daar gaat het niet om, tuurlijk steun ik de actie! Maar ik had wel verwacht IETS meer van Snow Patrol te zien.. of in elk geval op een tv zender/stream de mogelijkheid te hebben om iets te zienquote:
en toch stonden er mensen midden in de nacht met -10 buiten voor het raamquote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Vies koud was het toen ook zegIk had een maillot onder mn broek en 3 lagen kleren, maar nog was het bitterkoud.
Ja, maar die stonden er ook 24 uur per dag... leek Occupy wel..quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en toch stonden er mensen midden in de nacht met -10 buiten voor het raam
helaasch, de Actie gaat voor. Als je ze had willen zien had je naar Leiden moeten gaanquote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, tuurlijk steun ik de actie! Maar ik had wel verwacht IETS meer van Snow Patrol te zien.. of in elk geval op een tv zender/stream de mogelijkheid te hebben om iets te zien
Dat zal waarschijnlijk in het contract staan, dat ze de rest niet online zetten of op TV zetten... Want het is natuurlijk wel een groot gebaar dat ze de eerste 2 gratis dedenquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je meent toch serieus niet dat je zo'n grote band laat komen, dat die een uur gaan optreden en dat ze er niks live van laten zien?!?! ONGELOFELIJK! Kan alleen weer in Nederland...
quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had twee paar sokken aan onder m'n laarzen
Omdat je sinds gisteren meerdere keren op mijn posts hebt gereageerd en dat niet zo tof doet qua smiley-gebruikquote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nah, dat is wel zo hoor. Al is hun muziek wel 10 keer beter dan SP.
[..]
Wat?
Ligt het niet aan UPC zelf?quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Qunix het volgende:
Nou zijn de streams overbelast
Beetje jammer dit.... Elke keer voor lange periodes geen internet van UPC
Inderdaad. Ode to the Bouncer wordt geniaal, sowieso!quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ben trouwens nu al benieuwd naar de playbackacties van Gerard
UPCquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Qunix het volgende:
Nou zijn de streams overbelast
Beetje jammer dit.... Elke keer voor lange periodes geen internet van UPC
zou hij die nog gaan draaien vanavond?quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Inderdaad. Ode to the Bouncer wordt geniaal, sowieso!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Evertjan het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
deze stream doet het super
vast welquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou hij die nog gaan draaien vanavond?
heb ik ook altijdquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..
quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Gerard klinkt best uuhm [ afbeelding ]
Juist!quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die doet het al jaren! met Ekstra Weekend etc, werkt altijd..
Wat een kutnummer is datquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Die ben ik nu op mijn 3DS aan het verslaan.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
eerste keer dat ik Ode to the Bouncer hoorde dacht ik dat het over Bowser ging
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik niet de enige.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
eerste keer dat ik Ode to the Bouncer hoorde dacht ik dat het over Bowser ging
[ afbeelding ]
The black eyed pies of shitquote:
Je moet niet zo zeuren. Als ik inhoudelijk reageer op je post heeft is dat niks persoonlijksquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat je sinds gisteren meerdere keren op mijn posts hebt gereageerd en dat niet zo tof doet qua smiley-gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |