Mijn oppaskindjes zijn ook echt kapot verslaafd aan dat laatste duo. Ik had het vroeger ook fantastisch gevonden, weet ik zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn jongste is vooral gek van Dora, de oudste vindt Phinaeus en Pherb leuk.
Ik wil dat als werk doen eigenlijk, als fotograaf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Diep, diep respect voor Corton dat ie elk jaar weer opnieuw naar zo'n land gaat en reportages maakt.
Hij moet heel wat te verwerken hebben als hij 's avonds weer in z'n bed ligt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Diep, diep respect voor Corton dat ie elk jaar weer opnieuw naar zo'n land gaat en reportages maakt.
Bazenafleveringquote:
Dora , Diego, Kleine Einsteins, Ni Ho Kai Lanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn jongste is vooral gek van Dora, de oudste vindt Phinaeus en Pherb leuk.
6:15, arme jongen. Morgenochtend vrij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Morgen weer op 6.15 opstaan![]()
Kusjekroel
That's a D and a J and a Kat with a Kquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Keek er iemand de DJ Kat show met Linda de Mol en die kat?
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes zijn ook echt kapot verslaafd aan dat laatste duo. Ik had het vroeger ook fantastisch gevonden, weet ik zeker
Nou idd, beweging krijg je er toch niet in daarquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, dit is het Corton liedje toch? Vind ik zo mooi.Weet je wat, fuck it, maak het anthem gewoon eens een rustig nummer.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Keek er iemand de DJ Kat show met Linda de Mol en die kat?
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Kusjekroel
Ik vind het katten gejank lijkt Dinand we;l van Kanequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Oh, dit is het Corton liedje toch? Vind ik zo mooi.Weet je wat, fuck it, maak het anthem gewoon eens een rustig nummer.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ben pitten
Kusjekroel
Ja, moi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, een motherfucking goedenavond![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, een motherfucking goedenavond![]()
Alleen kinderen vinden herhaling fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.
Dinand op een goede dag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het katten gejank lijkt Dinand we;l van Kane
En Bubbleguppiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dora , Diego, Kleine Einsteins, Ni Ho Kai Lan
Ik denk dat het je vies tegenvalt om de hele dag als een voyeur in die ellende te zitten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil dat als werk doen eigenlijk, als fotograaf.
Ja, dat is waar. En het is ook wel goed voor ze. Ze leren er nog best wel van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen kinderen vinden herhaling fantastisch.
die nagels...quote:
Las net dat Linda de Mol dat van 1986 tot 1989 gedaan heeft.quote:
Ik wil niet 30x per dag verkracht worden. Daarom architectuur. Maar na m'n opleiding ga ik denk ik wel kijken of ik ooit zoiets zou kunnen doen. Al is het maar voor een x aantal jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vies tegenvalt om de hele dag als een voyeur in die ellende te zitten...
Wie anders?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Las net dat Linda de Mol dat van 1986 tot 1989 gedaan heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_DJ_Kat_Show
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En het is ook wel goed voor ze. Ze leren er nog best wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |