In amsterdam schijnt het erg populair te zijn..quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Paul het volgende:
Je zou maar helemaal naar Leiden afreizen om door die ruit te mogen kijken hee
jemig, jij komt in de hel denk ik!quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar mag je dus tokkie clips monteren, onder andere ook dit:
opbokken dan!quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg mensen, ik moet morgen gewoon werken hoor.Ik wilde al 2 uur geleden gaan slapen, maar het is zo leuk en gezellig hier
Bij der Rudy/MYA ook altijd fucking hard meezingen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook zo'n verdomdes geile plaat heh
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan je zaad op die ruit uitsmeren! lijkt me echt iets voor jou...
quote:Op maandag 19 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, jij komt in de hel denk ik!
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.quote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Piles het volgende:
Het wordt tijd dat ze weer eens gaan touren
Hahaha Ceequote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.
Ik weet het, ik was er bijquote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.
En Werchterquote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Brandon zong dit afgelopen zomer in de 013.
Heel hard. Kan het hier horen.quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef mr-green het volgende:
hoe hard staat de muziek daar buiten eigenlijk?
Nu wel, ik blijf bij mn eigen momentjequote:
quote:
Ik was met jou in een ruimte!quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was er bij
Alleen door die klotezaal kon ik niet snel beneden en vooraan komen
potdorie, dat zeg je mooiquote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
013 is een kengetal.quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was met jou in een ruimte!![]()
Ben net weer terug uit 013, heerlijke zaal.
wat heb je gezien?quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |