abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105890057
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen. _O-
Ja, maar het is wel iets waar je wel een beetje doorheen moet kijken.
Als je echt in de wereld zit dan maken de graphics niet zoveel meer uit, want het is een briljant spel _O_
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  woensdag 21 december 2011 @ 22:36:59 #127
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_105891156
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebben ;(
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_105891356
quote:
Haha thanks!
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_105891903
quote:
Dit soort shit hè, dat had er meer in moeten zitten. Dat maakt het spel voor mij. Heerlijk!
Amen.
pi_105894243
quote:
Radiant AI makes sure NPCs do various things at various hours. Knowing the basic patters is most useful when planning a theft. Most NPCs leave the home during the day for work from 8AM to 8PM, then they hit the local tavern if available and go to sleep around midnight. Elderly and children don't work and don't visit taverns; they usually wander around during the day, but from 8PM to midnight they sit at home and do nothing.
Therefore the best time for burglary is from midnight to 7-8AM when everyone is asleep. Another good time is middle of the day when everyone is either working or wandering around, but be wary that some elders or children may stay at home.
Dit mogen ze ook wel eens knap werkend maken, ik maak het te vaak mee dat er nog mensen wakker zijn om 3 uur 's nachts in een huis. Net ook weer, is er één of ander kutkind wakker in Dragonsreach, bijna de Imitation Amnesty quest verneukt. :(
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 00:08:17 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105897656
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:
Edit: Oh en items met unique skills zijn altijd goed toevoegingen. Zo was ik erg gecharmeerd door die shield die ook een magic shield heft als je blockt. Ik weet de naam even niet maar meer van dat zou geweldig zijn in plaats van een generic item die je iets meer % damage geeft met je bow.
Spellbreaker ^O^ Krijg je van Peryite z'n quest.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105899779

[ Bericht 100% gewijzigd door forumnerd op 22-12-2011 01:01:11 ]
pi_105900862
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is.. :{

Pluspuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 01:40:44 #134
Rawr
pi_105902001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef jankaas020 het volgende:
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is.. :{

Pluspuntje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook irritant :{
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105903131
Kennelijk heeft ebony armor er ook last van, maar daarvoor is een bugfix op skyrimnexus: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2507
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:30:26 #136
Rawr
pi_105903189
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert :')
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 02:32:35 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105903219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:

- Items

Hoewel er een fair share van loot te halen is in skyrim, is het voor mijn gevoel toch niet helemaal wat het had kunnen zijn. Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden. Ook met enchanting kan je skillboosts geven aan bijvoorbeeld je 1handed/2handed damage waardoor je damage werkelijk belachelijk wordt, al speel je op master.

Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld.
Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.

Meer als ik erop kom. Onthoud goed dat ik niet probeer het spel af te kraken, gewoon puur wat verbeterpunten aanstrepen :P Jullie commentaar wordt op prijs gesteld!
Nog meer 'unieke' items?

Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.

Als zulke items zeldzamer zijn en bijvoorbeeld alleen in boss-loot te vinden is wordt het veel leuker iets te vinden waar je echt wat aan hebt. Dat laatste is ook maar zo-zo. Vooral in de hogere levels heb je er weinig of niks meer aan. Sterker, als je bijvoorbeeld hoge pickpocket stats hebt gaan je succes kansen juist naar beneden als je pickpocket apparel draagt.

Soms kijk ik niet eens wat voor ring of ketting mijn char draagt, maakt toch weinig uit. Het meest heb ik nog van resistance items bij draken of magie aanvallen gehad en sneak items als je skill nog laag is.

Enchantment vol krijgen voelt bijna als een verlossing want dan kun je je eigen custom gear maken en alle andere rommel in een kist gooien of verkopen. Anders blijf je het maar meeslepen want je zou het nog eens kunnen gebruiken.. Mijn alchemy spul heb ik uiteindelijk maar in de ton gestopt waar ik mijn ingredienten ook in dump. Mocht ik nog eens potions gaan maken weet ik waar het is tenminste. :P
pi_105903317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert :')
Terwijl jij wel aan het vechten ben? :?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog meer 'unieke' items?
Maar het beste wapen wat je nu kan hebben is een zelfgemaakt legendary deadric met een dikke enchantment eroverheen. Er zit bijna geen wapen bij waarvan je denkt 'wow, dit is een superdik ding, kan niet wachten om het te gebruiken!' Neem bijvoorbeeld die speciale deadric prince wapens waar je een quest voor moet doen: 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:43:08 #139
Rawr
pi_105903395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Terwijl jij wel aan het vechten ben? :?
Yup. Even later zat 'ie na dat weerwolfstukje vast, moest dus met tcl uit m'n "cel" ontsnappen en zelf ff de switch omzetten. :')
pi_105903673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog meer 'unieke' items?

Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic :P
Conscience do cost.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 05:06:53 #141
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105904664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic :P
Je hebt gelijk natuurlijk, my bad. :)

Hmm ja die echte unieke items komen niet uit de verf omdat er zo'n shitload aan generic magic items over je uitgestort wordt imo.

Op zich zijn er voor mij wel genoeg unieke items maar wat jankaas020 idd ook zegt zijn het niet de beste items. Of zoals in mijn geval bijvoorbeeld, alle unieke schilden zijn heavy armor terwijl ik light speel.

Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
  donderdag 22 december 2011 @ 08:24:13 #142
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105905701
Eminent < Peerless
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 05:06 schreef NorthernStar het volgende:
Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 22 december 2011 @ 12:02:23 #143
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_105911298
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_105913325
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless

[..]

Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halen ^O^
pi_105913331
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
... 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
pi_105913483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Killjoy het volgende:
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed :)
Woord van de dag!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:14 #147
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105914034
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan ;(
pi_105914234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef BoerBert het volgende:
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan ;(
Met setstage in de console. Ff de quest opzoeken op UESP daar heb je onderin de code staan.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:36:41 #149
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105914394
Zal zo even kijken, thanks.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 15:05:11 #150
Rawr
pi_105917992
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')