SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een intelligente vrouw en een UFO?Ben jij Andre ofwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Een goede voor lachtherapie
Ik heb dat ooit een keer gedaan met collega's... en ik wilde die vrouw die 'm gaf echt killen aan het eind...wat een blije druif was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar afwassen ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
Als de muziek zo matig blijft, ga ik zo afwassen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een intelligente vrouw en een UFO?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet een homo die van SM houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
Het heeft een paardengebit en is geen paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Goed bezig!quote:
Wat is je eten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True true..
Maar ik ging me eten opwarmen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
Het heeft een paardengebit en is geen paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Nog koud denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Strikvraag, maar ik weet hem... Eetbaar?
Jullie zien het me/je niet?quote:
'k snap niet wat je bedoelt?quote:
Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.quote:
Die mensen zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeënquote:
Op die fiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeën
Klopt, wordt dit jaar extra veel op gelet... en nóg gaat het op sommige punten alsnog fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Eerst reeks kon ik wel waarderenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel erg
Ow ja, dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bied 100 euro voor een aflevering Telekids op TV.
Dat. En sommige dingen zijn écht heel goed nagedaan. Jokertjequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat zou tof zijn.
Ik heb ook een hekel aan TV kantine, maar ik vind het idee wel leuk.
Even, hè...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12
Is dat ergens terug te vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef TheVulturevolgende:
Henk Westbroek
Ik blijf het briljant vinden die actie van Gerard dat ie als Henk W. de voicemail van Henk W. insprak
Jan de Hoop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat. En sommige dingen zijn écht heel goed nagedaan. Jokertje
Megablubberpowerracequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bied 100 euro voor een aflevering Telekids op TV.
Terecht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hahaha, bij Serieuzz live komt Right Said Fred niet opdagen opdat er geen publiek is
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hahaha, bij Serieuzz live komt Right Said Fred niet opdagen opdat er geen publiek is
Wel heel erg triest daar, er staat ook nooit iemand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik weet er niet zo heel veel meer vanaf (1992) maari k vond dat rad altijd het tofst. En dat taarten gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Megablubberpowerrace![]()
![]()
![]()
Tv Kantine![]()
![]()
![]()
![]()
en ik maar denken dat Koefnoen erg is
![]()
Youtube misschien? ik heb geen idee eigenlijkquote:
quote:
Ik las comazuipen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Ooku het volgende:
Die blijft ook maar cola zuipen he die Irene
Coma zuipen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Ooku het volgende:
Die blijft ook maar cola zuipen he die Irene
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik las het op den twitters.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Nicequote:
Ik luister naar de tv , ik kijk niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aw lief stelletje.
Heeft iemand mijn mooie sms'jes nog gezien trouwens?
of pittige tijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Megablubberpowerrace![]()
![]()
![]()
Tv Kantine![]()
![]()
![]()
![]()
en ik maar denken dat Koefnoen erg is
![]()
had ik al een keer opgezocht. en nee ik heb geen lijst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Even, hè...
Heb jij al dat soort fragmenten in een lijst gezet ofzo?
Zoja, kan ik die krijgen?
En dan af en toe kijken als er iets 'geks' gebeurt zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik luister naar de tv , ik kijk niet.
twitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Wat is dat serieuzzz?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
Right Said Fred nu wel akoustisch in de studio daar:
http://serieuzzzlive.nl/Home
Ik vind het wel sneu hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Bij serieuzz zijn ze hopeloos op zoek naar publiektwitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Exactquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan af en toe kijken als er iets 'geks' gebeurt zeker?
Heb de dvd box nogquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Pittige tijden.TOen was ik al 19 of 20 en ik keek elke zaterdagmorgen.
Ik was net zo oud, en ik keek het nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Pittige tijden.TOen was ik al 19 of 20 en ik keek elke zaterdagmorgen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Bij serieuzz zijn ze hopeloos op zoek naar publiektwitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Haha, jaa echt he, dat vind ik ook altijd zo grappig om te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
Best geniaal om te zien; mensen die zichzelf op een scherm zien en dan ook naar het scherm gaan zwaaien ipv naar de camera
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.quote:
Leuk toch! Alhoewel... wij hebben tijdje geleden dvd box van Spijkerhoek gekocht. 1 aflevering gekeken en toen waren we er wel klaar mee. Destijds geweldige serie, maar nu dus echt niet meer.quote:
Hadden ze ook echt, echt anders aan moeten pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.
Alle hashtags gebruiken die er ook maar íets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Je moet het ook niet willen na-apenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was net zo oud, en ik keek het nooit
Punt was dat ze eerst 3 ton wouden inhouden als kosten. Vervolgens is dit teruggedraaid maar toen was er al veel imagoschade geleden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In ieder geval niet op zo'n schaal als het Origineel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet het ook niet willen na-apen
Maar zijn hebben wel Right Said Fred terwijl wij hier Andre Pronk hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze noemen de studentenverenigingen op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Alle hashtags gebruiken die er ook maar íets mee te maken hebben
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch! Alhoewel... wij hebben tijdje geleden dvd box van Spijkerhoek gekocht. 1 aflevering gekeken en toen waren we er wel klaar mee. Destijds geweldige serie, maar nu dus echt niet meer.
Boesboesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.
Alsof die nu niet aan het twitteren zijn. Die zijn of thuis of aan het borrelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze noemen de studentenverenigingen op.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.
Dat kan inderdaad. Ik keek vaak voordat ik moest volleyballen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat niet leuk, en andere prioriteiten denk ik
Ik kijk zelf erg graag naar Tom & Jerry, blijftquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vond TopCat erg leuk. En Sport Billy.
Zit net een paar jaar verschil tussen ons , bouwjaar '79, het zegt mij even nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vond TopCat erg leuk. En Sport Billy.
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
Vorig jaar ben ik in Eindhoven naar een benefietconcert in Dynamo met 3 genres: hiphop, house en hardstyle. Per verdieping heel veel bezoekers en toen is er ook veel geld opgehaald wat toen door Fresku naar Giel in het Glazen Huis werd gebracht. Dat hadden ze moeten herhalen. Niet het glazen huis.
Idd. Dat sponsortekort heeft ze opgebroken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.
Hier zijn de kinderen gek op buurman en buurman en ons komen zeggen, ze zijn zo dom papa.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kijk zelf erg graag naar Tom & Jerry, blijft
Het is wel echt treurig dat door zulke conflicten nooit iets wordt opgebouwd daar. Maar daar kunnen die mensen van zo'n ziekenhuis en getroffen patiënten bar weinig aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Qunix het volgende:
Dat stuk maken doen ze toch echt zelf.....
Daar heb je het al. Ik zat nooit op volleybalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Ik keek vaak voordat ik moest volleyballen.
Ze hadden gewoon jongens die garant staan in Eindhoven moeten regelen. Je kunt lachen om een Kempi, maar die jongen trekt in Eindhoven gewoon de halve markt vol. Dat leverte een paar duizend euro op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.
6 jaar zelfs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit net een paar jaar verschil tussen ons , bouwjaar '79, het zegt mij even niets
Van der Poelquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Qunix het volgende:
Ik zie liever de volgende keer een nationaal probleem zoals een fonds ofzo.
Ja, die zijn ook tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier zijn de kinderen gek op buurman en buurman en ons komen zeggen, ze zijn zo dom papa.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik zat nooit op volleybal
Datquote:
Kees Kankerkachel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon jongens die garant staan in Eindhoven moeten regelen. Je kunt lachen om een Kempi, maar die jongen trekt in Eindhoven gewoon de halve markt vol. Dat leverte een paar duizend euro op.
Op Sky Channel!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Keek er iemand de DJ Kat show met Linda de Mol en die kat?
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Diep, diep respect voor Corton dat ie elk jaar weer opnieuw naar zo'n land gaat en reportages maakt.
Sky Channel toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Mijn oppaskindjes zijn ook echt kapot verslaafd aan dat laatste duo. Ik had het vroeger ook fantastisch gevonden, weet ik zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn jongste is vooral gek van Dora, de oudste vindt Phinaeus en Pherb leuk.
Ik wil dat als werk doen eigenlijk, als fotograaf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Diep, diep respect voor Corton dat ie elk jaar weer opnieuw naar zo'n land gaat en reportages maakt.
Hij moet heel wat te verwerken hebben als hij 's avonds weer in z'n bed ligt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Bazenafleveringquote:
Dora , Diego, Kleine Einsteins, Ni Ho Kai Lanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn jongste is vooral gek van Dora, de oudste vindt Phinaeus en Pherb leuk.
6:15, arme jongen. Morgenochtend vrij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Morgen weer op 6.15 opstaan![]()
Kusjekroel
That's a D and a J and a Kat with a Kquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes zijn ook echt kapot verslaafd aan dat laatste duo. Ik had het vroeger ook fantastisch gevonden, weet ik zeker
Nou idd, beweging krijg je er toch niet in daarquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, dit is het Corton liedje toch? Vind ik zo mooi.Weet je wat, fuck it, maak het anthem gewoon eens een rustig nummer.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Kusjekroel
Ik vind het katten gejank lijkt Dinand we;l van Kanequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, dit is het Corton liedje toch? Vind ik zo mooi.Weet je wat, fuck it, maak het anthem gewoon eens een rustig nummer.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Kusjekroel
Ja, moi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, een motherfucking goedenavond![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, een motherfucking goedenavond![]()
Alleen kinderen vinden herhaling fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.
Dinand op een goede dag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het katten gejank lijkt Dinand we;l van Kane
En Bubbleguppiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dora , Diego, Kleine Einsteins, Ni Ho Kai Lan
Ik denk dat het je vies tegenvalt om de hele dag als een voyeur in die ellende te zitten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil dat als werk doen eigenlijk, als fotograaf.
Ja, dat is waar. En het is ook wel goed voor ze. Ze leren er nog best wel van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen kinderen vinden herhaling fantastisch.
die nagels...quote:
Las net dat Linda de Mol dat van 1986 tot 1989 gedaan heeft.quote:
Ik wil niet 30x per dag verkracht worden. Daarom architectuur. Maar na m'n opleiding ga ik denk ik wel kijken of ik ooit zoiets zou kunnen doen. Al is het maar voor een x aantal jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vies tegenvalt om de hele dag als een voyeur in die ellende te zitten...
Wie anders?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Las net dat Linda de Mol dat van 1986 tot 1989 gedaan heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_DJ_Kat_Show
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En het is ook wel goed voor ze. Ze leren er nog best wel van.
herhaling, goede grap!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.
wat is dat ook alweerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef themole het volgende:
Bij al die cartoons hoort natuurlijk
[ afbeelding ]
Zo telt Lennon van 1 tot 8 in het Engels. Door een boekje van Dora. Nou ja... er zijn ergere dingen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.
Wacky races ofzo toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
En hoe heet dat raceprogramma met die gniffelhond?
Datardly and mUTTLEYquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog wat bijzonders gemist vandaag?
Dastardly & Muttley oidquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een paar anderen, staat in dat Wiki-artikel. Maar toen was het ook al niet meer op Sky Channel. Kon het sowieso niet meer zien omdat het op een zender zat die niet op de kabel zat kan ik me herinneren.quote:
Dat zou gaaf zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
gaat irene morgenochtend nou ook nog ochtendgymnastiek doen?
Dat maakt de kleintjes niets uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.
welke shows keek jij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef D. het volgende:
Ik ken al die shows van jullie niet
Maar jullie al die van mij wel, omdat die gewoon zo goed waren dat ze allemaal herhaald zijn
Ik ken alleen de eerste afleveringenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog een paar anderen, staat in dat Wiki-artikel. Maar toen was het ook al niet meer op Sky Channel. Kon het sowieso niet meer zien omdat het op een zender dat die niet op de kabel zat kan ik me herinneren.
Jaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
gaat irene morgenochtend nou ook nog ochtendgymnastiek doen?
Daar had ik ooit een computerspel van, hoeveel uur heb ik daar aan verspiltquote:
Alleen bij de reclame volgensmij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Mascleta het volgende:
Ik hoor wel nieuws op 101TV?? Doen ze er geen muziek meer overheen?
True, maar mijn grote van bijna 10 maakt het ook niets uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat maakt de kleintjes niets uit
Dan wordt het wel vrij irritant jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True, maar mijn grote van bijna 10 maakt het ook niets uit.
Aan tekenfilms had je toen Inspector Gadget, He-Man, MASK, Transformers en nog veel meerquote:
Gelukkig kijkt hij nu ook SR. Van het moment dat hij uit bed komt totdat hij naar bed gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan wordt het wel vrij irritant ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |