Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het stationquote:Op woensdag 21 december 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feestje in Arnheim?
We willen wel een uitnodiging om bij jou op de stoep bier te komen drinken he.
Ik voel zoveel flauwe opmerkingen opkomen, maar laat het rusten.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Scrollknop.
Ik heb al in jaren geen muis aangeraakt, ondingen.
En waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het station
Hey kerel,quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef schaal_9 het volgende:
Hey EchtGaaf
Ook geen zin om te werken vandaag?
Humor me.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel zoveel flauwe opmerkingen opkomen, maar laat het rusten.
Ze vinden waarschijnlijk dat jij al wel genoeg in tunnels zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd? [ afbeelding ]
Touche.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vinden waarschijnlijk dat jij al wel genoeg in tunnels zit.
quote:Een groep van zes teleurgestelde (oud-)leden van de PvdA, GroenLinks en D66 begint een nieuwe politieke beweging.
Ho chi minh tunnels.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vier het wel met m'n matties in de tunnel onder het station
Ik wens ze veel succes toe. Zullen ze wel nodig hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Meldingsplicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
Remlof is helemaal niet in Arnhem met oud & nieuw.
Zie hier, een beroemde KoosVogels kwaliteitspost.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
vP, het is heel simpel. We zijn kerels en we schijten op dieren. Dus steek dat gezeik over honden, katten en ander behaard gespuis in je militairistische poepert.
Die zitten al dagelijks op MAX, Nederland in beweging.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Hij gaat later met z'n bijstandsgezin in ieder geval geen dierentuin bezoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie hier, een beroemde KoosVogels kwaliteitspost.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zitten al dagelijks op MAX, Nederland in beweging.
Geen flauw idee, ik houd me niet bezig met zijn liefdesleven.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was met een chick in het zuiden des lands, toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
Katholiek Nederland is ook vertegenwoordigd met Karl Nooten?
Het was hier gepost, vandaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik houd me niet bezig met zijn liefdesleven.
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was met een chick in het zuiden des lands, toch?
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.quote:
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Van onder de Alpen zelfsquote:Op woensdag 21 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige echte feestelijke avond van het jaar spendeer jij met een vrouw, die nota bene ook nog eens uit onder de rivieren komt? Smakeloos remlof, gewoonweg smakeloos.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echte vrienden trappen hun vrouw de deur uit en gaan met elkaar zuipen.
Een Italiaanse schone?quote:
I approve.quote:
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.quote:
Deze post vraagt gewoon om een sneer.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de dames spreken, maar echt helemaal kaal is ook niet m'n ding, gewoon bijhouden is goed genoeg. Anders is 't net alsof je seks hebt met een fucking 12 jarige.
Jij houdt wel van seks met 12 jarige look-a-likes ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze post vraagt gewoon om een sneer.
Mijn favoriete dictator hield daar wel van.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Koos is gewoon een viespeukje.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
En maar zeiken als het gesprek over honden en auto's gaat, terwijl kleuterneuken schijnbaar een goed onderwerp voor POL is?
Hou toch op, man.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I approve.
De enige meiden in Europa die nog aantrekkelijk te noemen zijn, evenals de Zweedse dames.
Dwerp, de dwergterp.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
vP heeft gelijk. Ik wil daarom een interessant gesprek in gang zetten over volkssport nummer 1 in deze regio: dwerpwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |