quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BoerBert het volgende:
Vanmiddag even die Oghma Infinium gelezen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben echt binnen een half uur van level 45 naar 48 gegaan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal mee eens, aangezien Bethesda de honderden uren aan speeltijd altijd als reclamemiddel gebruikt. Zorg er dan ook voor dat je game na een uur of veertig nog steeds vermakelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef speknek het volgende:
Aangaande je eerste punt denk ik wel dat jij heel veel langer gespeeld hebt dan 'de bedoeling is'. De gemiddelde game duurt ~15 uur, het is een beetje onzinnig om de game voor het gedeelte 90-110 uur dan te gaan balanceren, dan blijf je bezig. In principe kun je sommige perks en loot pas bij hogere levels halen, dat is al een 'beloning', het zou imo redelijk naad zijn als de gemiddelde gamer ook 110 uur moet investeren om een quest te doen.
Noem eens wat dan? Bij alle major questlines is dit toch niet het geval?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Seam het volgende:
[..]
• Dit is er al, maar het mag inderdaad wel bij meer quests worden toegepast.
I know, daarom zou een soort hybride game van Elder Scrolls/Dragon Age fantastisch zijn (Dragon Age en Mass Effect hebben het maken van keuzes en het voelen van progressie beter voor elkaar). Las vandaag ook dat de makers van DA zich laten inspireren door Skyrim. Goed teken dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Seam het volgende:
[..]
• Dit hoort bij TES, like it or not. Het is de basis van de spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren al m'n saves verwijderd, straks een fatsoenlijk nieuw character maken en dan om te beginnen de main-quest in een rits uitspelen.
Iemand trouwens een tip over welk ras ik nu het beste kan pakken? Heb de afgelopen paar dagen bijna elk ras geprobeerd maar heb toch nog geen flauw idee welke ik nu het beste kan pakken.Ik wil sneak archer / 1h + shield worden. Ik zat zelf te denken aan High Elf maar weet niet of dit het beste is aangezien ik ondanks dat ik ga sneaken toch heavy armor ga dragen.
Flesje bier
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben nog nooit in Blackreach geweest, kom je daar op een gegeven moment in de Main quest?
Ik ben in de main-quest namelijk nog niet verder geweest dan...Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren al m'n saves verwijderd, straks een fatsoenlijk nieuw character maken en dan om te beginnen de main-quest in een rits uitspelen.
Iemand trouwens een tip over welk ras ik nu het beste kan pakken? Heb de afgelopen paar dagen bijna elk ras geprobeerd maar heb toch nog geen flauw idee welke ik nu het beste kan pakken.Ik wil sneak archer / 1h + shield worden. Ik zat zelf te denken aan High Elf maar weet niet of dit het beste is aangezien ik ondanks dat ik ga sneaken toch heavy armor ga dragen.
Jij bedoelt dat elvenras met een hogere magic resistance? Ik vind high elf ook al heel verleidelijk omdat die namelijk vanaf het begin 25 archery hebben...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.
Behalve dat de lengte van je char een rol speelt in de hoeveelheid damage die je doet en hoe snel je kunt lopen. High Elves en Nords zijn de langste rassen. Breton heeft magic resistance maar dat zijn onderdeurtjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.
Ik vraag me af hoe ze daar in godsnaam bij zijn gekomen, wat the fuck heeft de lengte van iemand nu te maken met sterkte etc.?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Behalve dat de lengte van je char een rol speelt in de hoeveelheid damage die je doet en hoe snel je kunt lopen. High Elves en Nords zijn de langste rassen. Breton heeft magic resistance maar dat zijn onderdeurtjes.
Ja en het is de moeite waard. En de tweede quest na waar jij gestopt bent, dacht ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben nog nooit in Blackreach geweest, kom je daar op een gegeven moment in de Main quest?
Wood elf, voor dat authentieke archer gevoel. Voor de rest maakt ras bar weinig uit. De rassenperks zijn niet dusdanig van invloed dat je met een bepaald ras onmogelijk een bepaald type vechter kunt maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Het gaat mij ook voornamelijk om de skills, en niet om de resistance van weet-ik-veel wat. Ik ben wel zo'n perfectionist dat ik geen lelijk character wil hebben, en die wood-elves vind ik dus echt snoeilelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef ardi het volgende:
Wood elf, voor dat authentieke archer gevoel. Voor de rest maakt ras bar weinig uit. De rassenperks zijn niet dusdanig van invloed dat je met een bepaald ras onmogelijk een bepaald type vechter kunt maken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap is altijd relatief in TES games. En ze hebben wel een beetje typisch spits gezicht ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het gaat mij ook voornamelijk om de skills, en niet om de resistance van weet-ik-veel wat. Ik ben wel zo'n perfectionist dat ik geen lelijk character wil hebben, en die wood-elves vind ik dus echt snoeilelijk.Eens kijken of ik daar iets leuks van kan te maken.
"A taller character can run faster, jump higher and inflict more melee damage than shorter ones."quote:Op woensdag 21 december 2011 18:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze daar in godsnaam bij zijn gekomen, wat the fuck heeft de lengte van iemand nu te maken met sterkte etc.?Straks nog eens kijken, en als ik er niet uitkom pak ik gewoon weer een Redguard, die is me op m'n vorige account wel erg goed bevallen.
Bretons hebben de resistance, Wood Elves de archeryquote:Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat elvenras met een hogere magic resistance? Ik vind high elf ook al heel verleidelijk omdat die namelijk vanaf het begin 25 archery hebben...
Tsja eigenlijk is het zo ook logisch maar om de een of andere reden vind ik het toch raar.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"A taller character can run faster, jump higher and inflict more melee damage than shorter ones."
Dat is IRL toch ook zo? Al is het alleen maar omdat een langere armlengte een grotere zwaai met een wapen maakt. Bij twee even sterke personen zal de langere toch een hardere tik uitdelen. Harder lopen en hoger springen spreekt voor zich.
Het is op zich wel leuk gedaan alleen zouden kleinere rassen dan ook een voordeel met bijvoorbeeld aanvalsnelheid moeten hebben imo. Dan is het realistisch en heeft alles voor en nadelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het zo ook logisch maar om de een of andere reden vind ik het toch raar.Ook opmerkelijk dat dit nergens in de game zelf vermeldt wordt, of heb ik dan iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |