Ja gister was het ook half 5 geworden , en nu weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:26 schreef minthy het volgende: [..] Ik zou kats naar de kloten moeten zijn na afgelopen nacht, maar dat is niet zo... Wel teveel gerookt en ik sta stijf van de Otrivin
![]()
Dan is het wel wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kots ook op sneeuw trouwens![]()
Dat hoort enkel op sneeuwbalveldjes en heuvels thuis
Ik lag gister nog wakker rond dit tijdstip, rond een uur of 5 ben ik mijn nest maar even uit gegaan...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gister was het ook half 5 geworden , en nu weer
Mag nu toch geen auto meer besturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:28 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nee, daar ben ik dan wel weer te moe voor
Al had je nog wel mogen rijden, dan nog was ik er te moe voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag nu toch geen auto meer besturen
Andere keer wel
Andere keer dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Al had je nog wel mogen rijden, dan nog was ik er te moe voor![]()
en te verkouden
Me zusje studeert/woont in Enschede alleen snap er geen kut van, ene keer twente of enschede....quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enschede, wel in de regio.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
Suicide .. you did it wrong. You fail.
Twente is een streek, Enschede is een stadquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:31 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Me zusje studeert/woont in Enschede alleen snap er geen kut van, ene keer twente of enschede....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:31 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Me zusje studeert/woont in Enschede alleen snap er geen kut van, ene keer twente of enschede....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Twente is een streek, Enschede is een stad
Ahh dankje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Twente is een streek, Enschede is een stad
Whehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:33 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ahh dankje!
Is me dat ook een keer duidelijk!
Ben er nog nooit geweest alleen met uitwedstrijden Twente - Groningen maar dan wordt je ook als veevervoer behandelt dus zie je niks
Truequote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:33 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ahh dankje!
Is me dat ook een keer duidelijk!
Ben er nog nooit geweest alleen met uitwedstrijden Twente - Groningen maar dan wordt je ook als veevervoer behandelt dus zie je niks
Gewoon vlees in der mond stoppen dan heb je der geen last van.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Ik was ooit in de Euroborg. In het uitvak. In een PSV shirt. Wij wonnen. Jullie huilden.
En dan heb je het niet over een rookworstquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon vlees in der mond stoppen dan heb je der geen last van.
Tsja, zal toch een keer bij me zusje op visite moeten hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Mooie streek, Twente. Als je de kans krijgt en je houdt van natuur, goan!!
Nee je buurvrouw werkt achterlijk vroegquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
Kut... Mijn buurvrouw vertrekt al naar haar werk, is het al zo laat?!
Ik heb het over die rookworst in mijn broek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan heb je het niet over een rookworst
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik zit om het weekend lekker bijna in de groene kathedraal
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
Nee, je buurvrouw heeft een jammerlijk levenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over die rookworst in mijn broek.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw werkt achterlijk vroeg
Is ze bakker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
Dat is een feitquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw werkt achterlijk vroeg
Net opquote:
Yes, maar kijk via tvquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat jullie beeld ook af en toe stil?
Hier niet, maar ik kijk dan ook EINZ NUL EINZ TEEVEEquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat jullie beeld ook af en toe stil?
En grunge is vet, dus mee eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Altijd eerst nog even een peukje, vind ik.
Nee, een bezig bazinnetjequote:
Hier via 101 tv jonguhquote:
Dat er maar een grungenummer aangevraagd mag worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En grunge is vet, dus mee eens.
Ik doe nog een peuk en dan ga ik maar eens naar boven... Morgen de hele dag colleges, gaat goed komenquote:
Staind?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat er maar een grungenummer aangevraagd mag worden.
Mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Staind, ja! Maar ik denk nu meer aan Pearl Jam en Alice in Chains.
Outside met fred durstquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
Beste nummer: outside?
Beste nummer van Staind?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik ga maar slapenover 2 moet ik er eigenlijk uit, maar dat gaat hem niet worden
!
Night all
Volgens mij zijn ze post grunge, maar ik denk ook niet écht aan ze bij 'grunge'. Desalniettemin:quote:
Denk dat "Right here" en "Please" mijn favo nummers zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
Post grunge jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze post grunge, maar ik denk ook niet écht aan ze bij 'grunge'. Desalniettemin:.
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik ga maar slapenover 2 moet ik er eigenlijk uit, maar dat gaat hem niet worden
!
Night all
Its Been Awhile, Right Here, Outside, So Far Away, Schizophrenic Conversations ook wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beste nummer van Staind?
God, wat een vraag.
Ik denk er even over na.
Komt wel vaker langs bij 3voor12quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit nummer ken ik niet van Rammstein
Ik ken niet veel nummers van ze die ik NIET mooi vindquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Its Been Awhile, Right Here, Outside, So Far Away, Schizophrenic Confersations ook wel...
Klopt, 4 keer live gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Feuer Engel, prima coverband tig keer zo goedkoop
Truste Qunixjequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Qunix het volgende:
Nou... Coen is niet best in de nacht. Overal is zijn muziek keuze wel prima (dit dan niet).
Tot morgen.
Daarom heb ik een Xperia Mini Proquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Typen met het schermtoetsenbord is de hel.
Ik kan niet anders maar ben ook niet anders gewendquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy, typen is wel anders dan ik gewend ben ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Mijn laptoptoetsenbord is kapot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Xperia Mini Pro
En nu een laptop
Dinges?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig dinges dr buurvrouw?
Het gaat héél langzaam als je het niet gewend bent, maar ik moest het van mezelf even een tijd zo doen omdat ik niet voorzichtig met mijn spullen ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders maar ben ook niet anders gewend
Goeie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik in de kroeg.. komt er een neger van 2 bij 2 naar me toe, grijpt me bij me schouder en zeg "Als je nu niet 2 nederlandse band op noemt sla ik je in elkaar" .. Dus ik zeg "Blof, Doe maar"
Baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
Hahaha. Ja, serieus; het callcenter van 3FM. Welk callcenter anders?
Je went er zo aan, tof speelgoedquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het gaat héél langzaam als je het niet gewend bent, maar ik moest het van mezelf even een tijd zo doen omdat ik niet voorzichtig met mijn spullen ben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
KPN, ziggo, ING, Essent...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
Geen idee, heb pas twee bellers gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bazin
Is The Clash - Bankrobber gerequest? Ja.. doe even pushen aub, zo niet doe even submitten![]()
Waarom nou een neger? Wij worden weer in een hokje geduwd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik in de kroeg.. komt er een neger van 2 bij 2 naar me toe, grijpt me bij me schouder en zeg "Als je nu niet 2 nederlandse band op noemt sla ik je in elkaar" .. Dus ik zeg "Blof, Doe maar"
Tuurlijk, al valt het me een beetje tegen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, sorry ik onthoud niet alles
Kun je met dit ooit vergeven?
Omdat black DNA.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom nou een neger? Wij worden weer in een hokje geduwd.
/jankbal mode
Het is zo mooi, ik moet er gewoon de hele tijd aan zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Je went er zo aan, tof speelgoed![]()
Zit er de hele dag mee te prutsen
Vuige leugens!quote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo mooi, ik moet er gewoon de hele tijd aan zitten.
Hosselaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun jij geen DM's ontvangen?
Ja, wel. Maar volgens mij vind internet explorer dat niet zo lief.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kun jij geen DM's ontvangen?
Wij hebben dezelfde woonplaatsquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, wel. Maar volgens mij vind internet explorer dat niet zo lief.
Nijverdal. ^^/quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde woonplaats
Ohh, dan ga ik ook ongeveer slapen, zal ik het dan ook direct goedmaken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk, al valt het me een beetje tegen...![]()
Ik ga er zo een uurtje of wat over slapen, ik denk dat ik het dan wel weer ben vergeten
Ja die is geniaal hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zet deze op mute maar wel laten spelen![]()
![]()
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvisquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, dan ga ik ook ongeveer slapen, zal ik het dan ook direct goedmaken?
30 seconden geheugenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvis
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvis
Als ik ooit ruzie met je krijg, heb ik toch altijd gelijk dusquote:
Echt he, zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamen
Dit is de waarheidquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamen
Nee vrouwen halen altijd oude, irrelevante zooi naar boven om je een hak te zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen winnen meer ruzies dan mannen
Mannen hebben 95% van de tijd gelijk
Sowieso dien ik gekoesterd te wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mss mn vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes.
Ken ik jou ook toevallig?
Kan je goed koken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso dien ik gekoesterd te worden![]()
Ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Als ik ooit ruzie met je krijg, heb ik toch altijd gelijk dus
Je bent de oorzaak zo vergeten en verzin je zo wat...
Smoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes.
Ken ik jou ook toevallig?
Wel aardig, hoezo? Ik ga nu echt de keuken niet meer in hoorquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
Guitarist: "Ken ik jou niet toevallig? Van uh.. onderweg naar mijn hotel kamer?"
Knuffel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso dien ik gekoesterd te worden![]()
Ik
Nu ben ik verliefdquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel aardig, hoezo? Ik ga nu echt de keuken niet meer in hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme
Alsof ik alleen maar hossel
Ik zie jou wel als een van de wijze hosselleermeesters.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme
Alsof ik alleen maar hossel
Dankje, m'n nieuwe sigquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als een van de wijze hosselleermeesters.
Ja, maar verder niet... Ik ben een keer zo oud en ik heb geen pedopasjequote:
Ja zeg ik probeer niet meteen in je broek je te komen hoor, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar verder niet... Ik ben een keer zo oud en ik heb geen pedopasje
Hoe oud? Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze.. maar niet 1 met 2 lekken banden en een kapot zadel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
15 jaar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer heloefje, het is ook zo druk en verwarrend nu hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik probeer niet meteen in je broek je te komen hoor, wat denk je wel niet van me?
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?quote:
En alleen opgegeten zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?![]()
Ik heb vandaag al een romantisch diner voor 2 gemaakt
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren meequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe oud? Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze.. maar niet 1 met 2 lekken banden en een kapot zadel.
Veel te jong, wat denk je zelf?!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren mee
Toyboys zijn de wintertrend, is helemaal in.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, weer mezelf in een sig gewerkt
Niet, blijkbaar heb je al een anderquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?![]()
Ik heb vandaag al een romantisch diner voor 2 gemaakt
En zelf geen sig hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, weer mezelf in een sig gewerkt
Eerst even testrijden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Sarcasme en ben geen 15quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Veel te jong, wat denk je zelf?!
Nah...quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Toyboys zijn de wintertrend, is helemaal in.
Een is wel genoeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, dat was puur zakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet, blijkbaar heb je al een ander
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie nietquote:
quote:
Dit is jouw ideale sig:quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie niet
Ik snap zoveel sig's niet, wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie niet
Sorryquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzoquote:
Ja sarcasme weet ook niet hoe je dit kan noemen, laten we het bescohuwen als niet serieusquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ken je verder niet, sarcasme vind ik dan lastig te lezen
PaulHarris:quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap zoveel sig's niet, wat maakt dat uit?
Dat maakt het niet beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzo![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzo![]()
Grotendeels moet nog slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Zijn jullie nou allemaal net wakker of moeten jullie nog gaan slapen?
Ben nu zo'n 25 uur wakkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb geen baard, toch jammerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik heb een baard, ik lijk ook 35
Net wakkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik wacht tot half6/kwart voor 6 om een sollicitatie te versturen half 4 's nachts leek me zo slordigquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Heloef wel, hij komt hier vaker, die vindt dat erg tof denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet beter![]()
Dat wil een man niet horen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht tot half6/kwart voor 6 om een sollicitatie te versturen half 4 's nachts leek me zo slordig
Wacht, dat klopt niet.quote:
Truequote:
Nee, ik lieg... Ik moet nog naar boven maar ik kom hier niet wegquote:
Ik was het vergeten en zou vandaag sturen, dus ik zorg dat ze hem voor het begin van de volgende werkdag hebbenquote:
Dat kan je ook niet altijd zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was het vergeten en zou vandaag sturen, dus ik zorg dat ze hem voor het begin van de volgende werkdag hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |