De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.quote:
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Van onder de Alpen zelfsquote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.
Een Italiaanse schone?quote:
I approve.quote:
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.quote:
Deze post vraagt gewoon om een sneer.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.
Jij houdt wel van seks met 12 jarige look-a-likes ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze post vraagt gewoon om een sneer.
Mijn favoriete dictator hield daar wel van.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Koos is gewoon een viespeukje.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Hou toch op, man.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I approve.
De enige meiden in Europa die nog aantrekkelijk te noemen zijn, evenals de Zweedse dames.
Dwerp, de dwergterp.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
vP heeft gelijk. Ik wil daarom een interessant gesprek in gang zetten over volkssport nummer 1 in deze regio: dwerpwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |