Als jij het irritant vindt moet je gewoon de negeerknop gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah gossie.
Post gewoon eens wat minder onzin. Geldt ook voor wat anderen. Mateloos irritant, dat post krikken.
Een of manier houdt niemand zich eraan iddquote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef CindieY het volgende:
We kennen toch de regel 'lapo opent nieuw deel'?
Geld niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef CindieY het volgende:
We kennen toch de regel 'lapo opent nieuw deel'?
Ja draai het even omquote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij het irritant vindt moet je gewoon de negeerknop gebruiken.
Nou, wat toevallig zeg! nouja, niemand doet daar meer aan tegenwoordig, ik dacht laat ik even mainstream doen...quote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, flikker, ik had lapo, toevallig.
Staat gewoon in de OP. Pas als het lang duurt, kan een ander het proberen. Dit is vervelend voor de lapo.quote:
Amen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.
Neequote:Op maandag 19 december 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interessant, Heb je 't al getwitterd?
quote:
ach maakt toch verder niks uit of wel? zolang de reeks maar verder gaat..quote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP. Pas als het lang duurt, kan een ander het proberen. Dit is vervelend voor de lapo.
Ik kan me voorstellen dat degene met de Lapo het irritant vindt. Zit je een nieuw deel te openen, is een ander al aan het kloten geweest. En zo lang doen de meeste mensen er toch niet over.quote:Op maandag 19 december 2011 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
ach maakt toch verder niks uit of wel? zolang de reeks maar verder gaat..
quote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Kap eens met al dat jatten van nieuwe topics.. Stel kleuters dat zo opgewonden is door een evenement dat ze half in hun broek pissend alles helemaal kapotspammen.
Ja datquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Kap eens met al dat jatten van nieuwe topics.. Stel kleuters dat zo opgewonden is door een evenement dat ze half in hun broek pissend alles helemaal kapotspammen.
Michiel Veenstraquote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Die Michiel Veenstra is echt ZO ongelooflijk grappig.
Zag en hoorde je hoe hij een Zweed nadeed? HIE HIE!
Laat iedereen zich daar gewoon eens aan houden.quote:Op maandag 19 december 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen.
Ook het jatten van poststst.quote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Dare Devil.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een slokje drinken. Mét tv aan he.
Straks bloemkoluhhh.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hapje eten ter afwisseling. Doen jullie dat ook wel?
Ja zometeenquote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Jaja kop groentensoep + 2 baquettes!quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
herhaling van gister, maar dan verkortquote:
Hoop normale aflv.quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
herhaling van gister, maar dan verkort
nieuwe aflevering komt tijdens de 'reguliere aflevering' op nederland 3 vanaf 19:30quote:
Bedankt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
nieuwe aflevering komt tijdens de 'reguliere aflevering' op nederland 3 vanaf 19:30
Dat ben je toch al, dus dat hoef ik niet te doen met een zoen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef DeLuna het volgende:
Whoeoeoeoe zoenen zoenen maak me gek!!!
quote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben je toch al, dus dat hoef ik niet te doen met een zoen.
Gaat 'ie lekker jongen?quote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Trekje neemt. Wederom mét tv aan trouwens!
Datquote:
Wat lieffquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef franklop het volgende:
even de rest van mn kerstkaarten () schrijven
hij heeft iets van 4 versies opgenomene hiervanquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit een rare slechte versie van Grenade
Is er ook een goede dan?quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit een rare slechte versie van Grenade
ook 1 hebben? heb nog kaarten en zegels over straksquote:
Vanavond jonge..quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Qunix het volgende:
Gerard achter de knoppen?
Ik dacht dat Timur was?
Hoor ik hem weer niet
Ik heb standaard kaarten overquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ook 1 hebben? heb nog kaarten en zegels over straks
Dat.quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Iemand moet die cd weg halen daar.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ook 1 hebben? heb nog kaarten en zegels over straks
haha naja als je wil, dm adres maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Groetjens franklop van FOK!
Zal mijn moeder wel denken, wat is dit nou weer?
Haha, nee hoor, bedankt. De kamer hangt straks al vol met kaarten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
haha naja als je wil, dm adres maar
LIEFJE! Mag ik nog geld vragen voor dat mensen met je een heet nachtje mogen hebben?quote:
Of heten koelkast.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
mensen die haten op GnR zijn vast in de jaren 90 geboren
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
dan liever michielquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het kut om te zeggen, maar ik wil Giel in het huis in plaats van TimurHoezeer ik ook op Giel kots, hij brengt wel sfeer
Ik ben geboren in de jaren 90 en haat niet op Guns&Roses.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
95 hiero.quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.
Ik moet altijd denken aan Johnny Bravo bij jouw avaquote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1987 broeder. Ik hou van goede gitaarmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik zou nog liever een Prem of Eerdmans in het huis zien dan een Timurquote:Op maandag 19 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het kut om te zeggen, maar ik wil Giel in het huis in plaats van TimurHoezeer ik ook op Giel kots, hij brengt wel sfeer
quote:Op maandag 19 december 2011 18:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFJE! Mag ik nog geld vragen voor dat mensen met je een heet nachtje mogen hebben?
Geef Timur wat tijd. En Giel vind ik weinig sfeer brengen, zeker met dat afkappen bij de brievenbusquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, DUH! Maar, ik bedoel, als ik zelfs Giel in het huis wens, dan is er echt iets mis...
GnRquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en haat niet op Guns&Roses.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan Johnny Bravo bij jouw ava
Johnny BravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Datquote:
quote:
[..]
justice friendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Justice FriendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huisquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, DUH! Maar, ik bedoel, als ik zelfs Giel in het huis wens, dan is er echt iets mis...
Dat was juist de beste editie.quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huis
quote:
Was hij nou boos omdat iemand een foto met flits maakte?quote:
jaquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Was hij nou boos omdat iemand een foto met flits maakte?
Wat zeg je nou?quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat is ook moeilijk voor de mensen die dat beslissen. Sommige djs zijn in het huis toch anders dan de djs op de radio. Dat zag je ook met Rob Stenders, die toch tegenviel in het huis
ik weet niet vind rob toch beter overkomen op de radioquote:
dan zal ik me wel vergissen..quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Bij Stenders was het precies andersom. Iedereen had een hork verwacht, maar in het Huis was ie opvallend leuk.
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sanderquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had Coen echt kut verwacht in het huis, toen 'ie eerste keer deed, maar hij viel me toen echt heel erg mee en vindt hem nu echt top.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Psies. Was een topjaar toen!quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?
Bij Stenders was het precies andersom. Iedereen had een hork verwacht, maar in het Huis was ie opvallend leuk.
coen is goed te doenquote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Coen lijkt k*t, maar dar komt vooral door zijn samenwerking met Sander
Dat ligt zeker niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt het aan mij, of moet de sfeer er nog inkomen?
Ligt absoluut niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Jaar met Sander, denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zal ik me wel vergissen..
maar welk jaar was dat dan dat er ook een dj inzat die totaal niet overkwam...
Moet er nog inkomenquote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
True that.quote:
Volgens mij niet, wat betreft Coen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar met Sander, denk ik.
En had Coen ook geen slecht jaar eerst?
Wat?quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
True that.
(haa haa jij't terwijl dat helemaal niet normaal is )
Daar ga je niet lang genoeg voor eten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Even eten, Geo out.![]()
Niet mij in halen he boys. postcount
Laatste twee jaar deed de sneeuw ook wel aardig mee.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moet er nog inkomen
Ik vond annemieke ook niet echt leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik vond Claudia nooit zo leuk in het huis. Eigenlijk de enige DJ die ik echt niet leuk vond tijdens SR.
Toen ging ik nog elk jaar kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef Paul het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herrineren hoe het was met Wouter en Claudia het 1e jaar zijn ook amper nog beelden van
Die had ik toch al niet goed verwacht.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond annemieke ook niet echt leuk.
Die vond ik juist wel tof. Bracht rust terwijl Gerard en Giel helemaal loesoe gingen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond annemieke ook niet echt leuk.
5 meisjes gaan los. Rest staat te kijken van WHUUTTT.quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef DeLuna het volgende:
Als het publiek nu nog niet los gaat dan weet ik het niet meer.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef DeLuna het volgende:
PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT!!!!
Als dat nu eens andersom was.quote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
5 meisjes gaan los. Rest staat te kijken van WHUUTTT.
moet ik je nageven. Maar tochquote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel eventjes sfeerverhogend.
Als je voor de postcount komt kun je beter wegblijvenquote:Op maandag 19 december 2011 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Even eten, Geo out.![]()
Niet mij in halen he boys. postcount
Amenquote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als je voor de postcount komt kun je beter wegblijven
Ja nu wil ik ook wel. IK WIL OOOOOKquote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, ik of beter gezegd, wij gaan die markt onveilig maken vrijdag. Dit kan echt niet.
Wat nou amen, iedereen komt hier voor z'n postcount jeweetzelfquote:
Ik ben er denk ik vanaf 14h. Hihi, maantje meetenquote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook wel. IK WIL OOOOOK![]()
Hoe laat ga je?
Even kijken hoelang het rijden is, misschien overweeg ik het wel.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik vanaf 14h. Hihi, maantje meeten
3fm is toch ook voor pubersquote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
ik zie alleen maar jonge meisjes staan ...gister ook al..
quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef miieejj het volgende:
ik zie alleen maar jonge meisjes staan ...gister ook al..
Er zijn ook mensen die gewoon voor SR komenquote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou amen, iedereen komt hier voor z'n postcount jeweetzelf
Dat is dubbelop, misschien overwegen...quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even kijken hoelang het rijden is, misschien overweeg ik het wel.
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.quote:Op maandag 19 december 2011 18:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat nou amen, iedereen komt hier voor z'n postcount jeweetzelf
hebben ze bieber al gedraaid trouwens?quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef miieejj het volgende:
en o ja.. justin biebers..(kapsel jongetjes)
Ja maar dat klopt ook, want ik overweeg nog niet eens.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dubbelop, misschien overwegen...
ja?? dat staat er niet op als je op de website kijkt..quote:
gelukkig niequote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hebben ze bieber al gedraaid trouwens?
Ik geef ook geen fuck om mijn postcount. Alleen die 100k was even leuk, maar nu hoef ik weer een jaar of wat niet meer te geilen op die postcount.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Swomp het volgende:
[..]
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.
Studentenstad he?quote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
Publiek ging jumpen op Liquido - Narcotic. En op Barry Badpak - Kamelenteen
Vast ook op broodje bakpaoquote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
*wijst naar Naatje en Dagoquote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Swomp het volgende:
[..]
Net alsof mensen een fuck geven om iemands postcount, op -Hans- en tong80 na dan.
Yupquote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
Die heeft nu zelf een ander kapsel toch?quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef miieejj het volgende:
en o ja.. justin biebers..(kapsel jongetjes)
Die laatste zegt me nietsquote:Op maandag 19 december 2011 18:25 schreef Rainesz het volgende:
Dus resume.
Kloptquote:Op maandag 19 december 2011 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft nu zelf een ander kapsel toch?
dat weten die justin bieber look-a-likes niet..quote:Op maandag 19 december 2011 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft nu zelf een ander kapsel toch?
Titels niet kennenquote:Op maandag 19 december 2011 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kutnummer
Rainbow high in the sky
Of Ian Thomas: Justin Bieber van d'n Aldiquote:Op maandag 19 december 2011 18:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat weten die justin bieber look-a-likes niet..
Schaam je niet. Niemand kende hem tot 4uur vannacht.quote:
neggie tochquote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef AsWolk95 het volgende:
nul negee nul negee één drie drie zes!
Ze zijn nu gewoon dweil-look-a-likequote:Op maandag 19 december 2011 18:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat weten die justin bieber look-a-likes niet..
Hopelijk wel.quote:
hoop hetquote:
Fout, 6 juni van dit jaar al gepost.. Top of Flop: Kamelenteenquote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Schaam je niet. Niemand kende hem tot 4uur vannacht.
Leuk nummertje ja. Vond ik nou ook.quote:Op maandag 19 december 2011 18:27 schreef themole het volgende:
[..]
Nummer is wel lachen, tweede film vond ik uitmelkerij.
Hoop het niet, hou op zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |