Hoe dat dan?quote:
dat vind je heel vreemd met Snow Patrol als muziek?quote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Al dat gemopper op eindhoven vorig jaar.. leiden is ook niet feestend
Zo, jij hebt er zin in.quote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Pff...Snow Patrol. Hadden ze geen Coldplay of U2 kunnen regelen?
Of Queens of the Stone Age oid..quote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Pff...Snow Patrol.Hadden ze geen Coldplay of U2 kunnen regelen?
Daar gaat de opbrengst van de komende 3 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Was meer een trollpostsquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat vind je heel vreemd met Snow Patrol als muziek?
Nu al.quote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Pampampam, de topiques gaan er in een sneltreinvaart doorheen
Groningen daarentegen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Al dat gemopper op eindhoven vorig jaar.. leiden is ook niet feestend
Op zich wel mee eens. Dat hele Afrika kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Maar de sfeer is voor mij dan ook waar het om draait bij Serious Requestquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik heb ook een serious request, volgend jaar moeten er veel gezinnen hier rondkomen van onder de 1000 euro per maand.
Ga daar eens actie voor voeren.
1 miljoen was Coldplay toch op PP?quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar gaat de opbrengst van de komende 4 jaar
1 miljoenquote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1 miljoen was Coldplay toch op PP?
Maar een topsfeer!quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
Pff, toen aan het eind van de laatste avond in 2009 wist ik niet eens zeker of ik nog wel voeten had. Hele Grote Markt in Grunn was toen één grote vieze natte sneeuwbende.
Ik weet nog dat die kwamen in 2007quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef Evertjan het volgende:
ik had Plork en de Aannemers als act genomen![]()
Of Editors, net als de Belgen vorig jaarquote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Coldplay promo doet, kost dat niets hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, 1,2 miljoen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt wel. Alleen even chagrijnige gezichtjes van mij + een vriend van me toen Kane optrad.quote:
Sowieso, mijn Dave Grohl UI is baas..quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja of gewoon Foo Fighters... Zou ook wel gezellig worden op het plein
Die hebben nog minder interactie dan Snow Patrolquote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Of Editors, net als de Belgen vorig jaar
Heb ik niet meer sinds 2 jaarquote:
En glad dat het wasquote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
Pff, toen aan het eind van de laatste avond in 2009 wist ik niet eens zeker of ik nog wel voeten had. Hele Grote Markt in Grunn was toen één grote vieze natte sneeuwbende.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
Sneeuw is inderdaad wel tof, maar het maakt het wel lastiger om langs te gaan en dat is wel minder.
Vorig jaar wilden we gaan, nou mooi niet dat de bussen reden
Ik ook niet, kijk altijd via http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik niet meer sinds 2 jaar
Was dat Groningen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SR 2009![]()
Dat er 's nachts rond 3:00 gewoon mensen langskwamen die helemaal uit Limburg kwamen, echt geweldig was dat
quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso, mijn Dave Grohl UI is baas..
Etalagekanaal!quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik niet meer sinds 2 jaar
Ik herinner me vooral de kou. Dat ik met de bus naar huis ging (zeker een half uur) en uiteindelijk thuis was en bij de herhaling op tv het een eindelijk keer warm kreeg.quote:
Sowieso Groningenquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SR 2009![]()
Dat er 's nachts rond 3:00 gewoon mensen langskwamen die helemaal uit Limburg kwamen, echt geweldig was dat
moten?quote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. bijna 2012 man ..kom op man de standaard had allang HD moten zijn.
wendy!quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft hij aan de telefoon? Ik lette niet op
101 is niet HD, Eventkanaal is niet HD en ik vermoed dat al het schakelmateriaal daar ook niet HD is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. bijna 2012 man ..kom op man de standaard had allang HD moten zijn.
Ja, die postte ik hier vanmiddagquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/live
Eens, de laatste jaren is het bagger..quote:
Die werkt hier dus niet. Zegt dat er verbindingsproblemen zijn....quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Idd, betere kwalitiet! haha ik zei tiet.quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeten, ik heb typeritus.. ik maak meer fouten dan grammer nazi's me voor kunnen pakken en ik schrijf Affelay en andere voetbalspelersnamen ook altijd fout.quote:
Allebeiquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef DeLuna het volgende:
Zijn zij nou lang of is Gerard zo klein?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Die werkt hier dus niet. Zegt dat er verbindingsproblemen zijn....
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben nog minder interactie dan Snow Patrol
Ik kijk darts en zap af en toe heen en weer.quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga lekker bankhangen en 101tv kijken
das beterquote:
Ook goedquote:
1 foto is genoeg toch.quote:Op zondag 18 december 2011 21:17 schreef Rainesz het volgende:
Gerard heeft duidelijk geen zin in dit gedoe.
Nah, dat is wel zo hoor. Al is hun muziek wel 10 keer beter dan SP.quote:
Wat?quote:En blijf je op me katten??
In Leidenquote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
waar kan je Snow Patrol nu verder zien???????????????????
Met 1 vraagteken hadden we het ook begrepen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Niet?quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat dacht je dan, dat hij ze van Youtube draait?quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard heeft zn collectie meegenomen hoor
Maar dat ie zn hele tas vol flikkertquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat hij ze van Youtube draait?
http://www.glasvezel-verg(...)-in-hd-via-glasvezelquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
101 is niet HD, Eventkanaal is niet HD en ik vermoed dat al het schakelmateriaal daar ook niet HD is.
Ja, want het draait allemaal om Snow Patrol...quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je meent toch serieus niet dat je zo'n grote band laat komen, dat die een uur gaan optreden en dat ze er niks live van laten zien?!?! ONGELOFELIJK! Kan alleen weer in Nederland...
in 240p jwzquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat hij ze van Youtube draait?
Het is niet te gelovenquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is gewoon begonnen, echt begonnen
hij heeft keuze zat thuisquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard heeft zn collectie meegenomen hoor
We meetz agaaain!quote:
ga jij ff lekker naar Ivoorkust!quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je meent toch serieus niet dat je zo'n grote band laat komen, dat die een uur gaan optreden en dat ze er niks live van laten zien?!?! ONGELOFELIJK! Kan alleen weer in Nederland...
Dat isquote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft keuze zat thuis
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
BROEK UIT TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOERENNNNNN![]()
Vies koud was het toen ook zegquote:Op zondag 18 december 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
101TV via de kabel of gewoon een kabelradio hebben kan ook, FM is hier geen optie met al dat geruis en mager ontvangstquote:
Mijn pa heeft rond de 2000 cd's van alleen concerten van Neil Youngquote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft keuze zat thuis
[ afbeelding ]
Ik had twee paar sokken aan onder m'n laarzenquote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Vies koud was het toen ook zegIk had een maillot onder mn broek en 3 lagen kleren, maar nog was het bitterkoud.
daar gaat het niet om, tuurlijk steun ik de actie! Maar ik had wel verwacht IETS meer van Snow Patrol te zien.. of in elk geval op een tv zender/stream de mogelijkheid te hebben om iets te zienquote:
en toch stonden er mensen midden in de nacht met -10 buiten voor het raamquote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Vies koud was het toen ook zegIk had een maillot onder mn broek en 3 lagen kleren, maar nog was het bitterkoud.
Ja, maar die stonden er ook 24 uur per dag... leek Occupy wel..quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en toch stonden er mensen midden in de nacht met -10 buiten voor het raam
helaasch, de Actie gaat voor. Als je ze had willen zien had je naar Leiden moeten gaanquote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, tuurlijk steun ik de actie! Maar ik had wel verwacht IETS meer van Snow Patrol te zien.. of in elk geval op een tv zender/stream de mogelijkheid te hebben om iets te zien
Dat zal waarschijnlijk in het contract staan, dat ze de rest niet online zetten of op TV zetten... Want het is natuurlijk wel een groot gebaar dat ze de eerste 2 gratis dedenquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had twee paar sokken aan onder m'n laarzen
Omdat je sinds gisteren meerdere keren op mijn posts hebt gereageerd en dat niet zo tof doet qua smiley-gebruikquote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nah, dat is wel zo hoor. Al is hun muziek wel 10 keer beter dan SP.
[..]
Wat?
Ligt het niet aan UPC zelf?quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Qunix het volgende:
Nou zijn de streams overbelast
Beetje jammer dit.... Elke keer voor lange periodes geen internet van UPC
Inderdaad. Ode to the Bouncer wordt geniaal, sowieso!quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ben trouwens nu al benieuwd naar de playbackacties van Gerard
UPCquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Qunix het volgende:
Nou zijn de streams overbelast
Beetje jammer dit.... Elke keer voor lange periodes geen internet van UPC
zou hij die nog gaan draaien vanavond?quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Inderdaad. Ode to the Bouncer wordt geniaal, sowieso!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Evertjan het volgende:
deze stream doet het super
vast welquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou hij die nog gaan draaien vanavond?
heb ik ook altijdquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..
quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Gerard klinkt best uuhm [ afbeelding ]
Juist!quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..
Wat een kutnummer is datquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Die ben ik nu op mijn 3DS aan het verslaan.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
eerste keer dat ik Ode to the Bouncer hoorde dacht ik dat het over Bowser ging
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik niet de enige.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
eerste keer dat ik Ode to the Bouncer hoorde dacht ik dat het over Bowser ging
[ afbeelding ]
The black eyed pies of shitquote:
Je moet niet zo zeuren. Als ik inhoudelijk reageer op je post heeft is dat niks persoonlijksquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat je sinds gisteren meerdere keren op mijn posts hebt gereageerd en dat niet zo tof doet qua smiley-gebruik
Roosquote:
Ze moeten nog interviews geven zo te zien..quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mag wel eens leeglopen daar ja.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Roosze heeft Rudy zijn baan ontnomen!
Was daar vorig jaar ook al niet wat mee? Iets met die mobiele tafel ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Zou de omgedraaide mic een protestactie tegen de pers zijn van ons Geer ofzo
Dank je, ik ben hier nog nooit voor zeurder uitgemaakt!quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren. Als ik inhoudelijk reageer op je post heeft is dat niks persoonlijks
volgens mij heeft hij de afgelopen 2 weken in ieder programma al gezetenquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef Rainesz het volgende:
Gerard gaat echt geen interview geven.
Doet het hier prima inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Dude, die duurt veel te lang om te laden gebruikt deze gewoon: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb en je hoeft het niet de hele tijd te spammen, het staat ook in de OP.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Er vraagt toch iemand om?quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude, die duurt veel te lang om te laden gebruikt deze gewoon: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb en je hoeft het niet de hele tijd te spammen, het staat ook in de OP.
Nog meer reden om het nu niet te doenquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij de afgelopen 2 weken in ieder programma al gezeten
Ik donner 450 euro...quote:
Wij doneerden 450 euro aan Serious Request, dat was echt fantastisch.quote:
Geen shandy meer in huis?quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een blik Monster Khaos opentrekken denk ik
Ben niet zo gek op de Khaos, ik houd het liever bij Ripperquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet volquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
geen Shandy?quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
Het kan beter vind ik nog wel, laat de streams maar eens in 720p/1080p komen. H.624 codecje o.i.d.? Veel nederlanders hebben nu toch wel een verbinding die het aan kunnen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Evertjan het volgende:
toch is de stream wel verbeterd de afgelopen 7 jaar. In het begin kon je nog echt de pixels tellen
Imo nietquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet vol
Bij Ziggo alleen tot 24 december.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus 101TV zou nu de hele maand op het Etalagekanaal moeten staan?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Hoe de neuk heb ik dit vorig jaar bijgehouden? Het is fucking druk hier.
quote:
quote:
Waarom heb ik het dan nietquote:
Nee, andersomquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus 101TV zou nu de hele maand op het Etalagekanaal moeten staan?
quote:
straks misschien.quote:
vind ze beide prima, maar heb nog meer Khaos dan Ripperquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op de Khaos, ik houd het liever bij RipperNet nog eentje op
ik vind van welquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet vol
Jepquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Kon je vorig jaar nou al genieten van de auto-update? Ja toch?
Jaaaaaaaa, godzijdank welquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog wel met de ontknoping vorig jaar, toen gingen er topics doorheen in zo'n 3 minuten? Heel veel browsers konden het niet aan, mijnes in ieder geval nietquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Hoe de neuk heb ik dit vorig jaar bijgehouden? Het is fucking druk hier.
Ja, november 2010 oid..quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit nu op me laptop.. beduidend kleiner scherm dan me pc, die loopt regelamtig vast.... mar denk dat ik straks toch op de pc ga want dit is niksquote:
75 is pas baas..quote:
Newbie.quote:Op zondag 18 december 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
Vorig jaar was ik nog een groentje met nog geen 1k aan posts, nu sta ik bijna in de top 500.
Dat klinkt niet heel gezond jongenquote:Op zondag 18 december 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
Vorig jaar was ik nog een groentje met nog geen 1k aan posts, nu sta ik bijna in de top 500.
graveyardquote:Op zondag 18 december 2011 21:32 schreef Evertjan het volgende:
ff wachten tot de Graveyard shift dan worden de diehards van de watjes gescheiden in dit forum
laatst ontdekt. erg lekker, vooral die groene blikjes.quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Mountain Dew is een bazendrank om een paar nachten door te halen
Same here, maar niet met dit account.. deze is nieuw dus kan ik postcountgeilen (quote:Op zondag 18 december 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |