Nijverdal. ^^/quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde woonplaats
Ohh, dan ga ik ook ongeveer slapen, zal ik het dan ook direct goedmaken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk, al valt het me een beetje tegen...![]()
Ik ga er zo een uurtje of wat over slapen, ik denk dat ik het dan wel weer ben vergeten
Ja die is geniaal hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zet deze op mute maar wel laten spelen![]()
![]()
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvisquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, dan ga ik ook ongeveer slapen, zal ik het dan ook direct goedmaken?
30 seconden geheugenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvis
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamenquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het nu alweer vergeten... Kortetermijngeheugen van een goudvis
Als ik ooit ruzie met je krijg, heb ik toch altijd gelijk dusquote:
Echt he, zo irritant is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamen
Dit is de waarheidquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij dient gekoesterd te worden, ik ken alleen vrouwen met het geheugen van 10 olifanten tesamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |