Alle hashtags gebruiken die er ook maar íets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Bij serieuzz zijn ze hopeloos op zoek naar publiektwitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Je moet het ook niet willen na-apenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was net zo oud, en ik keek het nooit
Punt was dat ze eerst 3 ton wouden inhouden als kosten. Vervolgens is dit teruggedraaid maar toen was er al veel imagoschade geleden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.
In ieder geval niet op zo'n schaal als het Origineel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet het ook niet willen na-apen
Maar zijn hebben wel Right Said Fred terwijl wij hier Andre Pronk hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze noemen de studentenverenigingen op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Alle hashtags gebruiken die er ook maar íets mee te maken hebben
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch! Alhoewel... wij hebben tijdje geleden dvd box van Spijkerhoek gekocht. 1 aflevering gekeken en toen waren we er wel klaar mee. Destijds geweldige serie, maar nu dus echt niet meer.
Boesboesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.
Alsof die nu niet aan het twitteren zijn. Die zijn of thuis of aan het borrelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze noemen de studentenverenigingen op.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig leuke dingen uit het verleden zijn de tekenfilms, zoals Boes, Dommel , Gummiebeertjes, troetelbeertjes.
Dat kan inderdaad. Ik keek vaak voordat ik moest volleyballen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat niet leuk, en andere prioriteiten denk ik
Ik kijk zelf erg graag naar Tom & Jerry, blijftquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vond TopCat erg leuk. En Sport Billy.
Zit net een paar jaar verschil tussen ons , bouwjaar '79, het zegt mij even nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vond TopCat erg leuk. En Sport Billy.
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
Vorig jaar ben ik in Eindhoven naar een benefietconcert in Dynamo met 3 genres: hiphop, house en hardstyle. Per verdieping heel veel bezoekers en toen is er ook veel geld opgehaald wat toen door Fresku naar Giel in het Glazen Huis werd gebracht. Dat hadden ze moeten herhalen. Niet het glazen huis.
Idd. Dat sponsortekort heeft ze opgebroken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.
Hier zijn de kinderen gek op buurman en buurman en ons komen zeggen, ze zijn zo dom papa.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kijk zelf erg graag naar Tom & Jerry, blijft
Het is wel echt treurig dat door zulke conflicten nooit iets wordt opgebouwd daar. Maar daar kunnen die mensen van zo'n ziekenhuis en getroffen patiënten bar weinig aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Qunix het volgende:
Dat stuk maken doen ze toch echt zelf.....
Daar heb je het al. Ik zat nooit op volleybalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Ik keek vaak voordat ik moest volleyballen.
Ze hadden gewoon jongens die garant staan in Eindhoven moeten regelen. Je kunt lachen om een Kempi, maar die jongen trekt in Eindhoven gewoon de halve markt vol. Dat leverte een paar duizend euro op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon betere artiesten moeten regelen + geen sponsortekort moeten hebben.
6 jaar zelfs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit net een paar jaar verschil tussen ons , bouwjaar '79, het zegt mij even niets
Van der Poelquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Qunix het volgende:
Ik zie liever de volgende keer een nationaal probleem zoals een fonds ofzo.
Ja, die zijn ook tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier zijn de kinderen gek op buurman en buurman en ons komen zeggen, ze zijn zo dom papa.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik zat nooit op volleybal
Datquote:
Kees Kankerkachel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon jongens die garant staan in Eindhoven moeten regelen. Je kunt lachen om een Kempi, maar die jongen trekt in Eindhoven gewoon de halve markt vol. Dat leverte een paar duizend euro op.
Op Sky Channel!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Keek er iemand de DJ Kat show met Linda de Mol en die kat?
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef CindieY het volgende:
Diep, diep respect voor Corton dat ie elk jaar weer opnieuw naar zo'n land gaat en reportages maakt.
Sky Channel toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Keek er iemand de DJ Kat show met Linda de Mol en die kat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |