Dan ben ik er nog steeds, dat is het alternatief. Maar weekend moet nu eenmaal geschreeuwd worden iets na 19h.quote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je beter naar de graveyard shift van gerard gaan die schakelt heel vaak naar de buiten mic
Denk sowieso dat Gerard meer naar buiten schakelt dan de andere 2 dj's.quote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je beter naar de graveyard shift van gerard gaan die schakelt heel vaak naar de buiten mic
quote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef marcodej het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik het echt supersaai vindt tot nu toe...
En hij kan beter met dronken mensen omgaan.. Giel vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 17:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk sowieso dat Gerard meer naar buiten schakelt dan de andere 2 dj's.
Niet jouw stem door de radio, alsjeblieft, ik heb al een paar speakers en 2 koptelefoons weg moeten gooien.quote:Op maandag 19 december 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik er nog steeds, dat is het alternatief. Maar weekend moet nu eenmaal geschreeuwd worden iets na 19h.
De laatste jaren vond ik de eerste dag ook al behoorlijk skipbaar.quote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef marcodej het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik het echt supersaai vindt tot nu toe...
Het is echt beter door een goede mic hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet jouw stem door de radio, alsjeblieft, ik heb al een paar speakers en 2 koptelefoons weg moeten gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |