Had je beter op moeten lettenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.
Had het over de modjes en ikzelfquote:
Dat doe jij ook, zolang hij Posts niet edit is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Exact. Tenenkrommend gewoon. Hij handelt afhankelijk of hij iemand mag.![]()
Een goeie.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Is remlof ooit POL mod geweest dan?
Dat mag hij ook, maar hij handelt wel erg selectief. Ik ben kennelijk niet de enige die zich daaraan stoort.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als mede SC-poster mag hij er best een mening over hebben me dunkt.
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gehoord toen dit topic volgeplempt werd met jaren 80 muziek.
Ja jaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had het over de modjes en ikzelf
Ik ben geen mod. Niet omdraaien aub.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, zolang hij Posts niet edit is er niets aan de hand.
Ik heb daar geen probleem mee voor de goede orde. Ik zeik nooit over de onderwerpen hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja
Geef toe, dit is een mannensubforum en Du_ke reageert in stijl: geen softe toestanden en geen gekwijl
Heb je alles teruggelezen van vandaag ?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja
Geef toe, dit is een mannensubforum en Du_ke reageert in stijl: geen softe toestanden en geen gekwijl
Nee, een bladzijde maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je alles teruggelezen van vandaag ?
Zelfcorrigerend vermogen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toen kreeg ik van GS op mijn flikker.
Present!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.
Du_ke handelde ook niet als mod, anders had hij wel geëdit.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Niet omdraaien aub.
Houden zo.quote:
Heb je het nou nog steeds moeilijk met die ban voor onredelijk gedrag?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als zekere users hier komen gaat het echt nooit over politiek, namen noem ik niet, maar jullie weten vast wie ik bedoel. Daar is ook nooit over gewaarschuwd.
Het gaat in de SC vaak over andere dingen. Zonder leeghoofdig, nietszeggend of sentimenteel te worden. Ik vind het daarom wel een goede SC.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, forumadmin, dan mag je overal moddenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Suicistaal?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet hoor erik.![]()
Het begint met de S en eindigt op Taal.
Heeft hij verstand van politiek ?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Daar durf ik als user zelfs niet te komenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, forumadmin, dan mag je overal modden
Alleen in OUD durfde ik niet te komen
Gezien z'n stemgedrag zeker niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft hij verstand van politiek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |