Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doelde op de add/autistentopics.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie hier kansloos reageert...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Als jullie kansvlekjes nou eens lekker in R&P gaan posten.
Hmmm.quote:
Daar valt wel iets voor te zeggen. Kwijlen hoe lief hondjes of auto's zijn voegt hier niet zoveel toequote:Op woensdag 21 december 2011 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doelde op de add/autistentopics.
Jammer dat de PO steeds meer dezelfde toer op gaat als de commerciëlen. Maar gelukkig is de PO nog stukken beter dan die commerciële bagger.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
Ach, tv is ook niet meer wat het eens was.
Daarom ook internationale zenders of de dingen die je leuk vindt kopen/downloaden.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
Ach, tv is ook niet meer wat het eens was.
Jeetje zeg. Wat ben jij zielig. Dit is SC of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar valt wel iets voor te zeggen. Kwijlen hoe lief hondjes of auto's zijn voegt hier niet zoveel toe
Van een politiek subforum. Daar kwijlen op hondjes of andere tekortkomingen voegt niet zo heel veel toe. Daarin kan ik de hint van B_A wel volgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Wat ben jij zielig. Dit is SC of niet?
Video on demand heeft de toekomst, niet meer kijken naar wat aangeboden wordt op tv, maar dat kijken waar je op dat moment interesse in hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom ook internationale zenders of de dingen die je leuk vindt kopen/downloaden.
De eerste keer dat je reageert op niet politiek gezeik in dit topic. Held.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van een politiek subforum. Daar kwijlen op hondjes of andere tekortkomingen voegt niet zo heel veel toe. Daarin kan ik de hint van B_A wel volgen.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Video on demand heeft de toekomst, niet meer kijken naar wat aangeboden wordt op tv, maar dat kijken waar je op dat moment interesse in hebt.
Daar heb je gelijk in. Ik praat ook zelden over mijn troep, dat doe ik nu in het horlogetopic.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van een politiek subforum. Daar kwijlen op hondjes of andere tekortkomingen voegt niet zo heel veel toe. Daarin kan ik de hint van B_A wel volgen.
Dat is niet waar. Heb het er al vaker over gehad. Ondermeer met je idool Whiskers en toen reageerde je ook al zo. Beetje vergeetachtig aan het worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De eerste keer dat je reageert op niet politiek gezeik in dit topic. Held.
horloges zijn voor mij net als brillen. Vind beiden maar niks op m'n lichaamquote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik praat ook zelden over mijn troep, dat doe ik nu in het horlogetopic.
Alleen niet door de bami maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordigquote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef eriksd het volgende:
Bovendien heb ik een hekel aan katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |