Ja, maar het is wel iets waar je wel een beetje doorheen moet kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Typisch het volgende:
Is Morrowind te doen qua graphics met een mooie graphic mod? Want de graphics van toen doen nu pijn aan mijn ogen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kwam eens een feeks tegen die mij herkende als de man die de Wabbajack had gekregen, volgens mij was ik toen voor het eerst op weg naar High Hrothgar. Ze zei de hele tijd: "Wabbajack wabbajack wabbajack wabbajack...". Toen vroeg ze of ik de wabbajack op haar wilde afvuren. Ik had de staf op dat moment niet bij me dus ik heb haar maar vermoord. Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou zijn als ik die staf wel bij me gehad zou hebben
Dit soort shit hè, dat had er meer in moeten zitten. Dat maakt het spel voor mij. Heerlijk!quote:
Dit mogen ze ook wel eens knap werkend maken, ik maak het te vaak mee dat er nog mensen wakker zijn om 3 uur 's nachts in een huis. Net ook weer, is er één of ander kutkind wakker in Dragonsreach, bijna de Imitation Amnesty quest verneukt.quote:Radiant AI makes sure NPCs do various things at various hours. Knowing the basic patters is most useful when planning a theft. Most NPCs leave the home during the day for work from 8AM to 8PM, then they hit the local tavern if available and go to sleep around midnight. Elderly and children don't work and don't visit taverns; they usually wander around during the day, but from 8PM to midnight they sit at home and do nothing.
Therefore the best time for burglary is from midnight to 7-8AM when everyone is asleep. Another good time is middle of the day when everyone is either working or wandering around, but be wary that some elders or children may stay at home.
Spellbreakerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef ems. het volgende:
Edit: Oh en items met unique skills zijn altijd goed toevoegingen. Zo was ik erg gecharmeerd door die shield die ook een magic shield heft als je blockt. Ik weet de naam even niet maar meer van dat zou geweldig zijn in plaats van een generic item die je iets meer % damage geeft met je bow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:12 schreef jankaas020 het volgende:
Lekker dan, thieves guild armor en guild master's armor hebben de 25% light armor bonus (custom fit perk) niet, ondanks dat het light armor is..![]()
Pluspuntje:Da's ook irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nog meer 'unieke' items?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef ems. het volgende:
- Items
Hoewel er een fair share van loot te halen is in skyrim, is het voor mijn gevoel toch niet helemaal wat het had kunnen zijn. Smithing is belachelijk makkelijk te boosten en als je daar toevallig enchanting bij neemt heb je veel sterkere items dan je in het hele spel kan vinden. Ook met enchanting kan je skillboosts geven aan bijvoorbeeld je 1handed/2handed damage waardoor je damage werkelijk belachelijk wordt, al speel je op master.
Gooi er gewoon een flinke dosis unique items doorheen en verspreid die over de wereld. Die items zijn er nu ook wel maar vaak nog nuttelozer dan wat je bij de smithy kan halen. (enkele uitzonderingen daargelaten). Gooi er nog wat armor sets tegenaan. 4-5 sets voor light/heavy armor voelt als zo weinig aan voor een spel wat je doorgaans van je stoel afblaast door de vrijheid die je hebt.
Meer als ik erop kom. Onthoud goed dat ik niet probeer het spel af te kraken, gewoon puur wat verbeterpunten aanstrepenJullie commentaar wordt op prijs gesteld!
Terwijl jij wel aan het vechten ben?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met Farkas in Dustman's Cairn. Het vervelende is dat hij alleen maar sneakt en verder dus geen flikker uitvoert
Maar het beste wapen wat je nu kan hebben is een zelfgemaakt legendary deadric met een dikke enchantment eroverheen. Er zit bijna geen wapen bij waarvan je denkt 'wow, dit is een superdik ding, kan niet wachten om het te gebruiken!' Neem bijvoorbeeld die speciale deadric prince wapens waar je een quest voor moet doen: 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.quote:
Yup. Even later zat 'ie na dat weerwolfstukje vast, moest dus met tcl uit m'n "cel" ontsnappen en zelf ff de switch omzetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Terwijl jij wel aan het vechten ben?
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist genericquote:Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog meer 'unieke' items?
Nee ik ervaar het juist andersom. Er zijn zoveel 'unieke' items dat het de unieke waarde verliest. Ik had binnen no-time een inventory vol met boots van eminent zus en ringen van peerless zo. En dat zijn dan alleen nog meer de random vondsten. Dan krijg er nog een zooi quest beloningen overheen plus dat elke store ze bij bosjes verkoopt.
Je hebt gelijk natuurlijk, my bad.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Unique items zijn items als die spellbreaker. Niet eminent of legendary of watdanook uitvoeringen van items. Die zijn juist generic
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?quote:Op donderdag 22 december 2011 05:06 schreef NorthernStar het volgende:
Het is ook vervelend dat veel van die unieke items geleveled zijn. Wil je een goede versie moet je de quest bewust uitstellen.
Gewoon die quest zo moeilijk maken dat een lvl 5 hem niet, of alleen met extreem veel moeite kan halenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless
[..]
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef The_Substitute het volgende:
Eminent < Peerless
[..]
Had je liever geklaagd dat het op level 5 veel te makkelijk was, omdat je dawnbreaker al had, ongeleveld?
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef jankaas020 het volgende:
... 11 van de 10 keer is het wapen wat je al heb een stuk beter.
Woord van de dag!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Killjoy het volgende:
Ondertussen al 2 maal vampieren tegengekomen, 4 die opgesloten zaten (die heb ik vrijgelaten) en een paar losse in een cave, die heb ik gepewpewd en toen er een te dicht bij kwam omver gefusroda-ed
Met setstage in de console. Ff de quest opzoeken op UESP daar heb je onderin de code staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef BoerBert het volgende:
Iemand een idee hoe ik de bug van de Dragon Research-quest (Dat je die gebugde Esbern een dragon scale en bone moet geven) kan omzeilen? Ik kan wel die blessing aan mezelf geven via de console, maar die quest blijft maar staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |