Nee vrouwen halen altijd oude, irrelevante zooi naar boven om je een hak te zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen winnen meer ruzies dan mannen
Mannen hebben 95% van de tijd gelijk
Sowieso dien ik gekoesterd te wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamen
Ik denk het niet, mss mn vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes.
Ken ik jou ook toevallig?
Kan je goed koken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso dien ik gekoesterd te worden![]()
Ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Als ik ooit ruzie met je krijg, heb ik toch altijd gelijk dus
Je bent de oorzaak zo vergeten en verzin je zo wat...
Smoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes.
Ken ik jou ook toevallig?
Wel aardig, hoezo? Ik ga nu echt de keuken niet meer in hoorquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
Guitarist: "Ken ik jou niet toevallig? Van uh.. onderweg naar mijn hotel kamer?"
Knuffel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso dien ik gekoesterd te worden![]()
Ik
Nu ben ik verliefdquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel aardig, hoezo? Ik ga nu echt de keuken niet meer in hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme
Alsof ik alleen maar hossel
Ik zie jou wel als een van de wijze hosselleermeesters.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godverdomme
Alsof ik alleen maar hossel
Dankje, m'n nieuwe sigquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als een van de wijze hosselleermeesters.
Ja, maar verder niet... Ik ben een keer zo oud en ik heb geen pedopasjequote:
Ja zeg ik probeer niet meteen in je broek je te komen hoor, wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar verder niet... Ik ben een keer zo oud en ik heb geen pedopasje
Hoe oud? Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze.. maar niet 1 met 2 lekken banden en een kapot zadel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
15 jaar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer heloefje, het is ook zo druk en verwarrend nu hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik probeer niet meteen in je broek je te komen hoor, wat denk je wel niet van me?
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?quote:
En alleen opgegeten zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?![]()
Ik heb vandaag al een romantisch diner voor 2 gemaakt
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren meequote:Op dinsdag 20 december 2011 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe oud? Op een oude fiets moet je het leren zeggen ze.. maar niet 1 met 2 lekken banden en een kapot zadel.
Veel te jong, wat denk je zelf?!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren mee
Toyboys zijn de wintertrend, is helemaal in.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, weer mezelf in een sig gewerkt
Niet, blijkbaar heb je al een anderquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kook je een romantisch diner voor 2?![]()
Ik heb vandaag al een romantisch diner voor 2 gemaakt
En zelf geen sig hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, weer mezelf in een sig gewerkt
Eerst even testrijden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 35, heb nog volop lucht in de banden en mijn zadel kan nog jaren mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |