vP, het is heel simpel. We zijn kerels en we schijten op dieren. Dus steek dat gezeik over honden, katten en ander behaard gespuis in je militairistische poepert.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onee, foto's van blikjes bier in een trein, posts over jaren 80 muziek, horloge's, vastgoed of studie vallen daar niet onder.
Je laat je weer kennen door selectief bezig te zijn.
Exact. Tenenkrommend gewoon. Hij handelt afhankelijk of hij iemand mag.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onee, foto's van blikjes bier in een trein, posts over jaren 80 muziek, horloge's, vastgoed of studie vallen daar niet onder.
Je laat je weer kennen door selectief bezig te zijn.
Dat valt nog wel mee, een behoorlijk percentage gaat hier als het een beetje loopt juist wel over politiek. Dat is ook het grote verschil met al die andere SC's.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeik er dan niet over. Je weet toch best dat hier voor 90% van de posting niet-politiek zijn?
Als mede SC-poster mag hij er best een mening over hebben me dunkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeik er dan niet over. Je weet toch best dat hier voor 90% van de posting niet-politiek zijn?
Aha.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
vP, het is heel simpel. We zijn kerels
Daarom kan ze ook complotten smeden met Yvonne om je weg te krijgen.quote:
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, een behoorlijk percentage gaat hier als het een beetje loopt juist wel over politiek. Dat is ook het grote verschil met al die andere SC's.
Een uitstapje is helemaal niks mis mee maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze modereerde jou behoorlijk snel weg.
Had je beter op moeten lettenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.
Had het over de modjes en ikzelfquote:
Dat doe jij ook, zolang hij Posts niet edit is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Exact. Tenenkrommend gewoon. Hij handelt afhankelijk of hij iemand mag.![]()
Een goeie.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Is remlof ooit POL mod geweest dan?
Dat mag hij ook, maar hij handelt wel erg selectief. Ik ben kennelijk niet de enige die zich daaraan stoort.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als mede SC-poster mag hij er best een mening over hebben me dunkt.
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.
Ja jaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had het over de modjes en ikzelf
Ik ben geen mod. Niet omdraaien aub.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, zolang hij Posts niet edit is er niets aan de hand.
Ik heb daar geen probleem mee voor de goede orde. Ik zeik nooit over de onderwerpen hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja
Geef toe, dit is een mannensubforum en Du_ke reageert in stijl: geen softe toestanden en geen gekwijl
Heb je alles teruggelezen van vandaag ?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja
Geef toe, dit is een mannensubforum en Du_ke reageert in stijl: geen softe toestanden en geen gekwijl
Nee, een bladzijde maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je alles teruggelezen van vandaag ?
Zelfcorrigerend vermogen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.
Present!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.
Du_ke handelde ook niet als mod, anders had hij wel geëdit.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Niet omdraaien aub.
Houden zo.quote:
Heb je het nou nog steeds moeilijk met die ban voor onredelijk gedrag?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.
Het gaat in de SC vaak over andere dingen. Zonder leeghoofdig, nietszeggend of sentimenteel te worden. Ik vind het daarom wel een goede SC.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, forumadmin, dan mag je overal moddenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Suicistaal?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet hoor erik.![]()
Het begint met de S en eindigt op Taal.
Heeft hij verstand van politiek ?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Daar durf ik als user zelfs niet te komenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, forumadmin, dan mag je overal modden
Alleen in OUD durfde ik niet te komen
Gezien z'n stemgedrag zeker niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft hij verstand van politiek ?
Zodra het kwijlen op ongedierte of auto's wordt neemt de leeghoofdigheid nogal toequote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat in de SC vaak over andere dingen. Zonder leeghoofdig, nietszeggend of sentimenteel te worden. Ik vind het daarom wel een goede SC.
Feest.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef remlof het volgende:
Nog 30 posts en dan zit ik op 150.000
Feestje in Arnheim?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef remlof het volgende:
Nog 30 posts en dan zit ik op 150.000
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het je onwelgevallig is . Sterk.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodra het kwijlen op ongedierte of auto's wordt neemt de leeghoofdigheid nogal toe
Mja, en zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. Het waait altijd zo weer voorbij en de scrollknop is gedienstig.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodra het kwijlen op ongedierte of auto's wordt neemt de leeghoofdigheid nogal toe
Laat staan als het over europa gaat, dan loopt het over van leeghoofdigheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scrollknop.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, en zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. Het waait altijd zo weer voorbij en de scrollknop is gedienstig.
Haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef schaal_9 het volgende:
Hey EchtGaaf
Ook geen zin om te werken vandaag?
Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het stationquote:Op woensdag 21 december 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje in Arnheim?
We willen wel een uitnodiging om bij jou op de stoep bier te komen drinken he.
Ik voel zoveel flauwe opmerkingen opkomen, maar laat het rusten.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Scrollknop.
Ik heb al in jaren geen muis aangeraakt, ondingen.
En waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het station
Hey kerel,quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef schaal_9 het volgende:
Hey EchtGaaf
Ook geen zin om te werken vandaag?
Humor me.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel zoveel flauwe opmerkingen opkomen, maar laat het rusten.
Ze vinden waarschijnlijk dat jij al wel genoeg in tunnels zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd? [ afbeelding ]
Touche.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vinden waarschijnlijk dat jij al wel genoeg in tunnels zit.
quote:Een groep van zes teleurgestelde (oud-)leden van de PvdA, GroenLinks en D66 begint een nieuwe politieke beweging.
Ho chi minh tunnels.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het station
Ik wens ze veel succes toe. Zullen ze wel nodig hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Meldingsplicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
Remlof is helemaal niet in Arnhem met oud & nieuw.
Zie hier, een beroemde KoosVogels kwaliteitspost.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
vP, het is heel simpel. We zijn kerels en we schijten op dieren. Dus steek dat gezeik over honden, katten en ander behaard gespuis in je militairistische poepert.
Die zitten al dagelijks op MAX, Nederland in beweging.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Hij gaat later met z'n bijstandsgezin in ieder geval geen dierentuin bezoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie hier, een beroemde KoosVogels kwaliteitspost.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zitten al dagelijks op MAX, Nederland in beweging.
Geen flauw idee, ik houd me niet bezig met zijn liefdesleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was met een chick in het zuiden des lands, toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Katholiek Nederland is ook vertegenwoordigd met Karl Nooten?
Het was hier gepost, vandaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik houd me niet bezig met zijn liefdesleven.
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was met een chick in het zuiden des lands, toch?
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.quote:
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Van onder de Alpen zelfsquote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.
Een Italiaanse schone?quote:
I approve.quote:
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.quote:
Deze post vraagt gewoon om een sneer.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.
Jij houdt wel van seks met 12 jarige look-a-likes ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze post vraagt gewoon om een sneer.
Mijn favoriete dictator hield daar wel van.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Koos is gewoon een viespeukje.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Hou toch op, man.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I approve.
De enige meiden in Europa die nog aantrekkelijk te noemen zijn, evenals de Zweedse dames.
Dwerp, de dwergterp.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
vP heeft gelijk. Ik wil daarom een interessant gesprek in gang zetten over volkssport nummer 1 in deze regio: dwerpwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |