Vanavond jonge..quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Qunix het volgende:
Gerard achter de knoppen?
Ik dacht dat Timur was?
Hoor ik hem weer niet
Ik heb standaard kaarten overquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ook 1 hebben? heb nog kaarten en zegels over straks
Dat.quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Iemand moet die cd weg halen daar.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ook 1 hebben? heb nog kaarten en zegels over straks
haha naja als je wil, dm adres maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Groetjens franklop van FOK!
Zal mijn moeder wel denken, wat is dit nou weer?
Haha, nee hoor, bedankt. De kamer hangt straks al vol met kaarten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
haha naja als je wil, dm adres maar
LIEFJE! Mag ik nog geld vragen voor dat mensen met je een heet nachtje mogen hebben?quote:
Of heten koelkast.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
mensen die haten op GnR zijn vast in de jaren 90 geboren
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
dan liever michielquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het kut om te zeggen, maar ik wil Giel in het huis in plaats van TimurHoezeer ik ook op Giel kots, hij brengt wel sfeer
Ik ben geboren in de jaren 90 en haat niet op Guns&Roses.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
95 hiero.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.
Ik moet altijd denken aan Johnny Bravo bij jouw avaquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik zou nog liever een Prem of Eerdmans in het huis zien dan een Timurquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het kut om te zeggen, maar ik wil Giel in het huis in plaats van TimurHoezeer ik ook op Giel kots, hij brengt wel sfeer
quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFJE! Mag ik nog geld vragen voor dat mensen met je een heet nachtje mogen hebben?
Geef Timur wat tijd. En Giel vind ik weinig sfeer brengen, zeker met dat afkappen bij de brievenbusquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, DUH! Maar, ik bedoel, als ik zelfs Giel in het huis wens, dan is er echt iets mis...
GnRquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en haat niet op Guns&Roses.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan Johnny Bravo bij jouw ava
Johnny BravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Datquote:
quote:
[..]
justice friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Justice FriendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huisquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, DUH! Maar, ik bedoel, als ik zelfs Giel in het huis wens, dan is er echt iets mis...
Dat was juist de beste editie.quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huis
quote:
Was hij nou boos omdat iemand een foto met flits maakte?quote:
jaquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Was hij nou boos omdat iemand een foto met flits maakte?
Wat zeg je nou?quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huis
ik weet niet vind rob toch beter overkomen op de radioquote:
dan zal ik me wel vergissen..quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Bij Stenders was het precies andersom. Iedereen had een hork verwacht, maar in het Huis was ie opvallend leuk.
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sanderquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had Coen echt kut verwacht in het huis, toen 'ie eerste keer deed, maar hij viel me toen echt heel erg mee en vindt hem nu echt top.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Psies. Was een topjaar toen!quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Bij Stenders was het precies andersom. Iedereen had een hork verwacht, maar in het Huis was ie opvallend leuk.
coen is goed te doenquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Dat ligt zeker niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt het aan mij, of moet de sfeer er nog inkomen?
Ligt absoluut niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Jaar met Sander, denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zal ik me wel vergissen..
maar welk jaar was dat dan dat er ook een dj inzat die totaal niet overkwam...
Moet er nog inkomenquote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |