et une zaalquote:
Ik voeld e bui al hangenquote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
Oei. Als Coen en Gerard zo doen om dit nummer.. Ik vrees het ergste.
True,quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
Oei. Als Coen en Gerard zo doen om dit nummer.. Ik vrees het ergste.
zelfs die kerstplaat van Zanger Rinus?quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True,
Maar alles beter dan toverbal.
quote:
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef FZN05 het volgende:
Zou de anthem dan toch gewoon Bouncer worden?
Nope, oordopjesquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar is de slaapkamer eigenlijk geluidsdicht?
Die komt in m'n fotoboekquote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zit met een scootertje achter de caravan van Giel's circus aan deze week. Het kwijl slobberend achter zich aan in een sliert terwijl hij met 80 km/u over de snelweg de vrachtwagens trotseert.
Niet helemaal, maar geluid gaat bijna allemaal via koptelefoonsquote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar is de slaapkamer eigenlijk geluidsdicht?
owja, dat vertelde Timur nogquote:
owja, dat is wel logisch ja.quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar geluid gaat bijna allemaal via koptelefoons
Ik herinner me ook een wat steverig nummer.. maar weet niet wie/watquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Oei wat is deze versie braaf, ik heb een veul stevigere remix gebruikt blijkbaar
Veel toffer dan wat ze normaal draaienquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
lol zo ongelofelijk tof is dit nummer toch ook weer niet....
Hello wel dan? Wordt gewoon enorm gehypet.quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef mr-green het volgende:
lol zo ongelofelijk tof is dit nummer toch ook weer niet....
ja naar wat ik begreep welquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dit. Leiden staan de speakers uit ofzo?
Dat geloof ik meteenquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel toffer dan wat ze normaal draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |