quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hahaha, bij Serieuzz live komt Right Said Fred niet opdagen opdat er geen publiek is
Wel heel erg triest daar, er staat ook nooit iemand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hahaha, bij Serieuzz live komt Right Said Fred niet opdagen opdat er geen publiek is
Ik weet er niet zo heel veel meer vanaf (1992) maari k vond dat rad altijd het tofst. En dat taarten gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Megablubberpowerrace![]()
![]()
![]()
Tv Kantine![]()
![]()
![]()
![]()
en ik maar denken dat Koefnoen erg is
![]()
Youtube misschien? ik heb geen idee eigenlijkquote:
quote:
Ik las comazuipen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Ooku het volgende:
Die blijft ook maar cola zuipen he die Irene
Coma zuipen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Ooku het volgende:
Die blijft ook maar cola zuipen he die Irene
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik las het op den twitters.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
Nicequote:
Ik luister naar de tv , ik kijk niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aw lief stelletje.
Heeft iemand mijn mooie sms'jes nog gezien trouwens?
of pittige tijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Megablubberpowerrace![]()
![]()
![]()
Tv Kantine![]()
![]()
![]()
![]()
en ik maar denken dat Koefnoen erg is
![]()
had ik al een keer opgezocht. en nee ik heb geen lijst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Even, hè...
Heb jij al dat soort fragmenten in een lijst gezet ofzo?
Zoja, kan ik die krijgen?
En dan af en toe kijken als er iets 'geks' gebeurt zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik luister naar de tv , ik kijk niet.
twitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Wat is dat serieuzzz?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Tourniquet het volgende:
Right Said Fred nu wel akoustisch in de studio daar:
http://serieuzzzlive.nl/Home
Ik vind het wel sneu hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Bij serieuzz zijn ze hopeloos op zoek naar publiektwitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Exactquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan af en toe kijken als er iets 'geks' gebeurt zeker?
Heb de dvd box nogquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Pittige tijden.TOen was ik al 19 of 20 en ik keek elke zaterdagmorgen.
Ik was net zo oud, en ik keek het nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Pittige tijden.TOen was ik al 19 of 20 en ik keek elke zaterdagmorgen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef themole het volgende:
Bij serieuzz zijn ze hopeloos op zoek naar publiektwitter:serieuzzzlive twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:18:46Zijn alle Eindhovense studenten er ook? #TUe #Fontys #SSRE #ESC #Demos #SlimsteRegio #SerieuzzzLive #SL11 #DeGezelligste #DeGulste #Markt040 reageer retweet
Haha, jaa echt he, dat vind ik ook altijd zo grappig om te zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
Best geniaal om te zien; mensen die zichzelf op een scherm zien en dan ook naar het scherm gaan zwaaien ipv naar de camera
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.quote:
Leuk toch! Alhoewel... wij hebben tijdje geleden dvd box van Spijkerhoek gekocht. 1 aflevering gekeken en toen waren we er wel klaar mee. Destijds geweldige serie, maar nu dus echt niet meer.quote:
Hadden ze ook echt, echt anders aan moeten pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini glazen huis in Eindhoven met redelijk wat problemen wbt organisatie en publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |