quote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Schaam je niet. Niemand kende hem tot 4uur vannacht.
Dacht ik alquote:
Ik kende hem wel... Ik kom dan ook uit die regio...quote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik snap dat het leuk bedoelt is, maar er is geen f*ck aanquote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zo kut is het helemaal niets, Black Eyed Peas is erger..quote:Op maandag 19 december 2011 18:31 schreef AsWolk95 het volgende:
Liever bouncer dan die kut Gers Pardoel
Die nummer 2 dat begrijp ik dan nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
3 - Genesis - Mama
2 - Gers Pardoel - Ik neem je mee
1 - Studio Killers - Ode to the bouncer
#bouncer
deal!quote:
Just another dick in it all!quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef Swomp het volgende:
Ooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, let me in or I'll get physical with you !!!
Aapjes kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef andre347 het volgende:
Wat een kut publiekWat doe je daar dan...
ruim 3 ton.quote:
Dan was hij natuurlijk ook nooit het meest aangevraagd/gedraaid....quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
jammer dat dit nummer niet twee maanden later uitkwam, zodat niemand hem nog kon zeg maar
uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan was hij natuurlijk ook nooit het meest aangevraagd/gedraaid....
Hello was daarvoor ook al redelijk bekendquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ook
kende, zeg maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
jammer dat dit nummer niet twee maanden later uitkwam, zodat niemand hem nog kon zeg maar
Ik ben deze zomer al naar Apenheul geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef themole het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook naar de dierentuin.
Hello was volgens mij ook al een tijdje uit hoor; misschien nog niet extreem bekend, maar goed.quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was eind november als eerst gedraaid..quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een vriendin.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
timur is echt homo alleen weet ie het nog niet
bij sommige mensen duurt dat gewoon wat langer. Die wonen in een kast terwijl voor iedereen die kast allang onzichtbaar is gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is minder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
295.382
Inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik vind dat anthems spontaan moeten ontstaan, niet zo geforceerd
Meer dan vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is minder dan ik verwacht had
Het is na chelsea dagger nooit meer spontaan geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Verliefdheid is een toverbal!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Dit wordt inderdaad wel erg door de strot gedrukt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Zwaai eens!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sta nu voor het huis. Dat volume moet echt harder voor de sfeer, dit is niks
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, Heb eens lef en ga naar de microfoon toequote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat nummer is alleen leuk door de bizarre clip.quote:
Loop naar de mic, en maak dat eens duidelijkquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Superjostitokkievolk..quote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
vannavond ook nog live bij shownieus?
Zal wel uiteraardquote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
vannavond ook nog live bij shownieus?
misschien wel nooitquote:Op maandag 19 december 2011 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je aangevraagde nummer gedraaid wordt??
NOFX - Don't Call Me White ofzo..quote:
Dit dus, wat een kutprogramma.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat RTL Boulevard moet gewoon van de buis
Maximaal tot 31 december, want na SR is er TOPSR..quote:Op maandag 19 december 2011 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je aangevraagde nummer gedraaid wordt??
Heb rond een uur of 4 een plaat aangevraagd
Gers of zoiets..quote:
Er is kennelijk behoefte aanquote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat RTL Boulevard moet gewoon van de buis
Cool! flessen inleveren!quote:
De verkeerde kant dus.quote:Op maandag 19 december 2011 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Sowieso ben ik van de Rollings Stones kant...
Troll....quote:
'quote:
Whaha, mooie faal.. respect..quote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef themole het volgende:
[..]
Nee foute smiley geklikt op mobiel.
Dat denk ik nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef marcodej het volgende:
Moet je je dus voorstellen dat 75% van dat publiek dit nummer voor de eerste keer hoort.
Ik zag toch aardig wat ukkies meezingenquote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef marcodej het volgende:
Moet je je dus voorstellen dat 75% van dat publiek dit nummer voor de eerste keer hoort.
Ik mag godverdomme hopen dat het niet zo diep triest isquote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef marcodej het volgende:
Gezien de gemiddelde leeftijd...quote:
3rdrock ook, is hij niet wat voor je?quote:Op maandag 19 december 2011 18:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben op opgegroeid met de beatles. Echt geweldig. Oh ja ik ben 28
Gedaan plus gratis fles cola gekregenquote:
Inderdaad.. nondeju daar betalen ze niet zoveel geld voor en al die schijt updates.......quote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
dat ze nog ruimte vinden voor muziek tussen alle gasten door..
Dan krijg ik waarschijnlijk extra fles gratis cola omdat ik coca cola flessen inlever!quote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gedaan plus gratis fles cola gekregen
Nou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
Concert Montreal, nice, even op bieden
Wil je dat echt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
Concert Montreal, nice, even op bieden
Ga jij nou maar electrieken muziek luisteren..quote:
KRAFTWERKquote:Op maandag 19 december 2011 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga jij nou maar electrieken muziek luisteren..
Komt ze stotterend klaar.quote:Op maandag 19 december 2011 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je genoeg betaald doet ze happy ending.
He bah!quote:
Looking for the Summer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar woont je huis dan? en waar rijd die wagen allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
charming hoor...quote:
Mijn huis woont in Frieslandquote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar woont je huis dan? en waar rijd die wagen allemaal?
Whutquote:Op maandag 19 december 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral toen met Patje en zijn stijfje
Waar in Friesland?quote:Op maandag 19 december 2011 18:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mijn huis woont in Friesland
Geen idee, ik gebruik die dingen nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
verdomme, waar zijn usbsticks als je ze nodig hebt...
Keurige studentenstad toch.quote:Op maandag 19 december 2011 18:54 schreef Lotte. het volgende:
Is iedereen nou zo verbaasd over de hoeveelheid tuig in Leiden?
quote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef Bol_Wan het volgende:
NickelsonAlles wat begint met Nickel is kut.. Nickelodeon, Nickelson, Nickelback...
Snickel?quote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef Bol_Wan het volgende:
NickelsonAlles wat begint met Nickel is kut.. Nickelodeon, Nickelson, Nickelback...
boeiend boeiend boeiend, interessant!quote:
True storyquote:Op maandag 19 december 2011 18:55 schreef Bol_Wan het volgende:
ABN = Algemeen Brabants Nederlandsquote:Op maandag 19 december 2011 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wouden ze proberen maar da wilde wij ni..taal regels gelden niet in brabant.
tegenwoordig is ABN = Algemeen Belabberd Nederlandsquote:Op maandag 19 december 2011 18:56 schreef shifto het volgende:
[..]
ABN = Algemeen Brabants Nederlands
daar heb je 2x reclame en nieuwsquote:Op maandag 19 december 2011 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer updates. Flikker maar FM aan.
Het heet tegenwoordig ook geen ABN meer, maar SNquote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tegenwoordig is ABN = Algemeen Belabberd Nederlands
Nou woehoe, reclames..quote:Op maandag 19 december 2011 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer updates. Flikker maar FM aan.
liever nog een huilende noordkoreaanse nieuwslezer om Kim-Jong-IIquote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
daar heb je 2x reclame en nieuws
True enoughquote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tegenwoordig is ABN = Algemeen Belabberd Nederlands
quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
liever nog een huilende noordkoreaanse nieuwslezer om Kim-Jong-II
In de buurt van Leeuwardenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |