P
Conscience do cost.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 05:06:53 #141
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105904664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic :P
Je hebt gelijk natuurlijk, my bad. :)

Hmm ja die echte unieke items komen niet uit de verf omdat er zo'n shitload aan generic magic items over je uitgestort wordt imo.

Op zich zijn er voor mij wel genoeg unieke items maar wat jankaas020 idd ook zegt zijn het niet de beste items. Of zoals in mijn geval bijvoorbeeld, alle unieke schilden zijn heavy armor terwijl ik light speel.

Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
  donderdag 22 december 2011 @ 08:24:13 #142
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105905701
Eminent < Peerless
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 05:06 schreef NorthernStar het volgende:
Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 22 december 2011 @ 12:02:23 #143
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_105911298
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_105913325
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless

[..]

Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halen ^O^
pi_105913331
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless

[..]

Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
... 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105913483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Killjoy het volgende:
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed :)
Woord van de dag!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:14 #147
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105914034
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan ;(
pi_105914234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef BoerBert het volgende:
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan ;(
Met setstage in de console. Ff de quest opzoeken op UESP daar heb je onderin de code staan.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:36:41 #149
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105914394
Zal zo even kijken, thanks.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 15:05:11 #150
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105917992
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105919386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Sterker, als je bijvoorbeeld hoge pickpocket stats hebt gaan je succes kansen juist naar beneden als je pickpocket apparel draagt.
Huh, is dat echt zo? Ik was in de veronderstelling dat het gewoon bij je huidige skill wordt opgeteld. Als je het op 100 hebt heeft het weinig zin om te dragen, maar ik dacht dat het bij een wat lagere skill nog wel nuttig was? Of begrijp ik het verkeerd :').
Amen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 15:57:12 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105919715
Ik heb nog nooit een punt in pickpocket gestoken, of zulke gear gedragen, vind het onnodig :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  donderdag 22 december 2011 @ 16:00:48 #154
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105919844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Jeff89 het volgende:
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halen ^O^
Goed punt.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

[..]

Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken. Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.

Maar 't neemt wel het 'unieke' weg bij die 'unieke items'.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105921097
Ik speel al vanaf het begin on handed, nu kijk ik bij de perks die ik kan increasen, staat er bij one handed 15 als level, in rode getallen.. terwijl de andere skills gewoon witte getallen hebben. Ik ben zelf lvl 40 en one handed zou veel hoger moeten liggen.

Edit: hmm als ik inzoom staat er wel lvl 97..
pi_105921171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef forumnerd het volgende:
Ik speel al vanaf het begin on handed, nu kijk ik bij de perks die ik kan increasen, staat er bij one handed 15 als level, in rode getallen.. terwijl de andere skills gewoon witte getallen hebben. Ik ben zelf lvl 40 en one handed zou veel hoger moeten liggen.
WTF :o

Edit:

quote:
Had the same problem. Un-equip everything, make sure all diseases are cured, heal using the healing spell, and sleep in a bed. I did all that and it worked. Also, try praying at the alter behind the yelling guy in Whiterun.
quote:
If you want to avoid using the commands, just go to the appropriate NPC to purchase a skill increase for that particular skill and that should resolve the issue.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 16:50:12 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105921977
Heb ik ook eens gehad ja :{ Alles aan proberen te doen (slapen, unequippen, naar een shrine, etc) en uiteindelijk maar een console command gebruiken om m'n skill weer normaal te krijgen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105922338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik ook eens gehad ja :{ Alles aan proberen te doen (slapen, unequippen, naar een shrine, etc) en uiteindelijk maar een console command gebruiken om m'n skill weer normaal te krijgen.
Welk command?
  donderdag 22 december 2011 @ 16:59:30 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_105922377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:

Klopt, ik schreef het en ik wist dat iemand het zou gaan opmerken :P

Echter is de nuance hier weer hoe 'effectief' je speelt. TES gaf je altijd veel vrijheid en een hoop andere dingen te doen maar hetgeen wat uiteindelijk altijd cruciaal was waren de combat skills. Je kan nog zo goed in lockpicken of sneaken zijn maar uiteindelijk gaat het om de (grote) battles die je moet winnen. Gear is hierbij altijd het breekpunt geweest (of in ieder geval voor classes met physical damage).

Voor casters weet ik het niet, maar als rogue/fighter-achtig iets vind ik het eerlijk gezegd bijna zonde om deze skills niet te maxen, daar deze in mijn ogen veruit het 'effectiefst' zijn om de wereld van skyrim ver te komen.
Ja helemaal mee eens. Het grootste nadeel van de TES games (eigenlijk alle rpg computergames), is dat het helemaal niet echt een roleplaying game is. De enige keuze die je hebt is fighter te zijn, en vervolgens kun je wat met de strategie morrelen. (technisch gezien kun je 100% healerpriest spelen en je companion al het werk laten doen, maar volgens mij wordt het spel dan verschrikkelijk).

Bij Mage is het waar mogelijk nog erger dan rogue, want bij die laatste is je rol min of meer nog die van een stealthy fighter. Iedereen zal vooral destruction en restoration skills kiezen. Ze hebben wel andere schools, maar ook die staan in het teken van combat ondersteunen. Er zijn geen illusion spells om de vijand om de tuin te leiden, bijvoorbeeld door nepmuren te maken, geen alteration spells om in een vijand of een huisdier te veranderen en zo simpelweg langs ze te lopen, etc. Laat staan spells om je huis te pimpen (dat zou je ook met smithing kunnen doen etc) zodat mensen een hoger aanzien van je krijgen.

Nog steeds GOTY uiteraard.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 17:00:05 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105922393
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef forumnerd het volgende:

[..]

Welk command?
player.setav onehanded *
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105922592
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

player.setav onehanded *
En wat doet die command precies dan? :)

[ Bericht 19% gewijzigd door forumnerd op 22-12-2011 17:10:23 ]
pi_105922703
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Goed punt.

[..]

Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken.
Smithing is imo te makkelijk, je levelt met de hoeveelheid die maakt, of je nu een leather bracer of een deadric armor maakt, je krijgt evenveel xp. Met alchemy is het tenminste nog zo, hoe duurder (meer ingredienten met meerdere effecten) hoe meer xp je krijgt. Dat hadden ze ook met smithing moeten doen.
quote:
Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.

Maar 't neemt wel het 'unieke' weg bij die 'unieke items'.
En nu wordt je niet beloond voor het doen van bepaalde quests.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 17:07:13 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105922710
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef forumnerd het volgende:

[..]

En wat doet die command precies dan? :)
Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged is ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105922860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged is ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

player.setav onehanded *
Heeft geholpen thanx :)

Normaal kreeg ik als ik restoration spel uitvoerde, een gele bol te zien in de hand, nu zit daar niks meer is ik restore.. mijn spel begint bugged te raken...
pi_105923470
quote:
Ik heb het eens zitten lezen, en om eerlijk te zijn is het voor mij geen onbekend materiaal.
Ik herinner me nog dat ik een paar jaar geleden ook een soort van conspiracy theory heb gelezen over dat de Temple of the One een soort van pilaar was die iets tegenhield, en zo hetzelfde met Red Mountain in Vvardenfell.
Als dit allemaal samenhangt ben ik zeker benieuwd wat er gaat gebeuren in DLC / toekomstige spellen.

Ik vraag me soms wel af of ze bewust de lore zo hebben geschreven dat dit allemaal net uitkomt.
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_105926078
Skyrim start GVD niet meer op :(

Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
  donderdag 22 december 2011 @ 18:49:10 #167
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_105926694
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
Skyrim start GVD niet meer op :(

Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
Heb je de nieuwe patch al? Die kan namelijk om met 4gb.
Do androids dream of electric sheep?
pi_105927853
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_105927937
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Dan zijn ze gestolen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105928832
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Kut dief! :P
pi_105928927
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef forumnerd het volgende:

[..]

Kut dief! :P
Maar 2 dingen ofzo. Imperial officers helmet en nog iets waarvan ik niet meer weet wat het is.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_105929415
Kunnen followers spelltomes leren?
  donderdag 22 december 2011 @ 20:25:59 #173
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105931443
Godver. Ik had pas wat Crimson Nirnroot verkocht. Vanmiddag even die quest gedaan dat je er 30 moet vinden. Na veel moeite had ik er eindelijk dertig. Kom ik bij de Elf die ze wil hebben, heb ik er natuurlijk maar 23 ofzo :')
pi_105932380
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...

http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat. :9
pi_105932754
Ik zie geen magie stralen meer :( als ik destruction flames of bijv frostbite gebruik zie ik alleen mij handen gloeien maar de hele straal niet meer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een ideetje om dit te fixen?
pi_105933113
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...

http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat. :9
WOW dat ziet er supermooi uit voor een oud spel. Ik wil nog steeds wel Morrowind kopen, maar nu ik dit zie dan ben ik daar steeds meer zekerder van.
pi_105933568
Wat heb je uberhaupt aan die blessings dan?
Ik dacht dat die verwijdert waren, maar je kunt er nog steeds bidden. En dan staat er blessing received maar het doet volgens mij niets :?
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 21:15:05 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105934358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat heb je uberhaupt aan die blessings dan?
Ik dacht dat die verwijdert waren, maar je kunt er nog steeds bidden. En dan staat er blessing received maar het doet volgens mij niets :?
Kijk eens bij magic > active effects na een blessing ;)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105935106
Daar heb ik nog nooit wat zien staan, dus zal wel aan mij liggen
pi_105936545
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
Skyrim start GVD niet meer op :(

Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
Ik heb ook een paar keer opstartproblemen gehad, dat loste ik zo op:

Steam --> "Eigenschappen" van Skyrim --> tab "Lokale bestanden" --> "Integriteit van spelcache controleren"
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_105936880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Daar heb ik nog nooit wat zien staan, dus zal wel aan mij liggen
Het staat in de (waarschijnlijk) lange lijst onder de naam van het effect dat het geeft, gewoon even doorheen tikken, de 'Blessing of blabla' titel staat dan in het hoofdscherm :)
pi_105940281
6 Maskers nu ^O^
Erg mooi als ze op een rijtje liggen ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105945575
Oeh, destijds heb ik Morrowind en Oblivion helemaal grijs gespeeld. En vanavond eindelijk eens begonnen aan Skyrim op expert level (oude rot als ik dacht dat ik was)

Gelijk maar op queeste voor de ''golden claw'' gegaan, tempel in, maar eh, volgens mij ben ik een beetje de sjaak nu. Ik kan voor zover ik weet niet meer terug, niks geen healing potions over of ook maar enige vorm van restoration magic... en dan zijn er - nadat je Arvel eens flink the error of his ways hebt gewezen, battleaxe-style - ineens de draugh.

Heb er nog niet op gegoogled, maar vraag me af of het op dit low-level punt uberhaupt de bedoeling is daar naar binnen te gaan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105945742
Jawel hoor. Ook maar eerste cave geweest :)
pi_105945850
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oeh, destijds heb ik Morrowind en Oblivion helemaal grijs gespeeld. En vanavond eindelijk eens begonnen aan Skyrim op expert level (oude rot als ik dacht dat ik was)

Gelijk maar op queeste voor de ''golden claw'' gegaan, tempel in, maar eh, volgens mij ben ik een beetje de sjaak nu. Ik kan voor zover ik weet niet meer terug, niks geen healing potions over of ook maar enige vorm van restoration magic... en dan zijn er - nadat je Arvel eens flink the error of his ways hebt gewezen, battleaxe-style - ineens de draugh.

Heb er nog niet op gegoogled, maar vraag me af of het op dit low-level punt uberhaupt de bedoeling is daar naar binnen te gaan.
In het begin is het spel ook best pittig hoor.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105945985
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jawel hoor. Ook maar eerste cave geweest :)
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:15 schreef Seam het volgende:

[..]

In het begin is het spel ook best pittig hoor.
Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:29:05 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_105946392
Kan ik ook ergens zien hoeveel bounty ik heb in de diverse districten? Heb dat namelijk nog niet kunnen vinden, maar lijkt me wel handig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_105946517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]


[..]

Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.
redelijk, monsters blijven gelijk, alleen gear levelt met je mee
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:49:57 #189
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_105949164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kijk eens bij magic > active effects na een blessing ;)
irritant dat actieve dingen niet meer op het scherm staan, zoals potions effects en blessings inderdaad. kan dit in de opties ergens aangezet worden?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 december 2011 @ 02:18:22 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105949801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:49 schreef Under_Score het volgende:

[..]

irritant dat actieve dingen niet meer op het scherm staan, zoals potions effects en blessings inderdaad. kan dit in de opties ergens aangezet worden?
U_S, jij hier? :D

Hoort er trouwens gewoon bij te staan!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 december 2011 @ 02:19:33 #191
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105949821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Wat ik eigenlijk helemaal niet weet is of dit ook ''level-scaled'' is zoals Oblivion. In Morrowind was het meer van ''nah, ik kom later wel even terug'' om te voorkomen dat één of andere vijand een can whoop-ass opentrok ten koste van jou.
Dit heb je nu ook :Y
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:31:23 #192
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105950027
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit heb je nu ook :Y
Mwooaaaahhhhh
pi_105950041
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...

http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat. :9
Hoe geweldig ik Skyrim ook vind, hier gaat m'n hart nou harder van kloppen O+

Misschien ook maar weer eens met Morrowind bezig, helemaal met dat soort mods! :D
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:32:43 #194
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_105950050
dit is het skyrim topic
pi_105950065
Precies, en niet het bitch topic 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:33:37 #196
312608 Nectar
Ain't that sweet
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 december 2011 @ 03:10:43 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105950518
Mooiboys die Morrowind nu pas spelen dankzij overhauls :')

Eckten die Morrowind nog steeds spelen zonder graphic mods O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105950558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooiboys die Morrowind nu pas spelen dankzij overhauls :')

Eckten die Morrowind nog steeds spelen zonder graphic mods O+
Heb er al honderden uren zonder mods in zitten, ben er nu wel klaar voor :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 december 2011 @ 03:16:40 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105950576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 03:14 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Heb er al honderden uren zonder mods in zitten, ben er nu wel klaar voor :P
Je raakt de feel kwijt als je die mods doet ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_105950601
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je raakt de feel kwijt als je die mods doet ;(
Heb het nooit gebruikt, maar het lijkt me wel het proberen waard :Y Bij die screenshots van die graphic mod krijg ik al heimwee, de feel is nog wel aanwezig denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')