Je bent vooringenomen als de pest. Ik snap werkelijk niet dat ze jou hier tot mod hebben gemaakt. Je kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heb het er al vaker over gehad. Ondermeer met je idool Whiskers en toen reageerde je ook al zo. Beetje vergeetachtig aan het worden?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Dieren als gespreksonderwerp is ook wel de ultieme vorm van triestheid. Vooral wanneer een wapenfreak en een zuurpruim verklaren dat hondjes lief zijn
De liefde van de subjectieve regionale dagbladpers voor tegen hun wil vastgehouden zeezoogdieren daarentegenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Dieren als gespreksonderwerp is ook wel de ultieme vorm van triestheid. Vooral wanneer een wapenfreak en een zuurpruim verklaren dat hondjes lief zijn
Du_ke is wat mij betreft ook niet de beste mod.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent vooringenomen als de pest. Ik snap werkelijk niet dat ze jou hier tot mod hebben gemaakt. Je kan het gewoon niet.
Ik vond Chewie een draak van een kerel, maar als mod was hij niet vooringenomen. Mag wmb direct terug.
Voor nieuws luister ik liever naar Radio 1. Ik word er elke ochtend mee wakker.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef robin007bond het volgende:
Radio 4, Radio 2 en BNR nieuwsradio zijn best te pruimen.
Meid tochquote:Op woensdag 21 december 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent vooringenomen als de pest. Ik snap werkelijk niet dat ze jou hier tot mod hebben gemaakt. Je kan het gewoon niet.
Ik vond Chewie een draak van een kerel, maar als mod was hij niet vooringenomen. Mag wmb direct terug.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Du_ke is wat mij betreft ook niet de beste mod.
Remlof daarentegen wel en hij is het geen eens officieel meer
Onee, foto's van blikjes bier in een trein, posts over jaren 80 muziek, horloge's, vastgoed of studie vallen daar niet onder.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van een politiek subforum. Daar kwijlen op hondjes of andere tekortkomingen voegt niet zo heel veel toe. Daarin kan ik de hint van B_A wel volgen.
Ik ben officieel ONZ-mod hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Du_ke is wat mij betreft ook niet de beste mod.
Remlof daarentegen wel en hij is het geen eens officieel meer
Vastgoed heeft nog een flinke politieke component.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onee, foto's van blikjes bier in een trein, posts over jaren 80 muziek, horloge's, vastgoed of studie vallen daar niet onder.
Je laat je weer kennen door selectief bezig te zijn.
Ja, dat wist ik. Alleen niet meer van POLquote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben officieel ONZ-mod hoor
Kijk maar op de forumindex.
Nooit geweest ookquote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Alleen niet meer van POL
Zeik er dan niet over. Je weet toch best dat hier voor 90% van de posting niet-politiek zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meid toch.
Hoeveel edit of doe ik nu eigenlijk in de SC op de posts van php verwijderen na?
Ik vond Staal eigenlijk wel een goede mod.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Alleen niet meer van POL
Was ze dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vond Staal eigenlijk wel een goede mod.
vP, het is heel simpel. We zijn kerels en we schijten op dieren. Dus steek dat gezeik over honden, katten en ander behaard gespuis in je militairistische poepert.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onee, foto's van blikjes bier in een trein, posts over jaren 80 muziek, horloge's, vastgoed of studie vallen daar niet onder.
Exact. Tenenkrommend gewoon. Hij handelt afhankelijk of hij iemand mag.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, een behoorlijk percentage gaat hier als het een beetje loopt juist wel over politiek. Dat is ook het grote verschil met al die andere SC's.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeik er dan niet over. Je weet toch best dat hier voor 90% van de posting niet-politiek zijn?
Als mede SC-poster mag hij er best een mening over hebben me dunkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeik er dan niet over. Je weet toch best dat hier voor 90% van de posting niet-politiek zijn?
Aha.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
vP, het is heel simpel. We zijn kerels
Daarom kan ze ook complotten smeden met Yvonne om je weg te krijgen.quote:
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, een behoorlijk percentage gaat hier als het een beetje loopt juist wel over politiek. Dat is ook het grote verschil met al die andere SC's.
Een uitstapje is helemaal niks mis mee maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze modereerde jou behoorlijk snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |