Just another dick in it all!quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef Swomp het volgende:
Ooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, let me in or I'll get physical with you !!!
Aapjes kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef andre347 het volgende:
Wat een kut publiekWat doe je daar dan...
ruim 3 ton.quote:
Dan was hij natuurlijk ook nooit het meest aangevraagd/gedraaid....quote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
jammer dat dit nummer niet twee maanden later uitkwam, zodat niemand hem nog kon zeg maar
uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan was hij natuurlijk ook nooit het meest aangevraagd/gedraaid....
Hello was daarvoor ook al redelijk bekendquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, zag je met hello e.d. toch ook
kende, zeg maarquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
jammer dat dit nummer niet twee maanden later uitkwam, zodat niemand hem nog kon zeg maar
Ik ben deze zomer al naar Apenheul geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef themole het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook naar de dierentuin.
Hello was volgens mij ook al een tijdje uit hoor; misschien nog niet extreem bekend, maar goed.quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was eind november als eerst gedraaid..quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |