mag niet, zit bij Pownedquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Van mij hoeft die emo Veenstra er ook niet meer in hoor.
Doe Stenders nog maar eens, of is die weg?
die gaat morgen met Domien mee naar meters voor mamaquote:
Zit bij Powned en die doen niet mee met SRquote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Van mij hoeft die emo Veenstra er ook niet meer in hoor.
Doe Stenders nog maar eens, of is die weg?
Dat jaar met hem was wel erg leuk en erg anders.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit bij Powned en die doen niet mee met SR
Powned en dus nee.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gezondheidstechnisch niet wil en mag...
Voor mij het beste jaarquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat jaar met hem was wel erg leuk en erg anders.
Tis Frans, opzich zijn er wel aardig wat mensen die dat spreken.quote:
Hier in brabant doen wij hoeren neuken nooit meer werkeeeeennnnnnnnnnnnnnn!quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij niks morgen? Dit is een week te vroeg man.
Haha,denk dat Bert zelf ook weinig behoefte heeft eraan.quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
zit ook bij Powned...quote:Op maandag 19 december 2011 00:04 schreef Paul het volgende:
Bertje van Lent zou wel lmollig zijn erin, maarja dat zal nog wel heel lang duren en misschien past hij er niet echt bij ook
LOLquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou dit jaar inderdaad ook niet slim zijn, dan kan ie door de spleet van de deur naar buiten glippen na een paar dagen!
Alsjeblieft niet zeg. Gast zit alleen maar om zichzelf te lachenquote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Paul het volgende:
Ze moeten gewoon met Veronica samen gaan en dat Robbie van Someren erin gaat
Jazeker, die deed altijd mee bij Stenders, ook op tv.quote:
yup, zingt dan mee met liedjes op haar koptelefoon en dan moet je raden wat ze zingt. prachtig!quote:
TALENT???quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jazeker, die deed altijd mee bij Stenders, ook op tv.
Een liedje op haar koptelefoon en dan mee neuriën. Weet je meteen van wie Eric het talent heeft
quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier in brabant doen wij hoeren neuken nooit meer werkeeeeennnnnnnnnnnnnnn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |