abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105810977

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

De OP is hier te vinden.... :D

- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten

Het officiele GAM SC anthem:

Mascotte van de GAM SC:

DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_105810989
@TT: Niet hier :N

Tijd voor een meeting van een paar uur :W
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_105811013
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:26 schreef Nebo het volgende:
Is er hier iemand die mij het nut/plezier van een Nieuwjaarsduik uit kan leggen? Ik snap het nog steeds niet. Ben je dan een doorzetter? Is het een manier om je kop snert goed te laten smaken? Stelletje debielen!
Mijn laatste post.

Ow en koei:
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef koei het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld over mijn kerstpakket -O- Een grote tortilla-schaal, tortilla-chips en dipsaus, toiletpapier (!), een vieze smaak pringles, een stuk worst, cola, nep red bull, twee kerstploppers, gekruide bladerdeegdingetjes, kaassterren en een kaartspel...

Ik mis de chocolade -O-
Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel door :')
pi_105811065
Volgens mij is die nieuwjaarsduik om alles van je af te spoelen en het nieuwe jaar fris te beginnen ofzo
pi_105811112
Nieuwjaarsduik is een Unox hype :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_105811120
Ik heb twee warme badjassen gekregen. Episch, want mevrouw Knox was deze week aan het zeuren dat ze er eentje wilde.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_105811126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
Nieuwjaarsduik is een Unox hype :P
Unox-meisjes :9~
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_105811134
pi_105811141
Nieuwjaarsduik was ooit een studentengrap, tis nu een commerciële handel om Unox-worsten te verkopen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_105811166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuwjaarsduik was ooit een studentengrap, tis nu een commerciële handel om Unox-borsten te verkopen.
Fixed..
pi_105811296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij is die nieuwjaarsduik om alles van je af te spoelen en het nieuwe jaar fris te beginnen ofzo
Een warme douche doet dat ook wel voor mij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Bij bikini's van tegenwoordig kun je nooit zien of iemand het koud heeft :N
pi_105811321
Vind haar trouwens niet echt knap ofzp..
pi_105811350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:

Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel door :')
Collega's kregen er wel 1, ik niet.

*stil
*mooi
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105811397
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden ^O^

Mensen nog spannende dingen van plan met de komende vrije dagen?
pi_105811399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Vind haar trouwens niet echt knap ofzp..
[ afbeelding ]
heee in die studio ben ik ook geweest *O*
pi_105811609
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden ^O^

Alsof die mensen daar wat aan geld hebben?

Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen :')
pi_105811652
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:

Soul Calibur spelen voor de baas. Verder moet ik deze week nog wat studiedingen afronden voor ik écht vakantie heb, vanmiddag nog even naar de Uithof. Met kerst zelf nog best veel in het openbaar vervoer zitten. Eerst naar vriendinlief en familie, dan terug met vriendinlief naar mijn familie, dan terug naar vriendinlief om het te vieren met de vriendengroep, dan weer terug naar huis. De dagen tussen kerst en Nieuwjaar heb ik helemaal open staan, Nebo-tijd.
pi_105811693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen :')
Sjesus, koop er dan Adidasjes voor :N
pi_105811696
quote:

[..]

Dit :Y Er zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.

Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:59:26 #20
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105811794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dit :Y Er zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.

Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.
Ik heb nooit gesnapt waarom die kinderen graag knutselen.
pi_105811807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien :N
pi_105811813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Oh, lol, dit dus inderderdaad..
pi_105811883
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Yea ik gaf daar ook alleen maar eten, nooit geld :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien :N
Yea :N
pi_105812395
Buzz the ultimate music quiz besteld O+
pi_105812435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:

[..]

Abu had gewoon keihard gelijk!

Pijnlijkste moment van de hele film:

pi_105812509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
_O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:26:12 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105812547
Vorige week 18 Xbox 360 games naar spelinruil gestuurd en mijn inruilactie is nog steeds niet verwerkt :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_105812590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Die is leuk!
Ik ga je trouwens een keer toevoegen aan mn PSN hoor.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_105812788
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Die is leuk!
Ik ga je trouwens een keer toevoegen aan mn PSN hoor.
*O* Jeuj!

Kuuks ik neem hem de 7e mee naar Poit's Party dus dan kunnen we hem spelen als je ook komt :9
pi_105812827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
*O* Jeuj!

Kuuks ik neem hem de 7e mee naar Poit's Party dus dan kunnen we hem spelen als je ook komt :9
7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom niet :P.
Maar volgens mij moeten we dat online kunnen spelen.
pi_105812847
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom niet :P.
Maar volgens mij moeten we dat online kunnen spelen.
HUUUUUUUUUU ;(

maar kan idd ook online, dus toevoegen dan :D
pi_105812932
quote:
Zeg dat tegen de kerstpakketmakers :7 Ik wil die spullen toch niet :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:57:54 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105813621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Abu had gewoon keihard gelijk!

[ afbeelding ]

Pijnlijkste moment van de hele film:

[ afbeelding ]
Abu, wat een koning is dat
pi_105814479

_O_

Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:22:57 #35
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_105814543
Pheno is kiesbaar in de categorie grootste jankbal in de verkiezingen :D
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_105814719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:

_O_

Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO :D
En terecht :')
Basshunter ok maar :r kelly???
pi_105814893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Poit het volgende:

[..]

En terecht :')
Basshunter ok maar :r kelly???
Dude dat nummer is echt episch _O_

A CITY OFFF JUSTICCEEEEEEEEEE

a city of love

_O_

Gotham City is echt een epische stad. Ik zou willen dat het echt was O+
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:41:02 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105815103
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Gamer_V het volgende:
Pheno is kiesbaar in de categorie grootste jankbal in de verkiezingen :D
De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoord :')

Ik heb wel AQuila360 genomineerd _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105815538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:

_O_

Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:56:09 #40
258885 Solique
I Kill You !
pi_105815596
Meeting afgelopen, tijd voor lunch :Y) :9
pi_105816448
Ggggggggggggoedemorgen!

Ik ga met kerst mijn nieuwe schoonfamilie ontmoeten (alleen m'n schoonmoeder heb ik al eens gezien). De dag erna naar mijn ouders met een zus. Dan een dagje niks en daarna twee dagen naar Amersfoort om er gewoon even uit te zijn! Daarna een dagje werken en dan oud & nieuw bij mijn ouders of zus en na middernacht naar een of ander feest en kennismaken met zijn vrienden, die ik grotendeels al 'ken' via m'n zus en wat volgens mij niet echt mijn type mensen zijn. Maar goed, we zien wel!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_105816822
TU TU TU TUDUDU!!!
pi_105816873
YOU BLOCKED ME ON FACEBOOK AND NOW YOU'RE GOING TO DIE!!!!
BAM BAM BAM BAM BAM
pi_105816889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.

Vervolgens werd ik uit het testament gehaald ;(
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:32:38 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105817053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef koei het volgende:
Ggggggggggggoedemorgen!

Ik ga met kerst mijn nieuwe schoonfamilie ontmoeten (alleen m'n schoonmoeder heb ik al eens gezien). De dag erna naar mijn ouders met een zus. Dan een dagje niks en daarna twee dagen naar Amersfoort om er gewoon even uit te zijn! Daarna een dagje werken en dan oud & nieuw bij mijn ouders of zus en na middernacht naar een of ander feest en kennismaken met zijn vrienden, die ik grotendeels al 'ken' via m'n zus en wat volgens mij niet echt mijn type mensen zijn. Maar goed, we zien wel!
Beetje een "Lief dagboek" post, maar leuk en spannend voor je hoor Koebeestje :P
pi_105817347
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.

Vervolgens werd ik uit het testament gehaald ;(
Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..
pi_105817684
Flosje, ben jij ook bij Poit's Mortal Kombat partijtje op 7 januari? Heb geen zin het vorige topic door te spitten tot ik jouw kwaliteitsposts weer tegenkom...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:52:18 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105817795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Flosje, ben jij ook bij Poit's Mortal Kombat partijtje op 7 januari? Heb geen zin het vorige topic door te spitten tot ik jouw kwaliteitsposts weer tegenkom...
Ik moet even kijken of ik dat weekend nog geen plannen heb. Volgens mijn eigen agenda niet, maar ik moet het vanavond even checken met mijn back-up agenda (ook wel vriendin genoemd) of ik niet weer eens iets vergeet (zoals ik dat altijd doe).

Indien nog geen plannen, dan is de kans vrij groot dat deze man aanwezig is ja ^O^
pi_105820335
Feest bij den ooit, hoe wat wanneer en hoeveel m.e staat er paraat?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_105820617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef badboynova het volgende:
Feest bij den ooit, hoe wat wanneer en hoeveel m.e staat er paraat?
Normaal geen, als de schijn er is dat jij ook komt bellen we de busjes van Utrecht en Rotterdam erbij.
pi_105821042
Sorry Poit :D
pi_105821119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Sorry Poit :D
Waarvoor??
pi_105821135
Voor je opgelegde feestje de 7e
pi_105821151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Voor je opgelegde feestje de 7e
Oh, geen probleem hoor :) Niet de eerste keer dat ik GAM SC tuig over de vloer krijg ;)
pi_105821269
gam sc tuig O+
pi_105821284
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoord :')

Ik heb wel AQuila360 genomineerd _O_

SPOILER
helft van die zooi kun je dan ook niet serieus nemen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105821303
'Bekende' fokusers :')
pi_105821379
er is nu ook tuig in Gouda, MOI XD
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_105821433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef badboynova het volgende:
er is nu ook tuig in Gouda, MOI XD
Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!

-edit En je laat de schaatsbaan staan!!
pi_105821538
quote:
YOU MADE THE CUT FOR THE
NEW COMMAND & CONQUERTM
TIBERIUM ALLIANCES BETA.
:7
pi_105821547
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Poit het volgende:

[..]

Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!

-edit En je laat de schaatsbaan staan!!
Maar natuurlijk, hoe moet anders met mijn fiat scudo 8jes maken :)
pi_105821585
AAAARGH, twee dagen super slecht geslapen, zit nu als een zombie op mijn werkplek de hele tijd te gapen en dan echt zo in slaap vallen :')

need ...

coffeeeeee ....
pi_105821646
quote:
Anything you see beyond this point is classified information! Please do not talk, write, mime or in any other way leak information without the expressed permission of Phenomic & Electronic Arts.
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:30:40 #64
258885 Solique
I Kill You !
pi_105821694
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAARGH, twee dagen super slecht geslapen, zit nu als een zombie op mijn werkplek de hele tijd te gapen en dan echt zo in slaap vallen :')

need ...

coffeeeeee ....
Gewoon een bakkie pakken dan :* c_/
pi_105821758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Solique het volgende:

[..]

Gewoon een bakkie pakken dan :* c_/
vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheept :')

ligt eraan hoe laat we in stad zijn btw, misschien anders ff langs gamemania :9
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:32:44 #66
258885 Solique
I Kill You !
pi_105821784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheept :')

ligt eraan hoe laat we in stad zijn btw, misschien anders ff langs gamemania :9
Gaan wij anders sowieso een goede bak halen straks. O+
Langs winkels kunnen wij altijd :Y
pi_105822772
Wie had hier ook een Windows 7 telefoon?
pi_105822958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Roy, maar dat was tijdelijk.
pi_105823115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Roy, maar dat was tijdelijk.
ok, ik heb nu een htc titan en moet zeggen dat het goed werkt.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:02:40 #70
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105823171
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
HELD! _O_
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:04:21 #71
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105823234
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kompik?
Komlul?
Kompenis?
Komunit?

IK SNAP HET NIET!
pi_105823476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Kompik?
Komlul?
Kompenis?
Komunit?

IK SNAP HET NIET!
het is KOMMAND

GA DOOR GA DOOR!
pi_105824048
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_105824083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn! :)
pi_105824087
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185

jammer dat je dat 7 jan niet kan fixen ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_105824190
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185

jammer dat je dat 7 jan niet kan fixen ;)
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
pi_105824193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn! :)
Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!

Ik wil straks een xbox720 + windows 8 laptop + windows 8 tablet en een Windows telefoon
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:29:42 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105824258
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat deden :P
pi_105824348
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat deden :P
Lol.. Dat is waar..
Ik kruip wel weer in m'n hoekje en ga maar vast bier halen voor de 7e..
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!

Ik wil straks een xbox720 + windows 8 laptop + windows 8 tablet en een Windows telefoon
Als MS echt ballen zou hebben dan zou het de Y-box noemen.. Console voor mannen!!!
pi_105824535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat vind ik niet gek :D
pi_105824576

Beste nummer van Pendulum evarrrr _O_

Die buildup vanaf 5:20 is echt mowww00w0whw0hw0hwh0wh0wh0wh0wh0w *O* *O* KIPPEVEL en dan

DRUM AND BASS BITCHES!!! BBWBEOBOWEBOWBOWBOWBOWBOWBOWWBOWBOBWOBWOOWB
pi_105825310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Lol.. Dat is waar..
Ik kruip wel weer in m'n hoekje en ga maar vast bier halen voor de 7e..
Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!
pi_105825579
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!
Heb niet veel andere hoekjes.. Kan ook in m'n arcadekast gaan zitten :P
pi_105825639
issie stuk dan?
pi_105825714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
issie stuk dan?
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..

Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
pi_105825849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:

[..]

PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..

Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!
pi_105825981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:

[..]

pc-gaming :')
pi_105826310
Vandaag was het leuke meisje heel de middag op mijn afdeling *O*
pi_105826785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..
:')
pi_105827099
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!
oh Noes!

Teh preasure
pi_105827279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

pc-gaming :')
= D00D
pi_105827731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

:(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105829321
'avond mensjes!
pi_105834402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:27 schreef Reintji het volgende:
'avond mensjes!
HELD _O_
pi_105837968
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

HELD _O_
Dat is teveel.
pi_105838032
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten :Y
pi_105839444
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten :Y
die is idd tof :D
pi_105839579
quote:
voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!

Ik zit in de tram, probeer niet in slaap te vallen want anders rij ik rondjes op ijburg :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:56:02 #99
258885 Solique
I Kill You !
pi_105840094
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!

Ik zit in de tram, probeer niet in slaap te vallen want anders rij ik rondjes op ijburg :')
Ik houd je wel wakker :*
pi_105841054
Hopla *O* Thuis *O*

En geen tetris in de bus dus ik kan op tijd bed in :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:04:41 #101
258885 Solique
I Kill You !
pi_105843767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Hopla *O* Thuis *O*

En geen tetris in de bus dus ik kan op tijd bed in :')
Hopen dat nu morgen binnen is :*
pi_105845767
quote:
Oeh, dat is een mooie prijs! Voor dat geld wil ik 'm ook nog hebben! Maar ze hebben toch helemaal geen MM in Amersfoort? :P
pi_105846027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef koei het volgende:

[..]

Oeh, dat is een mooie prijs! Voor dat geld wil ik 'm ook nog hebben! Maar ze hebben toch helemaal geen MM in Amersfoort? :P
Hehe, Utrecht *O* Mario Kart en Zelda zijn ook 27 euro :)
pi_105846352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Nebo het volgende:

[..]

Mario Kart heb ik al, en Zelda heb ik al geleend dus hoef ik ook niet. Maar Super Mario Land 3DS nog niet! Maar zal wel weer geen landelijke aanbieding zijn, en de MM Den Haag is altijd bagger qua aanbiedingen -O-
pi_105850424
pi_105854721
Rrrrrrrrrrrr
pi_105854934
Leuke meid :)

Vandaag kerstkoor en gratis Chinees eten :P
  woensdag 21 december 2011 @ 08:05:01 #108
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855513
Mogguh :W
pi_105855571
Goedemorgen!

Gister een tripje gemaakt naar Belgie, vannacht om half 3 thuisgekomen, nu kapot... We hadden een auto gehuurd en kregen een alfa romeo mito mee. Vet autootje met sportstand :9~
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  woensdag 21 december 2011 @ 08:18:57 #110
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855646
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:11 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!

Gister een tripje gemaakt naar Belgie, vannacht om half 3 thuisgekomen, nu kapot... We hadden een auto gehuurd en kregen een alfa romeo mito mee. Vet autootje met sportstand :9~
GBabe :W :*

Flink gescheurd door België heen dus :P
pi_105855740
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Nebo het volgende:

[..]

Is dat ook in andere MM filialen?
pi_105855746
Goedemorgen :Z
  woensdag 21 december 2011 @ 08:31:00 #113
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855800
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen :Z
Shar :W :* *;

Gereed en wel op je tv aan het wachten. :P
pi_105855814
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Solique het volgende:

[..]

Shar :W :* *;

Gereed en wel op je tv aan het wachten. :P
JAAAAA *O* Beter komen ze snel, kan ik nog even op bed liggen :@ ben nog steeds super moe :')
  woensdag 21 december 2011 @ 08:32:32 #115
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

JAAAAA *O* Beter komen ze snel, kan ik nog even op bed liggen :@ ben nog steeds super moe :')
Hoop het voor je *O*
Waarom verbaasd mij dat niet. :')
pi_105855882
Zooo, weer 5.5 kilometer in de beentjes :)
pi_105855904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:18 schreef Solique het volgende:

[..]

GBabe :W :*

Flink gescheurd door België heen dus :P
Haha nee niet super hard gescheurd, maar wel lekker opgetrokken, dat vind ik leuker en daar krijg je minder boetes voor :P

En in de sneeuw gereden, is toch ook wel spannend langs die bergweggetjes. En gratis in een twee sterren restaurant gegeten. Zit nu nog bijna misselijk te zijn van de volheid :o
pi_105855911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef Poit het volgende:
Zooo, weer 5.5 kilometer in de beentjes :)
's ochtends hardgelopen?

Gekkie!
  woensdag 21 december 2011 @ 08:41:01 #119
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855932
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Haha nee niet super hard gescheurd, maar wel lekker opgetrokken, dat vind ik leuker en daar krijg je minder boetes voor :P

En in de sneeuw gereden, is toch ook wel spannend langs die bergweggetjes. En gratis in een twee sterren restaurant gegeten. Zit nu nog bijna misselijk te zijn van de volheid :o
Hard optrekken en flink door de bochten noem ik ook scheuren :P
Scheelt wel boetes inderdaad. :Y
Zit hier ook nog flink vol van gisteren. O+
pi_105855938
quote:

[..]

's ochtends hardgelopen?

Gekkie!
Jupz :)
pi_105855979
quote:

[..]

's ochtends hardgelopen?

Gekkie!
Dat waren ook exact mijn woorden _O- _O- _O-
pi_105855984
MIJN TV IS ER EEEEEEINZ!
  woensdag 21 december 2011 @ 08:44:58 #123
258885 Solique
I Kill You !
pi_105855990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN TV IS ER EEEEEEINZ!
*O* Zijn netjes op tijd. O+
pi_105856076
mogge
pi_105856116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
SD! *O* krijg je nog enige slaap te pakken of word je iedere nacht wakkergehouden met liefde?
pi_105856121
die mannen moestne lachen dat ik mijn tv nu te klein vond :')
pi_105856126
quote:
mogge
:W
  woensdag 21 december 2011 @ 08:54:07 #128
258885 Solique
I Kill You !
pi_105856136
quote:
mogge
SD :W

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
die mannen moestne lachen dat ik mijn tv nu te klein vond :')
_O- NERD (8> O+
pi_105856884
Kerstdiner vanavond.. (alweer) toch maar pak aan gedaan.
pi_105857013
Ik ben ook in pak vandaag, zelden :P

En over een paar weekjes mag ik ook weer gaan hardlopen....
  woensdag 21 december 2011 @ 09:40:48 #131
258885 Solique
I Kill You !
pi_105857047
Vanavond weer hardlopen. :9
Hier niet in pak, maar scheelt weinig. :P

Mag weer een meeting in. :W
pi_105857073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SD! *O* krijg je nog enige slaap te pakken of word je iedere nacht wakkergehouden met liefde?
Kleine meid slaapt gewoon lekker door *O*
pi_105857135
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

niiice!
pi_105857165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:46 schreef Poit het volgende:

[..]

niiice!
net d'r vader; je kan snoeiharde deathmetal aanzetten en mevrouw slaapt door. :D
pi_105857243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

niiiice _O_ groeit zeker als kool?
pi_105857779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

net d'r vader; je kan snoeiharde deathmetal aanzetten en mevrouw slaapt door. :D
Zing je ook Enter Sandman om d'r te laten slapen?
pi_105858692
ik dacht eens kijken waarom ik 2x een nummer 200 heb van suske en wiske, google ik zie ik dit:

De keizerkraker
De keizerkraker is een parodie op de stripreeks Suske en Wiske uit 1982, geschreven door 'Willy Dondersteen' (een woordspeling op Willy Vandersteen).

In het album raken Suske en Wiske verzeild in de Amsterdamse kraakbeweging, gaat Lambik zonder het door te hebben werken als drugsdealer en komt tante Sidonia in de prostitutie terecht (waarbij ze voor een travestiet wordt aangezien).

_O-
  woensdag 21 december 2011 @ 10:51:24 #138
258885 Solique
I Kill You !
pi_105858751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht eens kijken waarom ik 2x een nummer 200 heb van suske en wiske, google ik zie ik dit:

De keizerkraker
De keizerkraker is een parodie op de stripreeks Suske en Wiske uit 1982, geschreven door 'Willy Dondersteen' (een woordspeling op Willy Vandersteen).

In het album raken Suske en Wiske verzeild in de Amsterdamse kraakbeweging, gaat Lambik zonder het door te hebben werken als drugsdealer en komt tante Sidonia in de prostitutie terecht (waarbij ze voor een travestiet wordt aangezien).

_O-
_O-
pi_105859221
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  woensdag 21 december 2011 @ 11:12:00 #140
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105859363
quote:
Hoax? Of zou HL2 ep 3 al klaar liggen, zodat ze nu op HL3 kunnen focussen?
pi_105859415
pi_105859498

Skrillex.. Wat een baas _O-
pi_105859526
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoax? Of zou HL2 ep 3 al klaar liggen, zodat ze nu op HL3 kunnen focussen?
geen idee, ik mag het alleen maar hopen dat ie komt. iets zegt me wel dat we ep3 nooit zullen zien ;(
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_105859854
:D _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
pi_105859926
quote:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 11:38:39 #146
258885 Solique
I Kill You !
pi_105860268
quote:
:D

quote:
[ afbeelding ]
_O-
pi_105860317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Zing je ook Enter Sandman om d'r te laten slapen?
`
March of the Pigs natuurlijk 14.gif
  woensdag 21 december 2011 @ 11:42:56 #148
258885 Solique
I Kill You !
pi_105860420
pi_105860748
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
let it snow intypen op google :D
:P
pi_105860807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Is dat ook in andere MM filialen?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn een aantal relatief nieuwe games in de aanbieding. Gears of War 3, Forza 4, Uncharted 3 en nog wat games zijn allemaal nog maar 33 euro. Op de website kan ik zo ook niks vinden, misschien even op budgetgaming kijken, daar staan ook nog wel eens meldingen :)
  woensdag 21 december 2011 @ 11:58:05 #151
258885 Solique
I Kill You !
pi_105860896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Gemist dus. :P
pi_105861005
quote:
_O-
pi_105861011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Er zijn een aantal relatief nieuwe games in de aanbieding. Gears of War 3, Forza 4, Uncharted 3 en nog wat games zijn allemaal nog maar 33 euro. Op de website kan ik zo ook niks vinden, misschien even op budgetgaming kijken, daar staan ook nog wel eens meldingen :)
Uncharted 3 voor 33 :9
pi_105861043
van de week trouwens DJ Hero 1 + 2 + draaitafel voor 2 tientjes gehaald bij de Intertoys ^O^
pi_105861070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
van de week trouwens DJ Hero 1 + 2 + draaitafel voor 2 tientjes gehaald bij de Intertoys ^O^
Awesome!
DJ hero games zijn echt wel tof :Y
pi_105861136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:58 schreef Solique het volgende:

[..]

Gemist dus. :P

do a barrel werkt ook nog steeds
pi_105861146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Poit het volgende:

[..]

Awesome!
DJ hero games zijn echt wel tof :Y
Ja, alleen vind SB het zingen niet zo tof... rap ligt haar niet :')
pi_105861186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ja, alleen vind SB het zingen niet zo tof... rap ligt haar niet :')
Ohja.. Dat kan ook nog.. Maar dat is alleen deel 2 toch?

Anyhow, PS3 versie? Kom ik binnenkort dwergwerpen bij jullie en DJ hero muuuultiplayjoer
pi_105861211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat klinkt zeker goed! Is het de PS3 versie? :D
  woensdag 21 december 2011 @ 12:09:09 #160
258885 Solique
I Kill You !
pi_105861212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

do a barrel werkt ook nog steeds
Hier niet, maar kan aan versie van firefox liggen. :P
pi_105861269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Solique het volgende:

[..]

hier wel op FF :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:11:00 ]
  woensdag 21 december 2011 @ 12:13:51 #162
258885 Solique
I Kill You !
pi_105861353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als ik op site kijk alleen de Wii versie
pi_105861361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Solique het volgende:

[..]

Ja terwijl ie het hier in firefox wel doet :P

word trouwens gek van die banners joh, kan amper in een SC reageren :{ :')
dat ib.adnxs.com ofzo :r
pi_105861481
Ik heb uit verveling naar Mariah Carey getwitterd dat ik niet beschikbaar ben deze kerst, in de hoop dat ze het volgend jaar eindelijk eens opgeeft. Kutmuziek :r :')
pi_105861509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef Solique het volgende:

[..]

Als ik op site kijk alleen de Wii versie
;(

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik heb er sinds die ene banner weg is geen last meer van!
pi_105861644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

;(

[..]

ik heb er sinds die ene banner weg is geen last meer van!
Nja ik zie niet eens een banner, maar toch doet ie moeilijk. Heb het alleen in SC's en verder nergens
  woensdag 21 december 2011 @ 12:23:54 #167
258885 Solique
I Kill You !
pi_105861661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hier nergens problemen.
pi_105861888
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:23 schreef Solique het volgende:

[..]

Hier nergens problemen.
Nja weet ook niet wat het is, quoten werkt dan ook niet. En het gekke is, ik zie de add nog niet eens, maar moet er wel op wachten :')
  woensdag 21 december 2011 @ 12:43:03 #169
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_105862273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja weet ook niet wat het is, quoten werkt dan ook niet. En het gekke is, ik zie de add nog niet eens, maar moet er wel op wachten :')
Mja, ik heb mijn adblock maar weer uitgezet op het forum. Quoten is anders inderdaad onmogelijk... althans voor een n00b als mijzelf. :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_105862419
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mja, ik heb mijn adblock maar weer uitgezet op het forum. Quoten is anders inderdaad onmogelijk... althans voor een n00b als mijzelf. :D
Nja ik heb niet eens een adblock :P
pi_105862500
LET ME CLEAR MY THROAT!
pi_105862505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Ohja.. Dat kan ook nog.. Maar dat is alleen deel 2 toch?

Anyhow, PS3 versie? Kom ik binnenkort dwergwerpen bij jullie en DJ hero muuuultiplayjoer
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Yes, tis de PS3-versie. Ze adverteren alleen met de Wii-versie, die is 18 euro.

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dj+hero+2+(incl.+turntable)_PS3.html

Extragratis direct linkage: http://www.intertoys.nl/games/dj-hero-2-bundel-ps3-573138.html
pi_105862581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]

Extragratis direct linkage: http://www.intertoys.nl/games/dj-hero-2-bundel-ps3-573138.html
mmm verleidelijk :9
  woensdag 21 december 2011 @ 12:52:47 #174
258885 Solique
I Kill You !
pi_105862602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef SocialDisorder het volgende:

hmh, interessant. :7
pi_105863351
TNT pakketjesmannen hoeven niet meer naar boven te komen als er geen lift is ... dus ik moest tegenwoordig alles beneden ophalen .. sta ik onder de douche, belt mannentje aan, dus ik sprint naar de telefoon, "er is een pakketje voor u mevrouw ik had al 3x aangebeld" dus ik "ja sorry stond onder de douche ben er net onder vandaan gerend" ... die vent ... "ooooh okay ik kom wel even naar boven"

nou weet ik voortaan ook wat ik moet zeggen als ik niet naar beneden wil lopen :') mannen _O-
pi_105863371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
TNT pakketjesmannen hoeven niet meer naar boven te komen als er geen lift is ... dus ik moest tegenwoordig alles beneden ophalen .. sta ik onder de douche, belt mannentje aan, dus ik sprint naar de telefoon, "er is een pakketje voor u mevrouw ik had al 3x aangebeld" dus ik "ja sorry stond onder de douche ben er net onder vandaan gerend" ... die vent ... "ooooh okay ik kom wel even naar boven"

nou weet ik voortaan ook wat ik moet zeggen als ik niet naar beneden wil lopen :') mannen _O-
Lol! :D
  woensdag 21 december 2011 @ 13:16:39 #177
258885 Solique
I Kill You !
pi_105863450
quote:

:D _O-
pi_105863488
nu is wel alles van de badkamer tot de telefoon in huiskamer naar de voordeur nat :')

maar ik heb lara *O*
pi_105863614
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
nu is wel alles van de badkamer tot de telefoon in huiskamer naar de voordeur nat :')

maar ik heb lara *O*
Uhhuh. Do tell more :P
  woensdag 21 december 2011 @ 13:25:43 #180
258885 Solique
I Kill You !
pi_105863791
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:

maar ik heb lara *O*
:9

Lara *O*
pi_105863815
quote:

Klinkt als een mooi begin voor een bepaald type films! Pakketje voor mevrouw!

SPOILER
pi_105864925
pi_105865798
Pff, zit vol..
pi_105869836
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_105869899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtig mooie jongen is die Poit ook.
pi_105870396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef Poit het volgende:

[..]

:Y

srsly
pi_105870457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

srsly
I know! Ben ook iedere keer weer verbaasd!
pi_105871992
pi_105872038
quote:
ja klb zegt al genoeg :')
pi_105872944
zelfgemaakte lasagne :9
pi_105873300
Nog 2 uurtjes, dan gaat Bambi op m'n bordje :9
pi_105874237

CHOW BITCHESS _O-
pi_105874253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Poit het volgende:
Nog 2 uurtjes, dan gaat Bambi op m'n bordje :9
lekkerrrr!!
pi_105874491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

lekkerrrr!!
Trek in :9
pi_105875026
Iemand nog goede filmtips? Ik zou vanavond naar de film gaan maar dat gaat niet door en heb niet meer echt leuke films staan!
pi_105875174
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog goede filmtips? Ik zou vanavond naar de film gaan maar dat gaat niet door en heb niet meer echt leuke films staan!
tucker En Dale Vs evil. Komt vanavond om 20:30 op film 1 premiere en is echt een geweldige film! Weet niet helemaal meer hoe hij heet, maar volgens mij zoiets...
pi_105875212
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef koei het volgende:

[..]

tucker En Dale Vs evil. Komt vanavond om 20:30 op film 1 premiere en is echt een geweldige film! Weet niet helemaal meer hoe hij heet, maar volgens mij zoiets...
Ik vond em wel ok, niet meer dan dat eigenlijk. Wel grappige kijk op cliche horrorfilms maar daar houd het wel bij op..
pi_105875385
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef koei het volgende:

[..]

jamaar die heb ik 3 weken geleden voor het eerst gezien, dus das beetje snel achter elkaar :D

.. plus ik heb mijn digitenne nog niet aangesloten :') ...
pi_105875439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

jamaar die heb ik 3 weken geleden voor het eerst gezien, dus das beetje snel achter elkaar :D

.. plus ik heb mijn digitenne nog niet aangesloten :') ...
Hanna al gezien? Hoor ik wel goede verhalen over.
pi_105875894
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:13 schreef Poit het volgende:

[..]

Hanna al gezien? Hoor ik wel goede verhalen over.
Thanks babe, die zag ik laatst langskomen ergens en toen dacht ik nog die moet ik ff binnenhalen!

gelijk even doen :D
pi_105876013
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Thanks babe, die zag ik laatst langskomen ergens en toen dacht ik nog die moet ik ff binnenhalen!

gelijk even doen :D
You're welcome. En laat even weten of het echt de moeite waard is :)
pi_105876119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef Poit het volgende:

[..]

You're welcome. En laat even weten of het echt de moeite waard is :)
ik probeer nog een degelijke nzb te vinden tussen alles wat in a.b.erotica staat :')

en ja laat wel even weten of t wat is :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 18:32:49 ]
pi_105876188
yay hij komt eraan *O*
pi_105876262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik probeer nog een degelijke nzb te vinden tussen alles wat in a.b.erotica staat :')

en ja laat wel even weten of t wat is :D
Doe tevens maar verslag van die dingen die in a.b.erotica staan :P
pi_105876583
Is het Hanna over dat Assassin-meisje...? Is wel een aardige film... niet super maar wel aardig...
pi_105876720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Poit het volgende:

[..]

Doe tevens maar verslag van die dingen die in a.b.erotica staan :P
mannen _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef wc-eend het volgende:
Is het Hanna over dat Assassin-meisje...? Is wel een aardige film... niet super maar wel aardig...
oh niet zo dus? wat is wel een aanrader dan?
pi_105877839
Sherlock Holmes 2 is leuk... maar laatste tijd weinig superfilms gezien...
pi_105877860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Sherlock Holmes 2 is leuk... maar laatste tijd weinig superfilms gezien...
ik vond 1 al niet zo super :@
pi_105877907
Dan vind je twee ook niet tof...
pi_105878082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:14 schreef wc-eend het volgende:
Dan vind je twee ook niet tof...
het kan ook zijn dat mijn gezelschap niet leuk was, ik ben iig bij de film chagerijnig in slaap gevallen, en ik ben niet snel chaggie _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 19:26:12 #211
258885 Solique
I Kill You !
pi_105878401
Avond :W :*

Ik vond beiden Sherlock films wel leuk, kan ook aan mij liggen. :)
pi_105880280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

het kan ook zijn dat mijn gezelschap niet leuk was, ik ben iig bij de film chagerijnig in slaap gevallen, en ik ben niet snel chaggie _O-
Dan gaan wij deel één nog een keer kijken...
pi_105880312
UY&E$%Y^&%$w%RT$#^$%&%$W#
Ik krijg echt zo'n hoge bloeddruk van de fontys, niet normaal meer. Nu gaan ze midden in onze afstudeerfase het traject ineens aanpassen.. WTF!!!
Nog maar een half jaar maar in mijn ogen is dat nog een eeuwigheid omdat ik het zo spuugbeu ben!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:11:44 #214
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_105880599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik krijg echt zo'n hoge bloeddruk van de fontys, niet normaal meer. Nu gaan ze midden in onze afstudeerfase het traject ineens aanpassen.. WTF!!!
Nog maar een half jaar maar in mijn ogen is dat nog een eeuwigheid omdat ik het zo spuugbeu ben!!
Fontys is een en al belachelijkheid. Vorig jaar niks dan gezeik mee gehad.
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:14:19 #215
258885 Solique
I Kill You !
pi_105880745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
-O- Wat een gedoe :r
pi_105880785
Robot Chicken _O_
  woensdag 21 december 2011 @ 20:28:34 #217
182714 RitseB
pi_105881511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Robot Chicken _O_
[ afbeelding ]
Wheheheh
pi_105882278
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Dan gaan wij deel één nog een keer kijken...
okay *O* doe twee er dan ook gelijk achteraan :7

MIJN TV STAAAAAT!!! Einzieninzienz!1!!

Ik werd gelijk uitgelachen omdat ik hem helemaal niet zo groot vind :')
  woensdag 21 december 2011 @ 20:46:10 #219
258885 Solique
I Kill You !
pi_105882629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

okay *O* doe twee er dan ook gelijk achteraan :7

MIJN TV STAAAAAT!!! Einzieninzienz!1!!

Ik werd gelijk uitgelachen omdat ik hem helemaal niet zo groot vind :')
Dat is vaak met tv's als je ze eenmaal neerzet of hangt in je kamer. :P
pi_105882967
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef RitseB het volgende:

[..]

Fontys is een en al belachelijkheid. Vorig jaar niks dan gezeik mee gehad.
Afgelopen 3,5 jaar niets dan gezeik mee gemaakt. En dan ben ik nog een redelijke student, heb in 3,5 jaar tijd maar 1 herkansing hoeven doen dus ze kunnen me niet aanrekenen dat ik er met de pet naar gooi.
Echt een vreselijke school, noway dat ik daar ooit nog een module of iets dergelijks ga volgen!!
pi_105883279
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Afgelopen 3,5 jaar niets dan gezeik mee gemaakt. En dan ben ik nog een redelijke student, heb in 3,5 jaar tijd maar 1 herkansing hoeven doen dus ze kunnen me niet aanrekenen dat ik er met de pet naar gooi.
Echt een vreselijke school, noway dat ik daar ooit nog een module of iets dergelijks ga volgen!!
bah vervelend lot ;( beter als je er snel weg bent meis!
  woensdag 21 december 2011 @ 21:11:44 #222
182714 RitseB
pi_105884288
quote:

[..]

Verschrikkelijk is het ja, het kosten me een half jaar aan bellen om mijn inschrijving fatsoenlijk te regelen
  woensdag 21 december 2011 @ 21:13:19 #223
258885 Solique
I Kill You !
pi_105884358
quote:

[..]

Dan hoop ik echt dat je er zsm vanaf bent. :*
pi_105884435
Op zn vroegst krijg ik in juli mijn diploma. Dus moet nog even doorbikkelen. Maar dan moet ik ook alles in 1 keer halen.
pi_105887385

NOG IMMER AAN HET WERK HET WORDT TIJD VOOR VAKANTIE ;(
pi_105887467
Lekker weer bij Ajax :')
pi_105888204
Ja hoor.. mijn moeder en ik hebben gewoon hetzelfde kado gekocht voor mijn schoonzus. Hoe krijgen we het voor elkaar _O-
pi_105888992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja hoor.. mijn moeder en ik hebben gewoon hetzelfde kado gekocht voor mijn schoonzus. Hoe krijgen we het voor elkaar _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 22:14:32 #229
258885 Solique
I Kill You !
pi_105889256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
pi_105889805
Nou heeft mijn moeder alle kaartjes er al afgehaald en het ingepakt en ik gelukkig nog niet. Dus we gaan vrijdag maar samen de rest van de kado's kopen zodat we dit niet nog eens hebben :D
pi_105890084
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou heeft mijn moeder alle kaartjes er al afgehaald en het ingepakt en ik gelukkig nog niet. Dus we gaan vrijdag maar samen de rest van de kado's kopen zodat we dit niet nog eens hebben :D
mamma's O+
pi_105891101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mamma's O+
Jazeker!! :Y
Kan echt niet zonder!! Maar toch meer een papa's kindje, gek he?
pi_105891676
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jazeker!! :Y
Kan echt niet zonder!! Maar toch meer een papa's kindje, gek he?
Mja ik was ook een pappa's kindje hoor ;( deden alles samen
Maar doe ook heel veel met mamma O+ maar qua uiterlijk en karakter leek ik precies op mijn vader :)
pi_105892167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mja ik was ook een pappa's kindje hoor ;( deden alles samen
Maar doe ook heel veel met mamma O+ maar qua uiterlijk en karakter leek ik precies op mijn vader :)
Hoeze deden jullie alles samen? Zie je hem niet meer?
En ik heb idd hetzelfde! Behalve dan uiterlijk, ik lijk niet echt op mijn vader.
pi_105892329
Kerstkoor was leuk, nu thuis, moe, kerstlijstje maken voor me ouders en naar me bedje toe... Welletrusten... en ben jij dat Lotje op FB?
pi_105892407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hoeze deden jullie alles samen? Zie je hem niet meer?
En ik heb idd hetzelfde! Behalve dan uiterlijk, ik lijk niet echt op mijn vader.
Ja hij bracht mij standaard 2x per week naar paard, elke donderdagavond samen boodschappen doen, en als ik zat te gamen deed hij ook altijd mee :Y Maar hij is overleden toen ik 14 was. Ik lijk qua uiterlijk ook op mijn vader, mijn zus is echt precies mijn mamma :)

Maar kan gelukkig ook super goed met mamma opschieten O+

En nu ga ik lekker slapen!
Truste alll :*
  woensdag 21 december 2011 @ 22:55:15 #237
258885 Solique
I Kill You !
pi_105892572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja hij bracht mij standaard 2x per week naar paard, elke donderdagavond samen boodschappen doen, en als ik zat te gamen deed hij ook altijd mee :Y Maar hij is overleden toen ik 14 was. Ik lijk qua uiterlijk ook op mijn vader, mijn zus is echt precies mijn mamma :)

Trusten Shar :W :*
pi_105892882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Truste liefje!
pi_105892893
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef wc-eend het volgende:
Kerstkoor was leuk, nu thuis, moe, kerstlijstje maken voor me ouders en naar me bedje toe... Welletrusten... en ben jij dat Lotje op FB?
Ja, herken je me niet :P
pi_105893439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja, herken je me niet :P
Lieverd, ik heb je nog nooit gezien...
pi_105893860
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Lieverd, ik heb je nog nooit gezien...
Ja daarom ook de :P achter mijn zin _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 23:15:29 #242
258885 Solique
I Kill You !
pi_105894043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja daarom ook de :P achter mijn zin _O-
lol :P
pi_105894055
Ik ben niet echt wakker, mijn excuus :)
pi_105894152
Zo, weer teveel gegeten en teveel complimenten over m'n billen gehad.

Goede score dacht ik zo..
pi_105905460
Mogguh :W
pi_105905587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Poit het volgende:

Nice!
pi_105905799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Poit het volgende:

Gekkie :P

Vanmiddag op mijn werk kerstborrel, er stond al een stapel champagne in de koelkast, dus dat gaat helemaal goedkomen denk ik :)
pi_105906008
Ik heb morgen kerstbrunch, en dan s avonds kerstdisco! En daarna zes dagen vrij! *O*
pi_105906014
Nice!

Heb vanavond m'n enige rustavondje van de week tot en met dinsdag...
pi_105906182
meuh
pi_105906258
:Z
pi_105906928
Mogguh..

Ben wel klaar met werk voor deze week. Zin in vakantie..
pi_105906974
quote:
Hier ook :Z
pi_105907118
ik wil terug naar beeeeed :'(
pi_105907181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil terug naar beeeeed :'(
Ik ga mijn bed momenteel niet halen :')
Maar in bed liggen O+
pi_105907979
Hoe meer ik werk, hoe langer mijn todo list wordt?

pi_105908068
Mogguh!
pi_105908123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe meer ik werk, hoe langer mijn todo list wordt?

Pro tip:

Je werk in 1 keer goed doen :P
pi_105908207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Poit het volgende:

[..]

Pro tip:

Je werk in 1 keer goed doen :P
KOM NIET MET HAAT

alles is in 1x goed, maar er komt steeds meer shit bij :')

De upside is dat ik echt al 4 facturen heb verstuurd deze week :')
pi_105908477
Queen op en gaan!
pi_105908507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Queen op en gaan!
DONT STOP ME NOWWWWWW
pi_105908658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

KOM NIET MET HAAT

alles is in 1x goed, maar er komt steeds meer shit bij :')

De upside is dat ik echt al 4 facturen heb verstuurd deze week :')
Zeker ook last van die magische HET MOET VOOR 1 JANUARI AF!! grens
Voor je het weet vergaat de wereld :')
pi_105908879

_O-
Wants The Expendables 2 NAUW
pi_105908890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST" :')
pi_105909096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het gaat zelfs zo ver dat ze vandaag komen met een nieuw project onder het motto "JOA VOOR DE KERST" :')
Echt he :') Wat een mongols heb je er ook tussen zitten..
pi_105911166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Echt he :') Wat een mongols heb je er ook tussen zitten..
Voor 200% schuif ik makkelijk al mijn werk aan de kant O+
pi_105911268
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef Poit het volgende:

[..]

Hier ook. de 31 december deadline is vandaag ineens op 5 projecten ingezet :')
pi_105911425
SALARIS *O*
pi_105911459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
SALARIS *O*
Mag nog even wachten -O-
pi_105911526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef Solique het volgende:

[..]

Mag nog even wachten -O-
pi_105911545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
pi_105911602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:

[..]

;(
sorry :@
pi_105911653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

sorry :@
ja ja ;(
pi_105911680
pi_105911764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Solique het volgende:

[..]

ja ja ;(
hoe lang moet je nog wachten?
pi_105911842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hoe lang moet je nog wachten?
Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste. :')
pi_105911995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Solique het volgende:

[..]

Helaas verschilt dat per maand, meestal krijg ik het pas op de 30ste. :')
SPENDEN IN T NIEUWE JAAR :9
pi_105912021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

SPENDEN IN T NIEUWE JAAR :9
Waar aan?
Sowieso wil ik geld achter houden voor huisje O+
pi_105912291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Solique het volgende:

[..]

Waar aan?

Aan de 3DTV van SD natuurlijK!
pi_105912301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Solique het volgende:

[..]

Waar aan?
Sowieso wil ik geld achter houden voor huisje O+
Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!
pi_105912643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Kom je ook de 7e? Kan je beetje 3d gaming doen :P
pi_105912709
Jouw meet mag wel in de OP Poit'tje!
pi_105912738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Jouw meet mag wel in de OP Poit'tje!
Ja dahag!! Daar is m'n huisje niet groot genoeg voor...
pi_105912957
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hoef geen 3DTV :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Das wel goed natuurlijk om dat daar voor te bewaren!
Dat zeker O+
pi_105913123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Solique het volgende:

[..]

Hoef geen 3DTV :{w

Niet voor jou! Voor SD!!
En niet zo haten.. Sonic Generations is echt 20 keer vetter in 3D :Y
pi_105913205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet voor jou! Voor SD!!
Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.

Krijg vaak na een tijd ongelooflijke koppijn van 3D.
Vind het sowieso niet zo bijzonder.
Maar zie het de 7de dan wel. :D
pi_105913234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet voor jou! Voor SD!!
Die wil ik dan wel gamen de 7e *O*
pi_105913317
Ubernerd lego (8>

_O_
pi_105913319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Solique het volgende:

[..]

Help SD de winter door zeg maar, kan zelf geld goed gebruiken.

Krijg vaak na een tijd ongelooflijke koppijn van 3D.
Vind het sowieso niet zo bijzonder.
Maar zie het de 7de dan wel. :D
Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3D
pi_105913371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die wil ik dan wel gamen de 7e *O*
Komt goed :)
Indeling wordt trouwens zoiets:
2 plekken voor arcadekast, 2 plekken voor 3D tv / PS3. 2 plekken voor oldschool console op CRT scherm, de rest moet maar op de bank bier drinken en met m'n ratjes kroelen. :D
pi_105913384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb je active shutter 3D al geprobeerd op een plasma? Hele andere ervaring dan op een LCD of bioscoop 3D
Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.
pi_105913452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Poit het volgende:

[..]

Komt goed :)
Indeling wordt trouwens zoiets:
2 plekken voor arcadekast, 2 plekken voor 3D tv / PS3. 2 plekken voor oldschool console op CRT scherm, de rest moet maar op de bank bier drinken en met m'n ratjes kroelen. :D
4 plekken voor buzz :7
pi_105913492
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Solique het volgende:

[..]

Geen idee, meerdere manieren geprobeerd. Verschilt wel per methode.
Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemen :) Geen droge ogen of iets (wat ik bij LCD meestal wel krijg).

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

4 plekken voor buzz :7
Zou op de CRT kunnen op oude PS2 :P

Oeh, en ik heb genoeg controllers natuurlijk dus NBA Jam op PS3 is ook een feit. BOOOOM SHAKALAKA
  donderdag 22 december 2011 @ 13:14:49 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105913562
pi_105913591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:12 schreef Poit het volgende:

Als je er gevoelig voor bent zul je altijd wat ongemakken merken denk ik hoor maar ik vind de versie die ik heb wel het meest rustig kijken. Film kijken gaat zonder problemen :) Geen droge ogen of iets (wat ik bij LCD meestal wel krijg).
Mijn ogen zijn te gevoelig voor licht en veranderingen.
3D kost te veel energie dus hoofdpijn.
Maar wie weet even proberen de 7de
pi_105913597
quote:
_O-
Omdat drumstel niet meer goed reageert (bass padel is overgevoelig) en 1 van de gitaren niet meer lekker reageert..

EENNN omdat dat heel veel ruimte kost :P

-edit: Oh, maar Rossje.. Singstar is natuurlijk altijd een optie O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Poit op 22-12-2011 13:21:25 ]
  donderdag 22 december 2011 @ 13:25:48 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105913955
Dan moet ik blijven pitten, want singstar zonder drank is ècht géén optie _O-
pi_105914042
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Eensch.
pi_105914095
quote:
3s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Zelfs met drank is het geen goede optie. :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:30:59 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105914153
Ik had het ook niet over een goede optie he :P
pi_105914166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Kom je ook de 7e? Kan je beetje 3d gaming doen :P
Denk het niet. Ik moet dan wel eerst een oppas regelen voor kleine SC ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')