Sarcasme en ben geen 15quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren mee
[..]
Veel te jong, wat denk je zelf?!
Nah...quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Toyboys zijn de wintertrend, is helemaal in.
Een is wel genoeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, dat was puur zakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet, blijkbaar heb je al een ander
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie nietquote:
quote:
Dit is jouw ideale sig:quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie niet
Ik snap zoveel sig's niet, wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op degene met een geniale opmerking, mijn oude-nieuwe account had wel een mooie sig maar die snappen jullie niet
Sorryquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzoquote:
Ja sarcasme weet ook niet hoe je dit kan noemen, laten we het bescohuwen als niet serieusquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ken je verder niet, sarcasme vind ik dan lastig te lezen
PaulHarris:quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap zoveel sig's niet, wat maakt dat uit?
Dat maakt het niet beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzo![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je wel lief enzo![]()
Grotendeels moet nog slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:12 schreef DeLuna het volgende:
Zijn jullie nou allemaal net wakker of moeten jullie nog gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |