abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:46:24 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105867470
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, driz zal het wel weten.
Yup, kijk maar een paar posts boven je :7
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105867508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie serieus niet in waarom het veranderd is; het was niet aanstootgevend of zo :D

:P Sting
Was ook niet aanstootgevend, buiten context was het een shitty TT :7
pi_105867516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ten oosten van Fort Hragstaad :)

[ afbeelding ]
_O_ Wat een docent ben je toch. Thnx dude!
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:48:06 #54
Rawr
pi_105867530
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

_O_ Wat een docent ben je toch. Thnx dude!
Ik ga m'n onderschrift maar eens aanpassen naar Skyrim Helpdesk :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105867548
quote:
The Steed gives a bonus of 100 extra carrying capacity and no movement penalty is received by armor. Armor also has 0 weight when equipped.
Ik dacht ook dat het alleen de 100 carrying capacity was :o Maar chill, dan hou ik die lekker als ik straks op heavy armor overstap :9
pi_105867550
Ow de steed stone. Ja die heb ik ook, maar de perk had ik ook al geloof ik :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:50:01 #57
Rawr
pi_105867598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het alleen de 100 carrying capacity was :o Maar chill, dan hou ik die lekker als ik straks op heavy armor overstap :9
Mwoh, met de steed stone lvlen alle warriordingen wel trager... kun je beter de warrior stone pakken :P
pi_105867740
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, met de steed stone lvlen alle warriordingen wel trager... kun je beter de warrior stone pakken :P
Mja daar heb je wel gelijk in, en ondertussen heb ik ook wel genoeg stamina opgebouwd om zonder dat ding te kunnen...

Ik vind van specialiteit wisselen veel leuker dan overnieuw beginnen, maakt het ook weer even iets moeilijker :9
Alleen voor the dark brotherhood en thieves guild maak ik een nieuwe character, want Domininion is aardig :Y
pi_105867761
Ik ga denk ik ook even bij die stone langs! Nu wel handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105868795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Armor 0 weight is ook erg fijn met sneaken! :o
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 15:28:25 #61
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105869032
Levellen gaat snel zat naar mijn idee, dan veel liever een Steed Stone.
PSN: ardpsiko
pi_105869162
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Levellen gaat snel zat naar mijn idee, dan veel liever een Steed Stone.
dat dus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105869266
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
Amen.
pi_105869344
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Jivis het volgende:
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
In Skyrim is er geen tijd om arrogant te doen over je kwaliteiten de wereld te redden, draken te doden en hele steden van de ondergang te behoeden. Iedereen doet gewoon alles :7
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 15:38:06 #65
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105869356
quote:
In Oblivion bestond the Fighter's Guild questline zelf grotendeels uit zulke quests. Wees blij dat ze het hebben omgedraaid.
PSN: ardpsiko
pi_105869407
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef ardi het volgende:

[..]

In Oblivion bestond the Fighter's Guild questline zelf grotendeels uit zulke quests. Wees blij dat ze het hebben omgedraaid.
Ohja, die rat-missie :').
Amen.
pi_105869588
quote:
Het is een klein punt, maar wel één van de dingen die consistent nog geen verbetering heeft ontvangen in de afgelopen 3 TES games.

Nu de initiële hype een beetje over is, lijkt het me wel interessant om even heel kritisch te kijken naar de verbeteringspunten voor Skyrim, want hoewel het weer smullen is, heb ik ook een heleboel zaken opgemerkt die ik echt -heel- slecht geregeld vond voor een spel van dit jaar. (om het vervolgens weer snel te vergeten omdat ik weer helemaal in de wereld werd gezogen).

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P
Conscience do cost.
pi_105869618
Eeeeeeeen de FXAA Injector werkt niet meer met de 4GB mod... Joepie...
  woensdag 21 december 2011 @ 15:50:58 #69
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_105869845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef ems. het volgende:

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P

Ga je gang.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 15:58:29 #70
Rawr
pi_105870112
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ohja, die rat-missie :').
Mooi dat die Orc in Oblivion zelf ook zoiets heeft van "ja kerel, ik weet het, een rat missie voor de newbie, doe het nou maar gewoon :')"
pi_105870963
quote:

[..]

Het is een klein punt, maar wel één van de dingen die consistent nog geen verbetering heeft ontvangen in de afgelopen 3 TES games.

Nu de initiële hype een beetje over is, lijkt het me wel interessant om even heel kritisch te kijken naar de verbeteringspunten voor Skyrim, want hoewel het weer smullen is, heb ik ook een heleboel zaken opgemerkt die ik echt -heel- slecht geregeld vond voor een spel van dit jaar. (om het vervolgens weer snel te vergeten omdat ik weer helemaal in de wereld werd gezogen).

Ik doe met je mee, er is echt een hoop wat wel beter kan.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105871053
Hmm ik vind het met de 4GB mod allemaal wat soepeler lopen dan met de update hoor...
  woensdag 21 december 2011 @ 16:29:00 #73
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105871339
Vanmiddag even die Oghma Infinium gelezen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ben echt binnen een half uur van level 45 naar 48 gegaan ofzo :')
pi_105871432
quote:

[..]

Zal ik maar even aftrappen dan? ;)

• Overall komt het er op neer dat ik vind dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de gameplay wanneer je wat verder in het spel bent. Eigenlijk is elke questline zo gescript als deed je hem meteen bij het begin van het spelen. Daardoor komt het eigenlijk te makkelijk en te simplistisch over wanneer je een dergelijke questline op level 30 afwerkt (ja ik weet dat je de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten, maar ik had graag iets creatievers willen zien dan dat). Op dit moment komt elke major questline eigenlijk het meest tot zijn recht als je hem als beginneling speelt (ook qua beloningen en eindbazen bijvoorbeeld). Dit euvel zorgt er nu voor dat ik een beetje genoeg begin te krijgen van het spel, want zin om een nieuw personage aan te maken en op 0 te beginnen heb ik ook niet. Het spel is ook zo gedesigned dat het niet de bedoeling dat je snel een nieuw karakter aanmaakt (aangezien je elke skill kunt ontwikkelen die je wilt).

Oplossing daarvoor zou kunnen zijn om bepaalde questlines pas beschikbaar te stellen als je op een bepaald level bent en dat die questlines dan ook wat ingewikkelder zijn. Daar haal je echter wel weer het free roaming concept een beetje mee onderuit.

• Verder erger ik me er aan dat je acties eigenlijk totaal geen invloed hebben op de rest van de wereld, afgezien van de obvious dialooglijntjes van je guildleden. Als ik helemaal de bom ben in Skyrim word ik bij wijze van spreke door guards nog steeds als 'sneak thief' uitgemaakt, bijvoorbeeld. En dat terwijl je eigenhandig een heel leger aan Stormcloak soldaatjes afmaakt terwijl de rest van het Imperial leger er niet aan te pas komt.

• Ook is het natuurlijk raar dat je bijvoorbeeld als two-handed Nord met nauwelijks mana alsnog toegelaten kunt worden op de Mage College, maar dat heeft ook weer te maken met de free roaming mogelijkheid. Toch had ik wel graag gezien dat je een soort vast karakter bent (een wat meer ouderwetse aanpak dus). Zo heb je ook meer het gevoel echt een persoonlijkheid te hebben. Nu voel ik me vaak een soort allround errand boy.

Dit is even wat het eerst bij me opkwam, maar kan nog wel wat meer bedenken. Afgezien van het feit dat dit nog steeds veruit het beste spel van het jaar is.
Amen.
pi_105871782
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zal ik maar even aftrappen dan? ;)

• Overall komt het er op neer dat ik vind dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de gameplay wanneer je wat verder in het spel bent. Eigenlijk is elke questline zo gescript als deed je hem meteen bij het begin van het spelen. Daardoor komt het eigenlijk te makkelijk en te simplistisch over wanneer je een dergelijke questline op level 30 afwerkt (ja ik weet dat je de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten, maar ik had graag iets creatievers willen zien dan dat). Op dit moment komt elke major questline eigenlijk het meest tot zijn recht als je hem als beginneling speelt (ook qua beloningen en eindbazen bijvoorbeeld). Dit euvel zorgt er nu voor dat ik een beetje genoeg begin te krijgen van het spel, want zin om een nieuw personage aan te maken en op 0 te beginnen heb ik ook niet. Het spel is ook zo gedesigned dat het niet de bedoeling dat je snel een nieuw karakter aanmaakt (aangezien je elke skill kunt ontwikkelen die je wilt).

Oplossing daarvoor zou kunnen zijn om bepaalde questlines pas beschikbaar te stellen als je op een bepaald level bent en dat die questlines dan ook wat ingewikkelder zijn. Daar haal je echter wel weer het free roaming concept een beetje mee onderuit.

• Verder erger ik me er aan dat je acties eigenlijk totaal geen invloed hebben op de rest van de wereld, afgezien van de obvious dialooglijntjes van je guildleden. Als ik helemaal de bom ben in Skyrim word ik bij wijze van spreke door guards nog steeds als 'sneak thief' uitgemaakt, bijvoorbeeld. En dat terwijl je eigenhandig een heel leger aan Stormcloak soldaatjes afmaakt terwijl de rest van het Imperial leger er niet aan te pas komt.

[*]Ook is het natuurlijk raar dat je bijvoorbeeld als two-handed Nord met nauwelijks mana alsnog toegelaten kunt worden op de Mage College, maar dat heeft ook weer te maken met de free roaming mogelijkheid. Toch had ik wel graag gezien dat je een soort vast karakter bent (een wat meer ouderwetse aanpak dus). Zo heb je ook meer het gevoel echt een persoonlijkheid te hebben. Nu voel ik me vaak een soort allround errand boy.

Dit is even wat het eerst bij me opkwam, maar kan nog wel wat meer bedenken. Afgezien van het feit dat dit nog steeds veruit het beste spel van het jaar is.
• Dit is er al, maar het mag inderdaad wel bij meer quests worden toegepast.
• Dit hoort bij TES, like it or not. Het is de basis van de spellen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')