Ben niet zo gek op de Khaos, ik houd het liever bij Ripperquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een blik Monster Khaos opentrekken denk ik
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet volquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
geen Shandy?quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
Het kan beter vind ik nog wel, laat de streams maar eens in 720p/1080p komen. H.624 codecje o.i.d.? Veel nederlanders hebben nu toch wel een verbinding die het aan kunnen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Evertjan het volgende:
toch is de stream wel verbeterd de afgelopen 7 jaar. In het begin kon je nog echt de pixels tellen
Imo nietquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet vol
Bij Ziggo alleen tot 24 december.quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus 101TV zou nu de hele maand op het Etalagekanaal moeten staan?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Hoe de neuk heb ik dit vorig jaar bijgehouden? Het is fucking druk hier.
quote:
quote:
Waarom heb ik het dan nietquote:
Nee, andersomquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus 101TV zou nu de hele maand op het Etalagekanaal moeten staan?
quote:
straks misschien.quote:
vind ze beide prima, maar heb nog meer Khaos dan Ripperquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben niet zo gek op de Khaos, ik houd het liever bij RipperNet nog eentje op
ik vind van welquote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die nou lekkerder dan die groene of niet? Laatsgenoemde heb ik zaterdag altijd als ik werk, anders hou ik het echt niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |