Nee, je buurvrouw heeft een jammerlijk levenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
Kut... Mijn buurvrouw vertrekt al naar haar werk, is het al zo laat?!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over die rookworst in mijn broek.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw werkt achterlijk vroeg
Is ze bakker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:35 schreef minthy het volgende:
Kut... Mijn buurvrouw vertrekt al naar haar werk, is het al zo laat?!
Dat is een feitquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je buurvrouw werkt achterlijk vroeg
Net opquote:
Yes, maar kijk via tvquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat jullie beeld ook af en toe stil?
Hier niet, maar ik kijk dan ook EINZ NUL EINZ TEEVEEquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat jullie beeld ook af en toe stil?
En grunge is vet, dus mee eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Altijd eerst nog even een peukje, vind ik.
Nee, een bezig bazinnetjequote:
Hier via 101 tv jonguhquote:
Dat er maar een grungenummer aangevraagd mag worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En grunge is vet, dus mee eens.
Ik doe nog een peuk en dan ga ik maar eens naar boven... Morgen de hele dag colleges, gaat goed komenquote:
Staind?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat er maar een grungenummer aangevraagd mag worden.
Mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Staind, ja! Maar ik denk nu meer aan Pearl Jam en Alice in Chains.
Outside met fred durstquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
Beste nummer: outside?
Beste nummer van Staind?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik ga maar slapenover 2 moet ik er eigenlijk uit, maar dat gaat hem niet worden
!
Night all
Volgens mij zijn ze post grunge, maar ik denk ook niet écht aan ze bij 'grunge'. Desalniettemin:quote:
Denk dat "Right here" en "Please" mijn favo nummers zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Staind > Seether
True story
Post grunge jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze post grunge, maar ik denk ook niet écht aan ze bij 'grunge'. Desalniettemin:.
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 04:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik ga maar slapenover 2 moet ik er eigenlijk uit, maar dat gaat hem niet worden
!
Night all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |