abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105867516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ten oosten van Fort Hragstaad :)

[ afbeelding ]
_O_ Wat een docent ben je toch. Thnx dude!
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:48:06 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105867530
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

_O_ Wat een docent ben je toch. Thnx dude!
Ik ga m'n onderschrift maar eens aanpassen naar Skyrim Helpdesk :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105867548
quote:
The Steed gives a bonus of 100 extra carrying capacity and no movement penalty is received by armor. Armor also has 0 weight when equipped.
Ik dacht ook dat het alleen de 100 carrying capacity was :o Maar chill, dan hou ik die lekker als ik straks op heavy armor overstap :9
pi_105867550
Ow de steed stone. Ja die heb ik ook, maar de perk had ik ook al geloof ik :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:50:01 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105867598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het alleen de 100 carrying capacity was :o Maar chill, dan hou ik die lekker als ik straks op heavy armor overstap :9
Mwoh, met de steed stone lvlen alle warriordingen wel trager... kun je beter de warrior stone pakken :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105867740
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwoh, met de steed stone lvlen alle warriordingen wel trager... kun je beter de warrior stone pakken :P
Mja daar heb je wel gelijk in, en ondertussen heb ik ook wel genoeg stamina opgebouwd om zonder dat ding te kunnen...

Ik vind van specialiteit wisselen veel leuker dan overnieuw beginnen, maakt het ook weer even iets moeilijker :9
Alleen voor the dark brotherhood en thieves guild maak ik een nieuwe character, want Domininion is aardig :Y
pi_105867761
Ik ga denk ik ook even bij die stone langs! Nu wel handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105868795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het alleen de 100 carrying capacity was :o Maar chill, dan hou ik die lekker als ik straks op heavy armor overstap :9
Armor 0 weight is ook erg fijn met sneaken! :o
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 15:28:25 #61
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105869032
Levellen gaat snel zat naar mijn idee, dan veel liever een Steed Stone.
PSN: ardpsiko
pi_105869162
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Levellen gaat snel zat naar mijn idee, dan veel liever een Steed Stone.
dat dus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105869266
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
Amen.
pi_105869344
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Jivis het volgende:
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
In Skyrim is er geen tijd om arrogant te doen over je kwaliteiten de wereld te redden, draken te doden en hele steden van de ondergang te behoeden. Iedereen doet gewoon alles :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 15:38:06 #65
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105869356
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Jivis het volgende:
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
In Oblivion bestond the Fighter's Guild questline zelf grotendeels uit zulke quests. Wees blij dat ze het hebben omgedraaid.
PSN: ardpsiko
pi_105869407
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef ardi het volgende:

[..]

In Oblivion bestond the Fighter's Guild questline zelf grotendeels uit zulke quests. Wees blij dat ze het hebben omgedraaid.
Ohja, die rat-missie :').
Amen.
pi_105869588
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Jivis het volgende:
Beetje debiel dat je na die Companions questline slappe beesten moet doodmaken in huizen :').
Het is een klein punt, maar wel één van de dingen die consistent nog geen verbetering heeft ontvangen in de afgelopen 3 TES games.

Nu de initiële hype een beetje over is, lijkt het me wel interessant om even heel kritisch te kijken naar de verbeteringspunten voor Skyrim, want hoewel het weer smullen is, heb ik ook een heleboel zaken opgemerkt die ik echt -heel- slecht geregeld vond voor een spel van dit jaar. (om het vervolgens weer snel te vergeten omdat ik weer helemaal in de wereld werd gezogen).

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P
Conscience do cost.
pi_105869618
Eeeeeeeen de FXAA Injector werkt niet meer met de 4GB mod... Joepie...
  woensdag 21 december 2011 @ 15:50:58 #69
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_105869845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef ems. het volgende:

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P

Ga je gang.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 15:58:29 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105870112
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ohja, die rat-missie :').
Mooi dat die Orc in Oblivion zelf ook zoiets heeft van "ja kerel, ik weet het, een rat missie voor de newbie, doe het nou maar gewoon :')"
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105870963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is een klein punt, maar wel één van de dingen die consistent nog geen verbetering heeft ontvangen in de afgelopen 3 TES games.

Nu de initiële hype een beetje over is, lijkt het me wel interessant om even heel kritisch te kijken naar de verbeteringspunten voor Skyrim, want hoewel het weer smullen is, heb ik ook een heleboel zaken opgemerkt die ik echt -heel- slecht geregeld vond voor een spel van dit jaar. (om het vervolgens weer snel te vergeten omdat ik weer helemaal in de wereld werd gezogen).

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P
Ik doe met je mee, er is echt een hoop wat wel beter kan.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105871053
Hmm ik vind het met de 4GB mod allemaal wat soepeler lopen dan met de update hoor...
  woensdag 21 december 2011 @ 16:29:00 #73
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105871339
Vanmiddag even die Oghma Infinium gelezen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ben echt binnen een half uur van level 45 naar 48 gegaan ofzo :')
pi_105871432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ga vanavond denk ik even een grote lijst maken waarin ik flink ga mierenneuken. :P
Zal ik maar even aftrappen dan? ;)

• Overall komt het er op neer dat ik vind dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de gameplay wanneer je wat verder in het spel bent. Eigenlijk is elke questline zo gescript als deed je hem meteen bij het begin van het spelen. Daardoor komt het eigenlijk te makkelijk en te simplistisch over wanneer je een dergelijke questline op level 30 afwerkt (ja ik weet dat je de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten, maar ik had graag iets creatievers willen zien dan dat). Op dit moment komt elke major questline eigenlijk het meest tot zijn recht als je hem als beginneling speelt (ook qua beloningen en eindbazen bijvoorbeeld). Dit euvel zorgt er nu voor dat ik een beetje genoeg begin te krijgen van het spel, want zin om een nieuw personage aan te maken en op 0 te beginnen heb ik ook niet. Het spel is ook zo gedesigned dat het niet de bedoeling dat je snel een nieuw karakter aanmaakt (aangezien je elke skill kunt ontwikkelen die je wilt).

Oplossing daarvoor zou kunnen zijn om bepaalde questlines pas beschikbaar te stellen als je op een bepaald level bent en dat die questlines dan ook wat ingewikkelder zijn. Daar haal je echter wel weer het free roaming concept een beetje mee onderuit.

• Verder erger ik me er aan dat je acties eigenlijk totaal geen invloed hebben op de rest van de wereld, afgezien van de obvious dialooglijntjes van je guildleden. Als ik helemaal de bom ben in Skyrim word ik bij wijze van spreke door guards nog steeds als 'sneak thief' uitgemaakt, bijvoorbeeld. En dat terwijl je eigenhandig een heel leger aan Stormcloak soldaatjes afmaakt terwijl de rest van het Imperial leger er niet aan te pas komt.

• Ook is het natuurlijk raar dat je bijvoorbeeld als two-handed Nord met nauwelijks mana alsnog toegelaten kunt worden op de Mage College, maar dat heeft ook weer te maken met de free roaming mogelijkheid. Toch had ik wel graag gezien dat je een soort vast karakter bent (een wat meer ouderwetse aanpak dus). Zo heb je ook meer het gevoel echt een persoonlijkheid te hebben. Nu voel ik me vaak een soort allround errand boy.

Dit is even wat het eerst bij me opkwam, maar kan nog wel wat meer bedenken. Afgezien van het feit dat dit nog steeds veruit het beste spel van het jaar is.
Amen.
pi_105871782
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zal ik maar even aftrappen dan? ;)

• Overall komt het er op neer dat ik vind dat ze wel wat meer aandacht hadden mogen schenken aan de gameplay wanneer je wat verder in het spel bent. Eigenlijk is elke questline zo gescript als deed je hem meteen bij het begin van het spelen. Daardoor komt het eigenlijk te makkelijk en te simplistisch over wanneer je een dergelijke questline op level 30 afwerkt (ja ik weet dat je de moeilijkheidsgraad omhoog kunt zetten, maar ik had graag iets creatievers willen zien dan dat). Op dit moment komt elke major questline eigenlijk het meest tot zijn recht als je hem als beginneling speelt (ook qua beloningen en eindbazen bijvoorbeeld). Dit euvel zorgt er nu voor dat ik een beetje genoeg begin te krijgen van het spel, want zin om een nieuw personage aan te maken en op 0 te beginnen heb ik ook niet. Het spel is ook zo gedesigned dat het niet de bedoeling dat je snel een nieuw karakter aanmaakt (aangezien je elke skill kunt ontwikkelen die je wilt).

Oplossing daarvoor zou kunnen zijn om bepaalde questlines pas beschikbaar te stellen als je op een bepaald level bent en dat die questlines dan ook wat ingewikkelder zijn. Daar haal je echter wel weer het free roaming concept een beetje mee onderuit.


• Verder erger ik me er aan dat je acties eigenlijk totaal geen invloed hebben op de rest van de wereld, afgezien van de obvious dialooglijntjes van je guildleden. Als ik helemaal de bom ben in Skyrim word ik bij wijze van spreke door guards nog steeds als 'sneak thief' uitgemaakt, bijvoorbeeld. En dat terwijl je eigenhandig een heel leger aan Stormcloak soldaatjes afmaakt terwijl de rest van het Imperial leger er niet aan te pas komt.

[*]Ook is het natuurlijk raar dat je bijvoorbeeld als two-handed Nord met nauwelijks mana alsnog toegelaten kunt worden op de Mage College, maar dat heeft ook weer te maken met de free roaming mogelijkheid. Toch had ik wel graag gezien dat je een soort vast karakter bent (een wat meer ouderwetse aanpak dus). Zo heb je ook meer het gevoel echt een persoonlijkheid te hebben. Nu voel ik me vaak een soort allround errand boy.

Dit is even wat het eerst bij me opkwam, maar kan nog wel wat meer bedenken. Afgezien van het feit dat dit nog steeds veruit het beste spel van het jaar is.
• Dit is er al, maar het mag inderdaad wel bij meer quests worden toegepast.
• Dit hoort bij TES, like it or not. Het is de basis van de spellen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:40:14 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_105871797
Aangaande je eerste punt denk ik wel dat jij heel veel langer gespeeld hebt dan 'de bedoeling is'. De gemiddelde game duurt ~15 uur, het is een beetje onzinnig om de game voor het gedeelte 90-110 uur dan te gaan balanceren, dan blijf je bezig. In principe kun je sommige perks en loot pas bij hogere levels halen, dat is al een 'beloning', het zou imo redelijk naad zijn als de gemiddelde gamer ook 110 uur moet investeren om een quest te doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105871826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef BoerBert het volgende:
Vanmiddag even die Oghma Infinium gelezen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ben echt binnen een half uur van level 45 naar 48 gegaan ofzo :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105872002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef speknek het volgende:
Aangaande je eerste punt denk ik wel dat jij heel veel langer gespeeld hebt dan 'de bedoeling is'. De gemiddelde game duurt ~15 uur, het is een beetje onzinnig om de game voor het gedeelte 90-110 uur dan te gaan balanceren, dan blijf je bezig. In principe kun je sommige perks en loot pas bij hogere levels halen, dat is al een 'beloning', het zou imo redelijk naad zijn als de gemiddelde gamer ook 110 uur moet investeren om een quest te doen.
Niet helemaal mee eens, aangezien Bethesda de honderden uren aan speeltijd altijd als reclamemiddel gebruikt. Zorg er dan ook voor dat je game na een uur of veertig nog steeds vermakelijk is.

Overigens heb ik er tot nu toe 60 uur in gestoken, vind ik nog niet eens zo extreem lang voor een RPG.
Amen.
pi_105872110
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Seam het volgende:

[..]

• Dit is er al, maar het mag inderdaad wel bij meer quests worden toegepast.
Noem eens wat dan? Bij alle major questlines is dit toch niet het geval?

quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Seam het volgende:

[..]
• Dit hoort bij TES, like it or not. Het is de basis van de spellen.
I know, daarom zou een soort hybride game van Elder Scrolls/Dragon Age fantastisch zijn (Dragon Age en Mass Effect hebben het maken van keuzes en het voelen van progressie beter voor elkaar). Las vandaag ook dat de makers van DA zich laten inspireren door Skyrim. Goed teken dus.
Amen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 16:53:48 #80
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105872381
I used to be a Grey Warden like you, but then I took an arrow to the knee.
PSN: ardpsiko
pi_105872587
Die Wabbajack staff :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105874399
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die Wabbajack staff :')
Nog nooit gebruikt die, heb je er uberhaupt iets aan?
Flesje bier
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 17:52:39 #83
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105874728
Is meer voor de lol dan echt goed.

Ik ga voor de tweede keer richting _O_ Blackreach _O_ , dit keer voor een serieuze poging om de main quest voor de eerste keer af te ronden. :')
PSN: ardpsiko
pi_105874892
Ik ben nog nooit in Blackreach geweest, kom je daar op een gegeven moment in de Main quest?

Ik ben in de main-quest namelijk nog niet verder geweest dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Gisteren al m'n saves verwijderd, straks een fatsoenlijk nieuw character maken en dan om te beginnen de main-quest in een rits uitspelen.

Iemand trouwens een tip over welk ras ik nu het beste kan pakken? Heb de afgelopen paar dagen bijna elk ras geprobeerd maar heb toch nog geen flauw idee welke ik nu het beste kan pakken. :') Ik wil sneak archer / 1h + shield worden. Ik zat zelf te denken aan High Elf maar weet niet of dit het beste is aangezien ik ondanks dat ik ga sneaken toch heavy armor ga dragen.
Flesje bier
pi_105874951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben nog nooit in Blackreach geweest, kom je daar op een gegeven moment in de Main quest?

Ik ben in de main-quest namelijk nog niet verder geweest dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Gisteren al m'n saves verwijderd, straks een fatsoenlijk nieuw character maken en dan om te beginnen de main-quest in een rits uitspelen.

Iemand trouwens een tip over welk ras ik nu het beste kan pakken? Heb de afgelopen paar dagen bijna elk ras geprobeerd maar heb toch nog geen flauw idee welke ik nu het beste kan pakken. :') Ik wil sneak archer / 1h + shield worden. Ik zat zelf te denken aan High Elf maar weet niet of dit het beste is aangezien ik ondanks dat ik ga sneaken toch heavy armor ga dragen.
Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.
pi_105875007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.
Jij bedoelt dat elvenras met een hogere magic resistance? Ik vind high elf ook al heel verleidelijk omdat die namelijk vanaf het begin 25 archery hebben...
Flesje bier
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 18:13:25 #87
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105875435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Die met magic resistance. Rest van de races hebben niet zulke boeiende abilities.
Behalve dat de lengte van je char een rol speelt in de hoeveelheid damage die je doet en hoe snel je kunt lopen. High Elves en Nords zijn de langste rassen. Breton heeft magic resistance maar dat zijn onderdeurtjes. :P
pi_105875546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Behalve dat de lengte van je char een rol speelt in de hoeveelheid damage die je doet en hoe snel je kunt lopen. High Elves en Nords zijn de langste rassen. Breton heeft magic resistance maar dat zijn onderdeurtjes. :P
Ik vraag me af hoe ze daar in godsnaam bij zijn gekomen, wat the fuck heeft de lengte van iemand nu te maken met sterkte etc.? :') Straks nog eens kijken, en als ik er niet uitkom pak ik gewoon weer een Redguard, die is me op m'n vorige account wel erg goed bevallen.
Flesje bier
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 18:17:52 #89
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105875589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben nog nooit in Blackreach geweest, kom je daar op een gegeven moment in de Main quest?
Ja en het is de moeite waard. En de tweede quest na waar jij gestopt bent, dacht ik. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Iemand trouwens een tip over welk ras ik nu het beste kan pakken? Heb de afgelopen paar dagen bijna elk ras geprobeerd maar heb toch nog geen flauw idee welke ik nu het beste kan pakken. :') Ik wil sneak archer / 1h + shield worden. Ik zat zelf te denken aan High Elf maar weet niet of dit het beste is aangezien ik ondanks dat ik ga sneaken toch heavy armor ga dragen.
Wood elf, voor dat authentieke archer gevoel. Voor de rest maakt ras bar weinig uit. De rassenperks zijn niet dusdanig van invloed dat je met een bepaald ras onmogelijk een bepaald type vechter kunt maken.
PSN: ardpsiko
pi_105875705
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef ardi het volgende:
Wood elf, voor dat authentieke archer gevoel. Voor de rest maakt ras bar weinig uit. De rassenperks zijn niet dusdanig van invloed dat je met een bepaald ras onmogelijk een bepaald type vechter kunt maken.
Het gaat mij ook voornamelijk om de skills, en niet om de resistance van weet-ik-veel wat. Ik ben wel zo'n perfectionist dat ik geen lelijk character wil hebben, en die wood-elves vind ik dus echt snoeilelijk. :') Eens kijken of ik daar iets leuks van kan te maken.
Flesje bier
  woensdag 21 december 2011 @ 18:23:52 #91
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105875781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 18:25:19 #92
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105875840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het gaat mij ook voornamelijk om de skills, en niet om de resistance van weet-ik-veel wat. Ik ben wel zo'n perfectionist dat ik geen lelijk character wil hebben, en die wood-elves vind ik dus echt snoeilelijk. :') Eens kijken of ik daar iets leuks van kan te maken.
Knap is altijd relatief in TES games. En ze hebben wel een beetje typisch spits gezicht ja.
PSN: ardpsiko
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 18:26:36 #93
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105875901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:16 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe ze daar in godsnaam bij zijn gekomen, wat the fuck heeft de lengte van iemand nu te maken met sterkte etc.? :') Straks nog eens kijken, en als ik er niet uitkom pak ik gewoon weer een Redguard, die is me op m'n vorige account wel erg goed bevallen.
"A taller character can run faster, jump higher and inflict more melee damage than shorter ones."

Dat is IRL toch ook zo? Al is het alleen maar omdat een langere armlengte een grotere zwaai met een wapen maakt. Bij twee even sterke personen zal de langere toch een hardere tik uitdelen. Harder lopen en hoger springen spreekt voor zich.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 18:28:32 #94
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105875969
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat elvenras met een hogere magic resistance? Ik vind high elf ook al heel verleidelijk omdat die namelijk vanaf het begin 25 archery hebben...
Bretons hebben de resistance, Wood Elves de archery :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105875971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"A taller character can run faster, jump higher and inflict more melee damage than shorter ones."

Dat is IRL toch ook zo? Al is het alleen maar omdat een langere armlengte een grotere zwaai met een wapen maakt. Bij twee even sterke personen zal de langere toch een hardere tik uitdelen. Harder lopen en hoger springen spreekt voor zich.
Tsja eigenlijk is het zo ook logisch maar om de een of andere reden vind ik het toch raar. :P Ook opmerkelijk dat dit nergens in de game zelf vermeldt wordt, of heb ik dan iets gemist?
Flesje bier
  woensdag 21 december 2011 @ 18:37:45 #96
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105876331
Als het zo relevant was dan zou men bij vechtsporten wel klassen indelen op basis van lengte ipv wat ze nu doen; gewicht. En nee het is lang niet altijd zo dat een lang iemand ook automatisch in de meest zware gewichtsklasse zit.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 18:39:59 #97
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105876412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Tsja eigenlijk is het zo ook logisch maar om de een of andere reden vind ik het toch raar. :P Ook opmerkelijk dat dit nergens in de game zelf vermeldt wordt, of heb ik dan iets gemist?
Het is op zich wel leuk gedaan alleen zouden kleinere rassen dan ook een voordeel met bijvoorbeeld aanvalsnelheid moeten hebben imo. Dan is het realistisch en heeft alles voor en nadelen.

Ik las het op de wiki Stats affected by character size

Op de pc kun je het wel aanpassen door je karakter gewoon wat langer te maken.
Kan je mini wood elf ook hardlopen :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 18:41:33 #98
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105876480
Yes, daar zijn we weer. Blackreach! _O_
PSN: ardpsiko
pi_105876772
Hoe is die see-in-the-dark ability eigenlijk?
pi_105876797
Van de khajiit? Bagger, ik gebruik het nooit.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105876889
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef jankaas020 het volgende:
Van de khajiit? Bagger, ik gebruik het nooit.
Waarom zou je ook, ik zie het (ook zonder toorts) meestal prima.
Amen.
pi_105876920
quote:
Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden. :) 't Is dat High Elves qua lengte-rating een 1.08 hebben, maar weer met hele andere skills hogerop beginnen.
Flesje bier
pi_105877251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Verdomd handig die wiki, nog nooit op gekeken. Als ik zo dat lijstje bekijk denk ik dat de Redguard het beste voor mijn speelstijl zou zijn. Dat gaat hem dan ook worden. :) 't Is dat High Elves qua lengte-rating een 1.08 hebben, maar weer met hele andere skills hogerop beginnen.
Hier nog één: http://www.uesp.net/wiki/Main_Page
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 december 2011 @ 19:02:26 #104
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105877405
quote:
Veel completer en beter dan die andere wiki imo.
PSN: ardpsiko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')