abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105919386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Sterker, als je bijvoorbeeld hoge pickpocket stats hebt gaan je succes kansen juist naar beneden als je pickpocket apparel draagt.
Huh, is dat echt zo? Ik was in de veronderstelling dat het gewoon bij je huidige skill wordt opgeteld. Als je het op 100 hebt heeft het weinig zin om te dragen, maar ik dacht dat het bij een wat lagere skill nog wel nuttig was? Of begrijp ik het verkeerd :').
Amen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 15:57:12 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105919715
Ik heb nog nooit een punt in pickpocket gestoken, of zulke gear gedragen, vind het onnodig :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 22 december 2011 @ 16:00:48 #154
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105919844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Jeff89 het volgende:
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halen ^O^
Goed punt.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

[..]

Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken. Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.

Maar 't neemt wel het 'unieke' weg bij die 'unieke items'.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105921097
Ik speel al vanaf het begin on handed, nu kijk ik bij de perks die ik kan increasen, staat er bij one handed 15 als level, in rode getallen.. terwijl de andere skills gewoon witte getallen hebben. Ik ben zelf lvl 40 en one handed zou veel hoger moeten liggen.

Edit: hmm als ik inzoom staat er wel lvl 97..
pi_105921171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef forumnerd het volgende:
Ik speel al vanaf het begin on handed, nu kijk ik bij de perks die ik kan increasen, staat er bij one handed 15 als level, in rode getallen.. terwijl de andere skills gewoon witte getallen hebben. Ik ben zelf lvl 40 en one handed zou veel hoger moeten liggen.
WTF :o

Edit:

quote:
Had the same problem. Un-equip everything, make sure all diseases are cured, heal using the healing spell, and sleep in a bed. I did all that and it worked. Also, try praying at the alter behind the yelling guy in Whiterun.
quote:
If you want to avoid using the commands, just go to the appropriate NPC to purchase a skill increase for that particular skill and that should resolve the issue.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 16:50:12 #157
Rawr
pi_105921977
Heb ik ook eens gehad ja :{ Alles aan proberen te doen (slapen, unequippen, naar een shrine, etc) en uiteindelijk maar een console command gebruiken om m'n skill weer normaal te krijgen.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105922338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik ook eens gehad ja :{ Alles aan proberen te doen (slapen, unequippen, naar een shrine, etc) en uiteindelijk maar een console command gebruiken om m'n skill weer normaal te krijgen.
Welk command?
  donderdag 22 december 2011 @ 16:59:30 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_105922377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:

Klopt, ik schreef het en ik wist dat iemand het zou gaan opmerken :P

Echter is de nuance hier weer hoe 'effectief' je speelt. TES gaf je altijd veel vrijheid en een hoop andere dingen te doen maar hetgeen wat uiteindelijk altijd cruciaal was waren de combat skills. Je kan nog zo goed in lockpicken of sneaken zijn maar uiteindelijk gaat het om de (grote) battles die je moet winnen. Gear is hierbij altijd het breekpunt geweest (of in ieder geval voor classes met physical damage).

Voor casters weet ik het niet, maar als rogue/fighter-achtig iets vind ik het eerlijk gezegd bijna zonde om deze skills niet te maxen, daar deze in mijn ogen veruit het 'effectiefst' zijn om de wereld van skyrim ver te komen.
Ja helemaal mee eens. Het grootste nadeel van de TES games (eigenlijk alle rpg computergames), is dat het helemaal niet echt een roleplaying game is. De enige keuze die je hebt is fighter te zijn, en vervolgens kun je wat met de strategie morrelen. (technisch gezien kun je 100% healerpriest spelen en je companion al het werk laten doen, maar volgens mij wordt het spel dan verschrikkelijk).

Bij Mage is het waar mogelijk nog erger dan rogue, want bij die laatste is je rol min of meer nog die van een stealthy fighter. Iedereen zal vooral destruction en restoration skills kiezen. Ze hebben wel andere schools, maar ook die staan in het teken van combat ondersteunen. Er zijn geen illusion spells om de vijand om de tuin te leiden, bijvoorbeeld door nepmuren te maken, geen alteration spells om in een vijand of een huisdier te veranderen en zo simpelweg langs ze te lopen, etc. Laat staan spells om je huis te pimpen (dat zou je ook met smithing kunnen doen etc) zodat mensen een hoger aanzien van je krijgen.

Nog steeds GOTY uiteraard.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 17:00:05 #160
Rawr
pi_105922393
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef forumnerd het volgende:

[..]

Welk command?
player.setav onehanded *
pi_105922592
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

player.setav onehanded *
En wat doet die command precies dan? :)

[ Bericht 19% gewijzigd door forumnerd op 22-12-2011 17:10:23 ]
pi_105922703
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Goed punt.

[..]

Klopt wel, maar aan de andere kant wel logisch. Ik zie het nut van smithing niet echt in als de unieke wapens/apparel sterker zijn dan wat je zelf ooit zou kunnen maken.
Smithing is imo te makkelijk, je levelt met de hoeveelheid die maakt, of je nu een leather bracer of een deadric armor maakt, je krijgt evenveel xp. Met alchemy is het tenminste nog zo, hoe duurder (meer ingredienten met meerdere effecten) hoe meer xp je krijgt. Dat hadden ze ook met smithing moeten doen.
quote:
Waarom zou je dan in je smithing en enchantment-skill investeren? Nu wordt je ervoor beloond.

Maar 't neemt wel het 'unieke' weg bij die 'unieke items'.
En nu wordt je niet beloond voor het doen van bepaalde quests.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 17:07:13 #163
Rawr
pi_105922710
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef forumnerd het volgende:

[..]

En wat doet die command precies dan? :)
Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged is ;)
pi_105922860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Op de * kun je elk gewenst cijfer van 0 tot 100 invoeren, waardoor je je skill aanpast of terugzet als het spel gebugged is ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

player.setav onehanded *
Heeft geholpen thanx :)

Normaal kreeg ik als ik restoration spel uitvoerde, een gele bol te zien in de hand, nu zit daar niks meer is ik restore.. mijn spel begint bugged te raken...
pi_105923470
quote:
Ik heb het eens zitten lezen, en om eerlijk te zijn is het voor mij geen onbekend materiaal.
Ik herinner me nog dat ik een paar jaar geleden ook een soort van conspiracy theory heb gelezen over dat de Temple of the One een soort van pilaar was die iets tegenhield, en zo hetzelfde met Red Mountain in Vvardenfell.
Als dit allemaal samenhangt ben ik zeker benieuwd wat er gaat gebeuren in DLC / toekomstige spellen.

Ik vraag me soms wel af of ze bewust de lore zo hebben geschreven dat dit allemaal net uitkomt.
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_105926078
Skyrim start GVD niet meer op :(

Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
  donderdag 22 december 2011 @ 18:49:10 #167
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_105926694
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
Skyrim start GVD niet meer op :(

Ik gebruik de 4gb launcher niet meer, hetzelfde probleem...
De TES launcher blijft hangen op dat Skyrim wordt opgestart
Heb je de nieuwe patch al? Die kan namelijk om met 4gb.
Do androids dream of electric sheep?
pi_105927853
Wat betekent het wanneer de namen van sommige items roodgekleurd zijn?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_105927937
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dan zijn ze gestolen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105928832
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kut dief! :P
pi_105928927
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef forumnerd het volgende:

[..]

Kut dief! :P
Maar 2 dingen ofzo. Imperial officers helmet en nog iets waarvan ik niet meer weet wat het is.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_105929415
Kunnen followers spelltomes leren?
  donderdag 22 december 2011 @ 20:25:59 #173
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105931443
Godver. Ik had pas wat Crimson Nirnroot verkocht. Vanmiddag even die quest gedaan dat je er 30 moet vinden. Na veel moeite had ik er eindelijk dertig. Kom ik bij de Elf die ze wil hebben, heb ik er natuurlijk maar 23 ofzo :')
pi_105932380
Na heel wat uurtjes Skyrim even opzij gelegd en aan Morrowind begonnen (voor het eerst) met de nieuwste Sounds & Graphics Overhaul (v2.0, een paar dagen terug verschenen). Doet weinig onder aan Oblivion...

http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/

Vergt behoorlijk wat van je PC, maar dan heb je ook wat. :9
pi_105932754
Ik zie geen magie stralen meer :( als ik destruction flames of bijv frostbite gebruik zie ik alleen mij handen gloeien maar de hele straal niet meer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een ideetje om dit te fixen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')