SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Mijn laatste post.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:26 schreef Nebo het volgende:
Is er hier iemand die mij het nut/plezier van een Nieuwjaarsduik uit kan leggen? Ik snap het nog steeds niet. Ben je dan een doorzetter? Is het een manier om je kop snert goed te laten smaken? Stelletje debielen!
Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel doorquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef koei het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld over mijn kerstpakketEen grote tortilla-schaal, tortilla-chips en dipsaus, toiletpapier (!), een vieze smaak pringles, een stuk worst, cola, nep red bull, twee kerstploppers, gekruide bladerdeegdingetjes, kaassterren en een kaartspel...
Ik mis de chocolade
Unox-meisjesquote:
Fixed..quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuwjaarsduik was ooit een studentengrap, tis nu een commerciële handel om Unox-borsten te verkopen.
Een warme douche doet dat ook wel voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij is die nieuwjaarsduik om alles van je af te spoelen en het nieuwe jaar fris te beginnen ofzo
Bij bikini's van tegenwoordig kun je nooit zien of iemand het koud heeftquote:
Collega's kregen er wel 1, ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel door
heee in die studio ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Vind haar trouwens niet echt knap ofzp..
[ afbeelding ]
Alsof die mensen daar wat aan geld hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden
Mensen nog spannende dingen van plan met de komende vrije dagen?
Soul Calibur spelen voor de baas. Verder moet ik deze week nog wat studiedingen afronden voor ik écht vakantie heb, vanmiddag nog even naar de Uithof. Met kerst zelf nog best veel in het openbaar vervoer zitten. Eerst naar vriendinlief en familie, dan terug met vriendinlief naar mijn familie, dan terug naar vriendinlief om het te vieren met de vriendengroep, dan weer terug naar huis. De dagen tussen kerst en Nieuwjaar heb ik helemaal open staan, Nebo-tijd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden
Mensen nog spannende dingen van plan met de komende vrije dagen?
Sjesus, koop er dan Adidasjes voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof die mensen daar wat aan geld hebben?
Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitEr zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.
Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooienquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitEr zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.
Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
Oh, lol, dit dus inderderdaad..quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.
Ik heb nooit gesnapt waarom die kinderen graag knutselen.
Yea ik gaf daar ook alleen maar eten, nooit geldquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.
Ik heb nooit gesnapt waarom die kinderen graag knutselen.
Yeaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien
Abu had gewoon keihard gelijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Buzz the ultimate music quiz besteld
Die is leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Buzz the ultimate music quiz besteld
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is leuk!
Ik ga je trouwens een keer toevoegen aan mn PSN hoor.
7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj!
Kuuks ik neem hem de 7e mee naar Poit's Party dus dan kunnen we hem spelen als je ook komt
HUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom niet.
Maar volgens mij moeten we dat online kunnen spelen.
Zeg dat tegen de kerstpakketmakersquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
Abu, wat een koning is datquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Abu had gewoon keihard gelijk!
[ afbeelding ]
Pijnlijkste moment van de hele film:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO
Dude dat nummer is echt epischquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
En terecht
Basshunter ok maarkelly???
De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Gamer_V het volgende:
Pheno is kiesbaar in de categorie grootste jankbal in de verkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO
Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?
Beetje een "Lief dagboek" post, maar leuk en spannend voor je hoor Koebeestjequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef koei het volgende:
Ggggggggggggoedemorgen!
Ik ga met kerst mijn nieuwe schoonfamilie ontmoeten (alleen m'n schoonmoeder heb ik al eens gezien). De dag erna naar mijn ouders met een zus. Dan een dagje niks en daarna twee dagen naar Amersfoort om er gewoon even uit te zijn! Daarna een dagje werken en dan oud & nieuw bij mijn ouders of zus en na middernacht naar een of ander feest en kennismaken met zijn vrienden, die ik grotendeels al 'ken' via m'n zus en wat volgens mij niet echt mijn type mensen zijn. Maar goed, we zien wel!
Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.
Vervolgens werd ik uit het testament gehaald
Ik moet even kijken of ik dat weekend nog geen plannen heb. Volgens mijn eigen agenda niet, maar ik moet het vanavond even checken met mijn back-up agenda (ook wel vriendin genoemd) of ik niet weer eens iets vergeet (zoals ik dat altijd doe).quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Flosje, ben jij ook bij Poit's Mortal Kombat partijtje op 7 januari? Heb geen zin het vorige topic door te spitten tot ik jouw kwaliteitsposts weer tegenkom...
Normaal geen, als de schijn er is dat jij ook komt bellen we de busjes van Utrecht en Rotterdam erbij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef badboynova het volgende:
Feest bij den ooit, hoe wat wanneer en hoeveel m.e staat er paraat?
Waarvoor??quote:
Oh, geen probleem hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoord
Ik heb wel AQuila360 genomineerdhelft van die zooi kun je dan ook niet serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef badboynova het volgende:
er is nu ook tuig in Gouda, MOI XD
quote:YOU MADE THE CUT FOR THE
NEW COMMAND & CONQUERTM
TIBERIUM ALLIANCES BETA.
Maar natuurlijk, hoe moet anders met mijn fiat scudo 8jes makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!
-edit En je laat de schaatsbaan staan!!
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!quote:Anything you see beyond this point is classified information! Please do not talk, write, mime or in any other way leak information without the expressed permission of Phenomic & Electronic Arts.
Gewoon een bakkie pakken danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAARGH, twee dagen super slecht geslapen, zit nu als een zombie op mijn werkplek de hele tijd te gapen en dan echt zo in slaap vallen
need ...
coffeeeeee ....
vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheeptquote:
Gaan wij anders sowieso een goede bak halen straks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheept
ligt eraan hoe laat we in stad zijn btw, misschien anders ff langs gamemania
Roy, maar dat was tijdelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Wie had hier ook een Windows 7 telefoon?
ok, ik heb nu een htc titan en moet zeggen dat het goed werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Roy, maar dat was tijdelijk.
HELD!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
Kompik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
het is KOMMANDquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kompik?
Komlul?
Kompenis?
Komunit?
IK SNAP HET NIET!
Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Wie had hier ook een Windows 7 telefoon?
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185
jammer dat je dat 7 jan niet kan fixen
Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn!
Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat dedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
Lol.. Dat is waar..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat deden
Als MS echt ballen zou hebben dan zou het de Y-box noemen.. Console voor mannen!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!
Ik wil straks een xbox720 + windows 8 laptop + windows 8 tablet en een Windows telefoon
Dat vind ik niet gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol.. Dat is waar..
Ik kruip wel weer in m'n hoekje en ga maar vast bier halen voor de 7e..
Heb niet veel andere hoekjes.. Kan ook in m'n arcadekast gaan zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..quote:
Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..
Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
pc-gamingquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..
Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..
oh Noes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!
= D00Dquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?
die is idd tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten
voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten
Ik houd je wel wakkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!
Ik zit in de tram, probeer niet in slaap te vallen want anders rij ik rondjes op ijburg
Hopen dat nu morgen binnen isquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
HoplaThuis
En geen tetris in de bus dus ik kan op tijd bed in
Oeh, dat is een mooie prijs! Voor dat geld wil ik 'm ook nog hebben! Maar ze hebben toch helemaal geen MM in Amersfoort?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Hehe, Utrechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, dat is een mooie prijs! Voor dat geld wil ik 'm ook nog hebben! Maar ze hebben toch helemaal geen MM in Amersfoort?
Mario Kart heb ik al, en Zelda heb ik al geleend dus hoef ik ook niet. Maar Super Mario Land 3DS nog niet! Maar zal wel weer geen landelijke aanbieding zijn, en de MM Den Haag is altijd bagger qua aanbiedingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hehe, UtrechtMario Kart en Zelda zijn ook 27 euro
GBabequote:Op woensdag 21 december 2011 08:11 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
Gister een tripje gemaakt naar Belgie, vannacht om half 3 thuisgekomen, nu kapot... We hadden een auto gehuurd en kregen een alfa romeo mito mee. Vet autootje met sportstand
Is dat ook in andere MM filialen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hehe, UtrechtMario Kart en Zelda zijn ook 27 euro
Sharquote:
JAAAAAquote:Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
Gereed en wel op je tv aan het wachten.
Hoop het voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAABeter komen ze snel, kan ik nog even op bed liggen
ben nog steeds super moe
Haha nee niet super hard gescheurd, maar wel lekker opgetrokken, dat vind ik leuker en daar krijg je minder boetes voorquote:Op woensdag 21 december 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
GBabe![]()
Flink gescheurd door België heen dus
's ochtends hardgelopen?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef Poit het volgende:
Zooo, weer 5.5 kilometer in de beentjes
Hard optrekken en flink door de bochten noem ik ook scheurenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha nee niet super hard gescheurd, maar wel lekker opgetrokken, dat vind ik leuker en daar krijg je minder boetes voor
En in de sneeuw gereden, is toch ook wel spannend langs die bergweggetjes. En gratis in een twee sterren restaurant gegeten. Zit nu nog bijna misselijk te zijn van de volheid
Jupzquote:Op woensdag 21 december 2011 08:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
's ochtends hardgelopen?
Gekkie!
Dat waren ook exact mijn woordenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
's ochtends hardgelopen?
Gekkie!
quote:
SD!quote:
SDquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
die mannen moestne lachen dat ik mijn tv nu te klein vond
Kleine meid slaapt gewoon lekker doorquote:Op woensdag 21 december 2011 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SD!krijg je nog enige slaap te pakken of word je iedere nacht wakkergehouden met liefde?
niiice!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kleine meid slaapt gewoon lekker door
net d'r vader; je kan snoeiharde deathmetal aanzetten en mevrouw slaapt door.quote:
niiiicequote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kleine meid slaapt gewoon lekker door
Zing je ook Enter Sandman om d'r te laten slapen?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
net d'r vader; je kan snoeiharde deathmetal aanzetten en mevrouw slaapt door.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht eens kijken waarom ik 2x een nummer 200 heb van suske en wiske, google ik zie ik dit:
De keizerkraker
De keizerkraker is een parodie op de stripreeks Suske en Wiske uit 1982, geschreven door 'Willy Dondersteen' (een woordspeling op Willy Vandersteen).
In het album raken Suske en Wiske verzeild in de Amsterdamse kraakbeweging, gaat Lambik zonder het door te hebben werken als drugsdealer en komt tante Sidonia in de prostitutie terecht (waarbij ze voor een travestiet wordt aangezien).
Hoax? Of zou HL2 ep 3 al klaar liggen, zodat ze nu op HL3 kunnen focussen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.black-aperture.com/
geen idee, ik mag het alleen maar hopen dat ie komt. iets zegt me wel dat we ep3 nooit zullen zienquote:Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax? Of zou HL2 ep 3 al klaar liggen, zodat ze nu op HL3 kunnen focussen?
quote:
quote:
`quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Zing je ook Enter Sandman om d'r te laten slapen?
quote:
quote:
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn een aantal relatief nieuwe games in de aanbieding. Gears of War 3, Forza 4, Uncharted 3 en nog wat games zijn allemaal nog maar 33 euro. Op de website kan ik zo ook niks vinden, misschien even op budgetgaming kijken, daar staan ook nog wel eens meldingenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is dat ook in andere MM filialen?
Gemist dus.quote:
quote:
Uncharted 3 voor 33quote:Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn een aantal relatief nieuwe games in de aanbieding. Gears of War 3, Forza 4, Uncharted 3 en nog wat games zijn allemaal nog maar 33 euro. Op de website kan ik zo ook niks vinden, misschien even op budgetgaming kijken, daar staan ook nog wel eens meldingen
Awesome!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
van de week trouwens DJ Hero 1 + 2 + draaitafel voor 2 tientjes gehaald bij de Intertoys
quote:
Ja, alleen vind SB het zingen niet zo tof... rap ligt haar nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!
DJ hero games zijn echt wel tof
Ohja.. Dat kan ook nog.. Maar dat is alleen deel 2 toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, alleen vind SB het zingen niet zo tof... rap ligt haar niet
Dat klinkt zeker goed! Is het de PS3 versie?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
van de week trouwens DJ Hero 1 + 2 + draaitafel voor 2 tientjes gehaald bij de Intertoys
Hier niet, maar kan aan versie van firefox liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
do a barrel werkt ook nog steeds
hier wel op FFquote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier niet, maar kan aan versie van firefox liggen.
Als ik op site kijk alleen de Wii versiequote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed! Is het de PS3 versie?
Ja terwijl ie het hier in firefox wel doetquote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier niet, maar kan aan versie van firefox liggen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik op site kijk alleen de Wii versie
ik heb er sinds die ene banner weg is geen last meer van!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja terwijl ie het hier in firefox wel doet
word trouwens gek van die banners joh, kan amper in een SC reageren![]()
![]()
dat ib.adnxs.com ofzo
Nja ik zie niet eens een banner, maar toch doet ie moeilijk. Heb het alleen in SC's en verder nergensquote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik heb er sinds die ene banner weg is geen last meer van!
Hier nergens problemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja terwijl ie het hier in firefox wel doet
word trouwens gek van die banners joh, kan amper in een SC reageren![]()
![]()
dat ib.adnxs.com ofzo
Nja weet ook niet wat het is, quoten werkt dan ook niet. En het gekke is, ik zie de add nog niet eens, maar moet er wel op wachtenquote:
Mja, ik heb mijn adblock maar weer uitgezet op het forum. Quoten is anders inderdaad onmogelijk... althans voor een n00b als mijzelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja weet ook niet wat het is, quoten werkt dan ook niet. En het gekke is, ik zie de add nog niet eens, maar moet er wel op wachten
Nja ik heb niet eens een adblockquote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik heb mijn adblock maar weer uitgezet op het forum. Quoten is anders inderdaad onmogelijk... althans voor een n00b als mijzelf.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja.. Dat kan ook nog.. Maar dat is alleen deel 2 toch?
Anyhow, PS3 versie? Kom ik binnenkort dwergwerpen bij jullie en DJ hero muuuultiplayjoer
Yes, tis de PS3-versie. Ze adverteren alleen met de Wii-versie, die is 18 euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed! Is het de PS3 versie?
mmm verleidelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
Yes, tis de PS3-versie. Ze adverteren alleen met de Wii-versie, die is 18 euro.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dj+hero+2+(incl.+turntable)_PS3.html
Extragratis direct linkage: http://www.intertoys.nl/games/dj-hero-2-bundel-ps3-573138.html
hmh, interessant.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Yes, tis de PS3-versie. Ze adverteren alleen met de Wii-versie, die is 18 euro.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dj+hero+2+(incl.+turntable)_PS3.html
Extragratis direct linkage: http://www.intertoys.nl/games/dj-hero-2-bundel-ps3-573138.html
Lol!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
TNT pakketjesmannen hoeven niet meer naar boven te komen als er geen lift is ... dus ik moest tegenwoordig alles beneden ophalen .. sta ik onder de douche, belt mannentje aan, dus ik sprint naar de telefoon, "er is een pakketje voor u mevrouw ik had al 3x aangebeld" dus ik "ja sorry stond onder de douche ben er net onder vandaan gerend" ... die vent ... "ooooh okay ik kom wel even naar boven"
nou weet ik voortaan ook wat ik moet zeggen als ik niet naar beneden wil lopenmannen
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
TNT pakketjesmannen hoeven niet meer naar boven te komen als er geen lift is ... dus ik moest tegenwoordig alles beneden ophalen .. sta ik onder de douche, belt mannentje aan, dus ik sprint naar de telefoon, "er is een pakketje voor u mevrouw ik had al 3x aangebeld" dus ik "ja sorry stond onder de douche ben er net onder vandaan gerend" ... die vent ... "ooooh okay ik kom wel even naar boven"
nou weet ik voortaan ook wat ik moet zeggen als ik niet naar beneden wil lopenmannen
Uhhuh. Do tell morequote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
nu is wel alles van de badkamer tot de telefoon in huiskamer naar de voordeur nat
maar ik heb lara
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
nu is wel alles van de badkamer tot de telefoon in huiskamer naar de voordeur nat
maar ik heb lara
Klinkt als een mooi begin voor een bepaald type films! Pakketje voor mevrouw!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtig mooie jongen is die Poit ook.
I know! Ben ook iedere keer weer verbaasd!quote:
ja klb zegt al genoegquote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Poit het volgende:
dit topic
Mensen die friteuse of frituur zeggen
lekkerrrr!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Poit het volgende:
Nog 2 uurtjes, dan gaat Bambi op m'n bordje
tucker En Dale Vs evil. Komt vanavond om 20:30 op film 1 premiere en is echt een geweldige film! Weet niet helemaal meer hoe hij heet, maar volgens mij zoiets...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog goede filmtips? Ik zou vanavond naar de film gaan maar dat gaat niet door en heb niet meer echt leuke films staan!
Ik vond em wel ok, niet meer dan dat eigenlijk. Wel grappige kijk op cliche horrorfilms maar daar houd het wel bij op..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
tucker En Dale Vs evil. Komt vanavond om 20:30 op film 1 premiere en is echt een geweldige film! Weet niet helemaal meer hoe hij heet, maar volgens mij zoiets...
jamaar die heb ik 3 weken geleden voor het eerst gezien, dus das beetje snel achter elkaarquote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
tucker En Dale Vs evil. Komt vanavond om 20:30 op film 1 premiere en is echt een geweldige film! Weet niet helemaal meer hoe hij heet, maar volgens mij zoiets...
Hanna al gezien? Hoor ik wel goede verhalen over.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar die heb ik 3 weken geleden voor het eerst gezien, dus das beetje snel achter elkaar
.. plus ik heb mijn digitenne nog niet aangesloten...
Thanks babe, die zag ik laatst langskomen ergens en toen dacht ik nog die moet ik ff binnenhalen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Hanna al gezien? Hoor ik wel goede verhalen over.
You're welcome. En laat even weten of het echt de moeite waard isquote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks babe, die zag ik laatst langskomen ergens en toen dacht ik nog die moet ik ff binnenhalen!
gelijk even doen
ik probeer nog een degelijke nzb te vinden tussen alles wat in a.b.erotica staatquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef Poit het volgende:
[..]
You're welcome. En laat even weten of het echt de moeite waard is
Doe tevens maar verslag van die dingen die in a.b.erotica staanquote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer nog een degelijke nzb te vinden tussen alles wat in a.b.erotica staat
en ja laat wel even weten of t wat is
mannenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe tevens maar verslag van die dingen die in a.b.erotica staan
oh niet zo dus? wat is wel een aanrader dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef wc-eend het volgende:
Is het Hanna over dat Assassin-meisje...? Is wel een aardige film... niet super maar wel aardig...
ik vond 1 al niet zo superquote:Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Sherlock Holmes 2 is leuk... maar laatste tijd weinig superfilms gezien...
het kan ook zijn dat mijn gezelschap niet leuk was, ik ben iig bij de film chagerijnig in slaap gevallen, en ik ben niet snel chaggiequote:
Dan gaan wij deel één nog een keer kijken...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat mijn gezelschap niet leuk was, ik ben iig bij de film chagerijnig in slaap gevallen, en ik ben niet snel chaggie
Fontys is een en al belachelijkheid. Vorig jaar niks dan gezeik mee gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
UY&E$%Y^&%$w%RT$#^$%&%$W#
Ik krijg echt zo'n hoge bloeddruk van de fontys, niet normaal meer. Nu gaan ze midden in onze afstudeerfase het traject ineens aanpassen.. WTF!!!
Nog maar een half jaar maar in mijn ogen is dat nog een eeuwigheid omdat ik het zo spuugbeu ben!!
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
UY&E$%Y^&%$w%RT$#^$%&%$W#
Ik krijg echt zo'n hoge bloeddruk van de fontys, niet normaal meer. Nu gaan ze midden in onze afstudeerfase het traject ineens aanpassen.. WTF!!!
Nog maar een half jaar maar in mijn ogen is dat nog een eeuwigheid omdat ik het zo spuugbeu ben!!
okayquote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan gaan wij deel één nog een keer kijken...
Dat is vaak met tv's als je ze eenmaal neerzet of hangt in je kamer.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaydoe twee er dan ook gelijk achteraan
MIJN TV STAAAAAT!!! Einzieninzienz!1!!
Ik werd gelijk uitgelachen omdat ik hem helemaal niet zo groot vind
Afgelopen 3,5 jaar niets dan gezeik mee gemaakt. En dan ben ik nog een redelijke student, heb in 3,5 jaar tijd maar 1 herkansing hoeven doen dus ze kunnen me niet aanrekenen dat ik er met de pet naar gooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fontys is een en al belachelijkheid. Vorig jaar niks dan gezeik mee gehad.
bah vervelend lotquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Afgelopen 3,5 jaar niets dan gezeik mee gemaakt. En dan ben ik nog een redelijke student, heb in 3,5 jaar tijd maar 1 herkansing hoeven doen dus ze kunnen me niet aanrekenen dat ik er met de pet naar gooi.
Echt een vreselijke school, noway dat ik daar ooit nog een module of iets dergelijks ga volgen!!
Verschrikkelijk is het ja, het kosten me een half jaar aan bellen om mijn inschrijving fatsoenlijk te regelenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Afgelopen 3,5 jaar niets dan gezeik mee gemaakt. En dan ben ik nog een redelijke student, heb in 3,5 jaar tijd maar 1 herkansing hoeven doen dus ze kunnen me niet aanrekenen dat ik er met de pet naar gooi.
Echt een vreselijke school, noway dat ik daar ooit nog een module of iets dergelijks ga volgen!!
Dan hoop ik echt dat je er zsm vanaf bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja hoor.. mijn moeder en ik hebben gewoon hetzelfde kado gekocht voor mijn schoonzus. Hoe krijgen we het voor elkaar
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja hoor.. mijn moeder en ik hebben gewoon hetzelfde kado gekocht voor mijn schoonzus. Hoe krijgen we het voor elkaar
mamma'squote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou heeft mijn moeder alle kaartjes er al afgehaald en het ingepakt en ik gelukkig nog niet. Dus we gaan vrijdag maar samen de rest van de kado's kopen zodat we dit niet nog eens hebben
Jazeker!!quote:
Mja ik was ook een pappa's kindje hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jazeker!!![]()
Kan echt niet zonder!! Maar toch meer een papa's kindje, gek he?
Hoeze deden jullie alles samen? Zie je hem niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik was ook een pappa's kindje hoordeden alles samen
Maar doe ook heel veel met mammamaar qua uiterlijk en karakter leek ik precies op mijn vader
Ja hij bracht mij standaard 2x per week naar paard, elke donderdagavond samen boodschappen doen, en als ik zat te gamen deed hij ook altijd meequote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoeze deden jullie alles samen? Zie je hem niet meer?
En ik heb idd hetzelfde! Behalve dan uiterlijk, ik lijk niet echt op mijn vader.
Trusten Sharquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij bracht mij standaard 2x per week naar paard, elke donderdagavond samen boodschappen doen, en als ik zat te gamen deed hij ook altijd meeMaar hij is overleden toen ik 14 was. Ik lijk qua uiterlijk ook op mijn vader, mijn zus is echt precies mijn mamma
![]()
Maar kan gelukkig ook super goed met mamma opschieten![]()
En nu ga ik lekker slapen!
Truste alll
Truste liefje!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij bracht mij standaard 2x per week naar paard, elke donderdagavond samen boodschappen doen, en als ik zat te gamen deed hij ook altijd meeMaar hij is overleden toen ik 14 was. Ik lijk qua uiterlijk ook op mijn vader, mijn zus is echt precies mijn mamma
![]()
Maar kan gelukkig ook super goed met mamma opschieten![]()
En nu ga ik lekker slapen!
Truste alll
Ja, herken je me nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef wc-eend het volgende:
Kerstkoor was leuk, nu thuis, moe, kerstlijstje maken voor me ouders en naar me bedje toe... Welletrusten... en ben jij dat Lotje op FB?
Ja daarom ook dequote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb je nog nooit gezien...
lolquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daarom ook deachter mijn zin
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
Zo, weer teveel gegeten en teveel complimenten over m'n billen gehad.
Goede score dacht ik zo..
Gekkiequote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Poit het volgende:
Zo, weer teveel gegeten en teveel complimenten over m'n billen gehad.
Goede score dacht ik zo..
Hier ookquote:
Ik ga mijn bed momenteel niet halenquote:
Pro tip:quote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe meer ik werk, hoe langer mijn todo list wordt?
KOM NIET MET HAATquote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Pro tip:
Je werk in 1 keer goed doen
DONT STOP ME NOWWWWWWquote:
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grensquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KOM NIET MET HAAT
alles is in 1x goed, maar er komt steeds meer shit bij
De upside is dat ik echt al 4 facturen heb verstuurd deze week
Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST"quote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grens
Voor je het weet vergaat de wereld
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST"
Voor 200% schuif ik makkelijk al mijn werk aan de kantquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt heWat een mongols heb je er ook tussen zitten..
Hier ook. de 31 december deadline is vandaag ineens op 5 projecten ingezetquote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grens
Voor je het weet vergaat de wereld
Mag nog even wachtenquote:
quote:
ja jaquote:
Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog wachten?
SPENDEN IN T NIEUWE JAARquote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste.
Waar aan?quote:
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!quote:
Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar aan?
Sowieso wil ik geld achter houden voor huisje
Kom je ook de 7e? Kan je beetje 3d gaming doenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!
Ja dahag!! Daar is m'n huisje niet groot genoeg voor...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Jouw meet mag wel in de OP Poit'tje!
Hoef geen 3DTVquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan de 3DTV van SD natuurlijK!
Dat zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!
Niet voor jou! Voor SD!!quote:
Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet voor jou! Voor SD!!
En niet zo haten.. Sonic Generations is echt 20 keer vetter in 3D
Die wil ik dan wel gamen de 7equote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet voor jou! Voor SD!!
En niet zo haten.. Sonic Generations is echt 20 keer vetter in 3D
Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3Dquote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.
Krijg vaak na een tijd ongelooflijke koppijn van 3D.
Vind het sowieso niet zo bijzonder.
Maar zie het de 7de dan wel.
Komt goedquote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel gamen de 7e
Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3D
4 plekken voor buzzquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Indeling wordt trouwens zoiets:
2 plekken voor arcadekast, 2 plekken voor 3D tv / PS3. 2 plekken voor oldschool console op CRT scherm, de rest moet maar op de bank bier drinken en met m'n ratjes kroelen.
Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.
Zou op de CRT kunnen op oude PS2quote:
Mijn ogen zijn te gevoelig voor licht en veranderingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:12 schreef Poit het volgende:
Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemenGeen droge ogen of iets (wat ik bij LCD meestal wel krijg).
quote:
Eensch.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet ik blijven pitten, want singstar zonder drank is ècht géén optie
Zelfs met drank is het geen goede optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet ik blijven pitten, want singstar zonder drank is ècht géén optie
Denk het niet. Ik moet dan wel eerst een oppas regelen voor kleine SCquote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom je ook de 7e? Kan je beetje 3d gaming doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |