ramon pist in zijn broek van t lachenquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ramon pist in zijn broek van t lachen![]()
Ja hij is natuurlijk boos dat hij alweer niet het huis in magquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra Veenstra staat nou niet bepaald in beeld van "goh wat vind ik dit leuk"
Volgens mij wil hij van alle dj's het meest graag het Huis in maar piest steeds naast de pot.quote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra Veenstra staat nou niet bepaald in beeld van "goh wat vind ik dit leuk"
dan heb je dit nog niet gezienquote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was mn radiomoment van het afgelopen jaar, echt waar
hij snapt em eerst niet eensquote:Op maandag 19 december 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
Check het hoofd van die zanger
Hij kan er NIET om lachen (de bandleden wel) en dan gaat hij maar lollig doen.
trusten! en handjes boven de dekens!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij van alle dj's het meest graag het Huis in maar piest steeds naast de pot.
Ik denk dat ie gezondheidstechnisch niet wil en mag...quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij van alle dj's het meest graag het Huis in maar piest steeds naast de pot.
Had het dit jaar niet iets met zijn gezondheid van doen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
laat hem volgend jaar maar ipv Ekdom gaan.....iig nog een beetje Ekstra Weekend. samen met Timur en Ramon!quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders wil er toch niet in? Of powned wil dat niet ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Van mij hoeft die emo Veenstra er ook niet meer in hoor.
Doe Stenders nog maar eens, of is die weg?
Nee volgend jaar sowieso weer Gielquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat hem volgend jaar maar ipv Ekdom gaan.....iig nog een beetje Ekstra Weekend. samen met Timur en Ramon!
Powned wil nietquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Stenders wil er toch niet in? Of powned wil dat niet ofzo
mag niet, zit bij Pownedquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
die gaat morgen met Domien mee naar meters voor mamaquote:
Zit bij Powned en die doen niet mee met SRquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dat jaar met hem was wel erg leuk en erg anders.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit bij Powned en die doen niet mee met SR
Powned en dus nee.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gezondheidstechnisch niet wil en mag...
Voor mij het beste jaarquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat jaar met hem was wel erg leuk en erg anders.
Tis Frans, opzich zijn er wel aardig wat mensen die dat spreken.quote:
Hier in brabant doen wij hoeren neuken nooit meer werkeeeeennnnnnnnnnnnnnn!quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij niks morgen? Dit is een week te vroeg man.
Haha,denk dat Bert zelf ook weinig behoefte heeft eraan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
zit ook bij Powned...quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lmollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
LOLquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!
Alsjeblieft niet zeg. Gast zit alleen maar om zichzelf te lachenquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Paul het volgende:
Ze moeten gewoon met Veronica samen gaan en dat Robbie van Someren erin gaat
Jazeker, die deed altijd mee bij Stenders, ook op tv.quote:
yup, zingt dan mee met liedjes op haar koptelefoon en dan moet je raden wat ze zingt. prachtig!quote:
TALENT???quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jazeker, die deed altijd mee bij Stenders, ook op tv.
Een liedje op haar koptelefoon en dan mee neuriën. Weet je meteen van wie Eric het talent heeft
quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier in brabant doen wij hoeren neuken nooit meer werkeeeeennnnnnnnnnnnnnn!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, zingt dan mee met liedjes op haar koptelefoon en dan moet je raden wat ze zingt. prachtig!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik heb nog stage gelopen voor Eric Dikeb
![]()
ow jaquote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja daarom juist, heb je ma Dikeb wel eens horen zingen?
die oekel had mij kaartjes beloofd voor zijn show in Lwd, maar ik zie nu dat dat 10december was....quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik heb nog stage gelopen voor Eric Dikeb
![]()
Als Mr. Brightside komt hebben ze pech.quote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Piles het volgende:
The Killers
Ik wil m'n buren niet wakker maken, maar eigenlijk...
Hup, open dat volumequote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Piles het volgende:
The Killers
Ik wil m'n buren niet wakker maken, maar eigenlijk...
Ze hebben pechquote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Mr. Brightside komt hebben ze pech.
Hallo buren van Ceequote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Mr. Brightside komt hebben ze pech.
"Zeg kan het wat zachter?"quote:
WEL DOEN HOOR want dan kan ik de mooiste momenten online zetten!quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
De eventlog wordt nog niet echt bijgehouden he?
en dan je zaad op die ruit uitsmeren! lijkt me echt iets voor jou...quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Paul het volgende:
Je zou maar helemaal naar Leiden afreizen om door die ruit te mogen kijken hee
WAT ZEG JE.quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Qunix het volgende:
CEE DOE HET VOLUME ZACHTER JOHHH... IK HOOR HET DOOR DE STREAM HEEN.
quote:
eh?quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook zo'n verdomdes geile plaat heh
In amsterdam schijnt het erg populair te zijn..quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Paul het volgende:
Je zou maar helemaal naar Leiden afreizen om door die ruit te mogen kijken hee
jemig, jij komt in de hel denk ik!quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar mag je dus tokkie clips monteren, onder andere ook dit:
opbokken dan!quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg mensen, ik moet morgen gewoon werken hoor.Ik wilde al 2 uur geleden gaan slapen, maar het is zo leuk en gezellig hier
Bij der Rudy/MYA ook altijd fucking hard meezingen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook zo'n verdomdes geile plaat heh
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan je zaad op die ruit uitsmeren! lijkt me echt iets voor jou...
quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, jij komt in de hel denk ik!
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Piles het volgende:
Het wordt tijd dat ze weer eens gaan touren
Hahaha Ceequote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.
Ik weet het, ik was er bijquote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.
En Werchterquote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.
Heel hard. Kan het hier horen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef mr-green het volgende:
hoe hard staat de muziek daar buiten eigenlijk?
Nu wel, ik blijf bij mn eigen momentjequote:
quote:
Ik was met jou in een ruimte!quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was er bij
Alleen door die klotezaal kon ik niet snel beneden en vooraan komen
potdorie, dat zeg je mooiquote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
013 is een kengetal.quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was met jou in een ruimte!![]()
Ben net weer terug uit 013, heerlijke zaal.
wat heb je gezien?quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
et une zaalquote:
Ik voeld e bui al hangenquote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
Oei. Als Coen en Gerard zo doen om dit nummer.. Ik vrees het ergste.
True,quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
Oei. Als Coen en Gerard zo doen om dit nummer.. Ik vrees het ergste.
zelfs die kerstplaat van Zanger Rinus?quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True,
Maar alles beter dan toverbal.
quote:
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef FZN05 het volgende:
Zou de anthem dan toch gewoon Bouncer worden?
Nope, oordopjesquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar is de slaapkamer eigenlijk geluidsdicht?
Die komt in m'n fotoboekquote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar geluid gaat bijna allemaal via koptelefoonsquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar is de slaapkamer eigenlijk geluidsdicht?
owja, dat vertelde Timur nogquote:
owja, dat is wel logisch ja.quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar geluid gaat bijna allemaal via koptelefoons
Ik herinner me ook een wat steverig nummer.. maar weet niet wie/watquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Oei wat is deze versie braaf, ik heb een veul stevigere remix gebruikt blijkbaar
Veel toffer dan wat ze normaal draaienquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
lol zo ongelofelijk tof is dit nummer toch ook weer niet....
Hello wel dan? Wordt gewoon enorm gehypet.quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
lol zo ongelofelijk tof is dit nummer toch ook weer niet....
ja naar wat ik begreep welquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dit. Leiden staan de speakers uit ofzo?
Dat geloof ik meteenquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel toffer dan wat ze normaal draaien
Pa dumm tss!quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
Over een paar jaar heeft Gerard een zoon die Elvis.
Ik moest 3 keer lezen maarquote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
De muziekredactie doet goed werk vanavond/vannacht.
nee, 3rdRock...quote:
Precies, als 3FM elke dag zo wasquote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Cool_Runner het volgende:
Fijne afwisseling in muziek. Waarom kan dit niet altijd zo gaan..
Het moet groeien he, dit is de 1e avond!quote:
Daar stond ik tussen. Was nog toffer in 't echt!quote:
Omdat het 3FM is.quote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Cool_Runner het volgende:
En anders had je nichtje een week pech..quote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Paul het volgende:
M'n nichtje woont dus naast het glazen huis en had heul geen last van lawaai van het glazen huis
quote:Op maandag 19 december 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
Daar teken ik voorquote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik ook! Eindhovuuuh!quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen. Was nog toffer in 't echt!
+1quote:
Zelfs Hello vond ik tofquote:
Jaaa, lekker springen in de zompige sneeuwquote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar stond ik tussen. Was nog toffer in 't echt!
DANKZIJ DIE KUT GIELquote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MARS was het tofste anthem als het anthem niet zo gepushd zou worden en dus werd het toverbal
Die wil ik eigenlijk wel zien, maar dat duurt nog ffquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen de eckte bazen gaan door tot na de graveyard shift
The Fratellis en The Wombats waren echt übertofquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef Qunix het volgende:
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid
2009: Ryan Shaw - It Gets Better
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
Ja ik regel wel een date tussen jou en Veenstra.quote:Op maandag 19 december 2011 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Bek houwe, je weet dat dit heel gevoelig valt bij mij
Wombats waren ook wel leuk als anthemquote:Op maandag 19 december 2011 00:23 schreef Qunix het volgende:
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid
2009: Ryan Shaw - It Gets Better
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
Irritant waren die. Er moet meer dance-achtige muziek komen en minder gitaar-achtig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
The Fratellis en The Wombats waren echt übertof
Het klinkt voor mij als 1 brei geluid over elkaar geflikkerd.quote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef alors het volgende:
wat draaien ze nu? morning parade? ik moet de zenders ff zoeken...
quote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef alors het volgende:
wat draaien ze nu? morning parade? ik moet de zenders ff zoeken...
Dit wordt al een maand platgedraaid op 3FM.quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel toffer dan wat ze normaal draaien
Ik luister alleen tijdens SRquote:Op maandag 19 december 2011 00:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit wordt al een maand platgedraaid op 3FM.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij als 1 brei geluid over elkaar geflikkerd.
Men neme 1 gitaarquote:
Trustequote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef alors het volgende:
nou ik ga pitten, tot morgenvroeg 6 uur ofzo
Corona's jaquote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef Rainesz het volgende:
Zijn dat nu The Coron's die op het plein helemaal los gaan?
Truste!quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef alors het volgende:
nou ik ga pitten, tot morgenvroeg 6 uur ofzo
Truste voor alle 2quote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga hetzelfde plan volgen.
Jij ook dan maarquote:Op maandag 19 december 2011 00:28 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer aan het werk![]()
dag dag!
joe!quote:
Valt opzich wel meequote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef marcodej het volgende:
Na dit nummer heeft Gwen Stefani alleen nog maar bagger gemaakt.
gi joe!quote:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 19-12-2011 om 00:30:05Zeg @gerardekdom, #BOUNCER is Trending Topic! haha. #3FM #SR11 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |