SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een intelligente vrouw en een UFO?Ben jij Andre ofwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Een goede voor lachtherapie
Ik heb dat ooit een keer gedaan met collega's... en ik wilde die vrouw die 'm gaf echt killen aan het eind...wat een blije druif was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar afwassen ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
Als de muziek zo matig blijft, ga ik zo afwassen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een intelligente vrouw en een UFO?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet een homo die van SM houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
Het heeft een paardengebit en is geen paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Goed bezig!quote:
Wat is je eten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True true..
Maar ik ging me eten opwarmen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
Het heeft een paardengebit en is geen paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Nog koud denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Strikvraag, maar ik weet hem... Eetbaar?
Jullie zien het me/je niet?quote:
'k snap niet wat je bedoelt?quote:
Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.quote:
Die mensen zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeënquote:
Op die fiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeën
Klopt, wordt dit jaar extra veel op gelet... en nóg gaat het op sommige punten alsnog fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Eerst reeks kon ik wel waarderenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel erg
Ow ja, dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bied 100 euro voor een aflevering Telekids op TV.
Dat. En sommige dingen zijn écht heel goed nagedaan. Jokertjequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat zou tof zijn.
Ik heb ook een hekel aan TV kantine, maar ik vind het idee wel leuk.
Even, hè...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12
Is dat ergens terug te vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef TheVulturevolgende:
Henk Westbroek
Ik blijf het briljant vinden die actie van Gerard dat ie als Henk W. de voicemail van Henk W. insprak
Jan de Hoop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat. En sommige dingen zijn écht heel goed nagedaan. Jokertje
Megablubberpowerracequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik bied 100 euro voor een aflevering Telekids op TV.
Terecht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hahaha, bij Serieuzz live komt Right Said Fred niet opdagen opdat er geen publiek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |