Its Been Awhile, Right Here, Outside, So Far Away, Schizophrenic Conversations ook wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beste nummer van Staind?
God, wat een vraag.
Ik denk er even over na.
Komt wel vaker langs bij 3voor12quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit nummer ken ik niet van Rammstein
Ik ken niet veel nummers van ze die ik NIET mooi vindquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Its Been Awhile, Right Here, Outside, So Far Away, Schizophrenic Confersations ook wel...
Klopt, 4 keer live gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Feuer Engel, prima coverband tig keer zo goedkoop
Truste Qunixjequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Qunix het volgende:
Nou... Coen is niet best in de nacht. Overal is zijn muziek keuze wel prima (dit dan niet).
Tot morgen.
Daarom heb ik een Xperia Mini Proquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Typen met het schermtoetsenbord is de hel.
Ik kan niet anders maar ben ook niet anders gewendquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Samsung Galaxy, typen is wel anders dan ik gewend ben ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:47 schreef Grunge. het volgende:
Mijn laptoptoetsenbord is kapot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Xperia Mini Pro
En nu een laptop
Dinges?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig dinges dr buurvrouw?
Het gaat héél langzaam als je het niet gewend bent, maar ik moest het van mezelf even een tijd zo doen omdat ik niet voorzichtig met mijn spullen ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders maar ben ook niet anders gewend
Goeie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik in de kroeg.. komt er een neger van 2 bij 2 naar me toe, grijpt me bij me schouder en zeg "Als je nu niet 2 nederlandse band op noemt sla ik je in elkaar" .. Dus ik zeg "Blof, Doe maar"
Baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:52 schreef Crientj het volgende:
Hahaha. Ja, serieus; het callcenter van 3FM. Welk callcenter anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |