SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Mijn laatste post.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:26 schreef Nebo het volgende:
Is er hier iemand die mij het nut/plezier van een Nieuwjaarsduik uit kan leggen? Ik snap het nog steeds niet. Ben je dan een doorzetter? Is het een manier om je kop snert goed te laten smaken? Stelletje debielen!
Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel doorquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef koei het volgende:
Ik ben lichtelijk teleurgesteld over mijn kerstpakketEen grote tortilla-schaal, tortilla-chips en dipsaus, toiletpapier (!), een vieze smaak pringles, een stuk worst, cola, nep red bull, twee kerstploppers, gekruide bladerdeegdingetjes, kaassterren en een kaartspel...
Ik mis de chocolade
Unox-meisjesquote:
Fixed..quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuwjaarsduik was ooit een studentengrap, tis nu een commerciële handel om Unox-borsten te verkopen.
Een warme douche doet dat ook wel voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij is die nieuwjaarsduik om alles van je af te spoelen en het nieuwe jaar fris te beginnen ofzo
Bij bikini's van tegenwoordig kun je nooit zien of iemand het koud heeftquote:
Collega's kregen er wel 1, ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
Weet je wat mijn kerstpakket is? Ze gaan geld storten namens mij aan het WNF en dan krijg ik een jaar lang de Panda. Die heb ik al, ik stort al geld, en ik krijg er geen extra goed gevoel door
heee in die studio ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
Vind haar trouwens niet echt knap ofzp..
[ afbeelding ]
Alsof die mensen daar wat aan geld hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden
Mensen nog spannende dingen van plan met de komende vrije dagen?
Soul Calibur spelen voor de baas. Verder moet ik deze week nog wat studiedingen afronden voor ik écht vakantie heb, vanmiddag nog even naar de Uithof. Met kerst zelf nog best veel in het openbaar vervoer zitten. Eerst naar vriendinlief en familie, dan terug met vriendinlief naar mijn familie, dan terug naar vriendinlief om het te vieren met de vriendengroep, dan weer terug naar huis. De dagen tussen kerst en Nieuwjaar heb ik helemaal open staan, Nebo-tijd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, meestal zit er toch van die derdewereldlandentroep in, erg leuke gedachte allemaal, maar ik heb er niets aan. Geef die mensen dan gewoon geld en laat ze die zooi houden
Mensen nog spannende dingen van plan met de komende vrije dagen?
Sjesus, koop er dan Adidasjes voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof die mensen daar wat aan geld hebben?
Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen
Ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet nog zo goed.. Bij de supermarkt in Afrika stond altijd een TMF (Township motherfocker). Best prima kereltje. 2 andere stagiaires hadden kleingeld opgespaard en dat na een half jaar aan hem gegeven.. Voor eten.. Enzo.. Dag later.. Heeft die kerel nieuwe Nike's en staat hij weer bij het winkelcentrum te bietsen
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitEr zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.
Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooienquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DitEr zijn zoveel mensen die niet weten hoe het er in Afrika aan toe gaat. Als je ze geld geeft kopen ze er van alles van behalve eten.
Er zijn zoveel parken met van die "huisjes", het zijn vier muren met een dakje erop, waar mensen in mogen wonen, iedereen die er een toegewezen krijgt gaat alsnog op straat slapen en verhuren hun huisje om geld te verdienen, en langs de straat dus weer bedelen enzo, terwijl ze dus helemaal niet buiten hoeven te slapen, zo zijn er nog wel 43543523 dingen.
Oh, lol, dit dus inderderdaad..quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.
Ik heb nooit gesnapt waarom die kinderen graag knutselen.
Yea ik gaf daar ook alleen maar eten, nooit geldquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Altijd eten geven, nooit geld. Anders kopen ze er toch maar lijm voor.
Ik heb nooit gesnapt waarom die kinderen graag knutselen.
Yeaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien
Abu had gewoon keihard gelijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Erger nog zijn die "zielige" kindjes die je broodje dat je ze geeft gewoon weggooien
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Buzz the ultimate music quiz besteld
Die is leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Buzz the ultimate music quiz besteld
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is leuk!
Ik ga je trouwens een keer toevoegen aan mn PSN hoor.
7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj!
Kuuks ik neem hem de 7e mee naar Poit's Party dus dan kunnen we hem spelen als je ook komt
HUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
7 januari ga ik babyshoppen met de inlaws én zijn JD en ik 5 jaar bij elkaar. Dus ik kom niet.
Maar volgens mij moeten we dat online kunnen spelen.
Zeg dat tegen de kerstpakketmakersquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
Abu, wat een koning is datquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Abu had gewoon keihard gelijk!
[ afbeelding ]
Pijnlijkste moment van de hele film:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO
Dude dat nummer is echt epischquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
En terecht
Basshunter ok maarkelly???
De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Gamer_V het volgende:
Pheno is kiesbaar in de categorie grootste jankbal in de verkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn maat werd helemaal gek van me gister omdat ik dit nummer echt 40x draaide tijdens een lekkere sessie DCUO
Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?
Beetje een "Lief dagboek" post, maar leuk en spannend voor je hoor Koebeestjequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:19 schreef koei het volgende:
Ggggggggggggoedemorgen!
Ik ga met kerst mijn nieuwe schoonfamilie ontmoeten (alleen m'n schoonmoeder heb ik al eens gezien). De dag erna naar mijn ouders met een zus. Dan een dagje niks en daarna twee dagen naar Amersfoort om er gewoon even uit te zijn! Daarna een dagje werken en dan oud & nieuw bij mijn ouders of zus en na middernacht naar een of ander feest en kennismaken met zijn vrienden, die ik grotendeels al 'ken' via m'n zus en wat volgens mij niet echt mijn type mensen zijn. Maar goed, we zien wel!
Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mn moeder gaf mn vader 50 euro en zei: 'ach jonge toch', terwijl mn pa hardop schreeuwde IK WIST HET WEL IK WIST HET WEL.
Vervolgens werd ik uit het testament gehaald
Ik moet even kijken of ik dat weekend nog geen plannen heb. Volgens mijn eigen agenda niet, maar ik moet het vanavond even checken met mijn back-up agenda (ook wel vriendin genoemd) of ik niet weer eens iets vergeet (zoals ik dat altijd doe).quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Flosje, ben jij ook bij Poit's Mortal Kombat partijtje op 7 januari? Heb geen zin het vorige topic door te spitten tot ik jouw kwaliteitsposts weer tegenkom...
Normaal geen, als de schijn er is dat jij ook komt bellen we de busjes van Utrecht en Rotterdam erbij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef badboynova het volgende:
Feest bij den ooit, hoe wat wanneer en hoeveel m.e staat er paraat?
Waarvoor??quote:
Oh, geen probleem hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De meeste users van die verkiezing heb ik echt nog nooit van gehoord
Ik heb wel AQuila360 genomineerdhelft van die zooi kun je dan ook niet serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef badboynova het volgende:
er is nu ook tuig in Gouda, MOI XD
quote:YOU MADE THE CUT FOR THE
NEW COMMAND & CONQUERTM
TIBERIUM ALLIANCES BETA.
Maar natuurlijk, hoe moet anders met mijn fiat scudo 8jes makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er niet ben.. Had je er zo uitgebonjourd!!
-edit En je laat de schaatsbaan staan!!
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!quote:Anything you see beyond this point is classified information! Please do not talk, write, mime or in any other way leak information without the expressed permission of Phenomic & Electronic Arts.
Gewoon een bakkie pakken danquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
AAAARGH, twee dagen super slecht geslapen, zit nu als een zombie op mijn werkplek de hele tijd te gapen en dan echt zo in slaap vallen
need ...
coffeeeeee ....
vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheeptquote:
Gaan wij anders sowieso een goede bak halen straks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vieze koffie hier, je zit dus vanavond met een brak hoofd opgescheept
ligt eraan hoe laat we in stad zijn btw, misschien anders ff langs gamemania
Roy, maar dat was tijdelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Wie had hier ook een Windows 7 telefoon?
ok, ik heb nu een htc titan en moet zeggen dat het goed werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Roy, maar dat was tijdelijk.
HELD!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
Kompik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
5 lettergrepen, eerste lettergreep, vinger wijzend naar jou toe, naar jou komen, komen, kom? JA KOM!!
ok tweede lettergreep, piemel, ballen, zaakje, penis, unit, nee groter denken, neger? olifant? oooh man! lijkt op, dus doorgaan... man, pan, gan, fan, tan, of nee anders... je ligt als een hond op de grond en je doet een piemel na.. IK WEET NIET WAT JE BEDOELT!!!
het is KOMMANDquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kompik?
Komlul?
Kompenis?
Komunit?
IK SNAP HET NIET!
Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef badboynova het volgende:
Wie had hier ook een Windows 7 telefoon?
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185
jammer dat je dat 7 jan niet kan fixen
Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik! Heb de Radar (t kleine broertje van de Titan) en het is fijn!
Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat dedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
Lol.. Dat is waar..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je iets te zeggen over je eigen feestje dan? Ik dacht dat wij dat deden
Als MS echt ballen zou hebben dan zou het de Y-box noemen.. Console voor mannen!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit gaat nog tof worden in de toekomst!
Ik wil straks een xbox720 + windows 8 laptop + windows 8 tablet en een Windows telefoon
Dat vind ik niet gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, geloof me.. Ik hoef die vent echt niet in m'n huis, en dat wijf al helemaal niet...
Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol.. Dat is waar..
Ik kruip wel weer in m'n hoekje en ga maar vast bier halen voor de 7e..
Heb niet veel andere hoekjes.. Kan ook in m'n arcadekast gaan zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor jou dat het hetzelfde hoekje is waar je ook je arcadekast repareert!!
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..quote:
Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..
Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
pc-gamingquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
PC is gecrashed die er in staat.. Ben al bezig geweest met hardware wisselen maar helaas nog zonder succes..
Volgende week vrij dus wil dan weer verder met wat dingen. Hij is nog laaang niet af.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze teleurgesteld waren toen ze erachter kwamen dat het slot op de kastdeur niet stevig genoeg was..
oh Noes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt nog 18 dagen, 3 uur, 53 minuten en 23 seconden te gaan voor hij af moet zijn!
= D00Dquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe reageerden je ouders, toen je uit de kast kwam?
die is idd tofquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten
voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb Super Mario 3DS Land ook maar eens gehaald, voor 27 euro bij de MM kon ik hem niet laten liggen! Straks met een biertje erbij heerlijk genieten
Ik houd je wel wakkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
voor die prijs zeker netjes, game is zo tof!!!
Ik zit in de tram, probeer niet in slaap te vallen want anders rij ik rondjes op ijburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |