Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
truste bosquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt mooi uit, dan ga ik lekker op bed liggen en wat lezen en muziekluisteren. Denk niet dat ik nog online kom vandaag
dat kan welquote:
Lekker belangrijk ja.quote:Op zondag 18 december 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
D. is het denk ik niet eens met een voetbal-TT.
vergelijkt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom je voetbalgespuis vergelijkt met insecten is dan weer intrigerend...
Ja, al die Ajax- Ado- en weet ik veel wat voor hooligans zijn gewoon insecten, als irritante muggenquote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vergelijkt?![]()
het IS gewoon hetzelfde.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom je voetbalgespuis vergelijkt met insecten is dan weer intrigerend...
Kakkerlakken is voetbalgespuis maar voetbalgespuis is niet meteen een kakkerlak?quote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vergelijkt?![]()
het IS gewoon hetzelfde.
Gewoon proberen er het beste van te maken en nog harder te hopen dat het snel januari isquote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Hoe komen mensen de tweede helft van december door?
Maar weer eens foto's terug kijken.
Nee. Hooligans van elke club zijn sukkels, maar alle feyenoordfans zijn echt te lomp om te kakken. Maar hell, wat weet jij er ook vanquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al die Ajax- Ado- en weet ik veel wat voor hooligans zijn gewoon insecten, als irritante muggen.
Maar maar dan zit ik straks weer een kerst alleenquote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen gevoelige snaar raakt?.
Dan kom je hier zittenquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar maar dan zit ik straks weer een kerst alleen
Nog een foto van kerstdiner 2002 gevonden met oma eropquote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Hoe komen mensen de tweede helft van december door?
Maar weer eens foto's terug kijken.
Net zo alleen als elk ander weekend alleen hoor, niks heel bijzondersquote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar maar dan zit ik straks weer een kerst alleen
quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een foto van kerstdiner 2002 gevonden met oma erop
Ja, behalve de mensen die al weken van te voren lopen te zeiken over het aankomende bezoek van de schoonouders en de tiggangendiners die ze zelf moeten maken ondanks dat ze niet kunnen koken.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo alleen als elk ander weekend alleen hoor, niks heel bijzonders
Mooiquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]![]()
Ennuh flash, je weet het he...
EN niemand die aan je kop loopt te zaniken? Dealquote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef douche-eendje het volgende:
Weet je, ergens is het ook wel fijn om gewoon in bad te kunnen gaan liggen met heel veel badmeuk en een dvdtje. En 's avonds lekker een pizza naar binnen te werken onder het genot van een glas kerstpakketwijn
Ja! Gewoon, helemaal lekker niks!quote:Op zondag 18 december 2011 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN niemand die aan je kop loopt te zaniken? Deal
Waarom begrijpt niemand dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja! Gewoon, helemaal lekker niks!
Fles, ga je nest in voor de komende 2 wekenquote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt een bloedhekel aan vooral de tweede helft van december. Eens in de 2 jaar vlucht ik na kerst naar het buitenland, maar het kan me nu gewoon niet snel genoeg januari worden. Al dat obligate gevreet, al die gemaakte gezelligheid "want dat hoort, samen, knus".![]()
Maar ja, als je zegt "neuh, ik ga liever in m'n eentje 2 weken in bed liggen" dan moet je DAT weer gaan uitleggen![]()
Kan ik niet gewoon met rust gelaten worden deze weken? Kan dat nou ECHT niet? Is dat nou echt ZO moeilijk?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fles, ga je nest in voor de komende 2 wekenNu graag.
Ja, mischien begrijp jij het nog wel het beste idd...quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
Ik snap het ook. Dit jaar nog beter dan andere jaren...
Ik begrijp het ook wel hoor. Ik probeer alleen een beetje positief over te komen, al komt dat niet helemaal overeen met hoe ik me van binnen voel. Maar ik denk dat ik met Kerst gewoon eens wat dvd's ga kijken of zo.quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, mischien begrijp jij het nog wel het beste idd...
Ik probeer vooral naar m'n ouders positief over te komen, omdat zij zoveel moeite doen dit jaar. Maar da's ook totaal niet hoe ik me voel. Dat komt er eigenlijk alleen hier uit.quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel hoor. Ik probeer alleen een beetje positief over te komen, al komt dat niet helemaal overeen met hoe ik me van binnen voel. Maar ik denk dat ik met Kerst gewoon eens wat dvd's ga kijken of zo.
Yupquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Kijken hier nog meer mensen naar Het Glazen Huis?
http://seriousrequest.3fm.nl/live Livestream voor de Die-Hards! Ik zal de rest van de week ook nog wel op FOK! zitten in de chat, helaas heb ik dit jaar geen vakantie tijdens SRquote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
Avond allen![]()
[..]
Yupal is het net afgelopen
Mja, ik hoopte dat ik dit jaar eens niet alleen zou zijn met kerst en dat er eens een mevrouw DM zou zijn, maar goed, weer niet gelukt dit jaar... en dan weet mijn moeder dat af en toe, goedbedoeld maar ook wel ongelukkig, nog even te benadrukkenquote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer vooral naar m'n ouders positief over te komen, omdat zij zoveel moeite doen dit jaar. Maar da's ook totaal niet hoe ik me voel. Dat komt er eigenlijk alleen hier uit.
Niet dat dat altijd gewaardeerd wordt
Oh dat hoop ik ieder jaarquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik hoopte dat ik dit jaar eens niet alleen zou zijn met kerst en dat er eens een mevrouw DM zou zijn, maar goed, weer niet gelukt dit jaar... en dan weet mijn moeder dat af en toe, goedbedoeld maar ook wel ongelukkig, nog even te benadrukken.
Ditoquote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik hoopte dat ik dit jaar eens niet alleen zou zijn met kerst en dat er eens een mevrouw DM zou zijn, maar goed, weer niet gelukt dit jaar... en dan weet mijn moeder dat af en toe, goedbedoeld maar ook wel ongelukkig, nog even te benadrukken.
Gelukkig zijn mijn ouders zo om het niet te benadrukken, maar een leuke mevrouw tegen komen mag best weer eens.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oktober pas? In januari is dat eigenlijk ook wel duidelijk hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik ieder jaar![]()
Maar goed, dat dat niet zo is weet je in oktober ook al, en accepteer dat dan ook
Dinsdagquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders zo om het niet te benadrukken, maar een leuke mevrouw tegen komen mag best weer eens.
Dat ja. Alleen word je er altijd zo vreselijk op gewezen met de feestdagen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook wel een Mr. M-M maar dat gevoel is met kerst niet sterker dan op de andere 363 dagen van t jaar eigenlijk
STeetjequote:
Ja, het erop wijzen rond de feestdagen is inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. Alleen word je er altijd zo vreselijk op gewezen met de feestdagen.
SAMEN!!
Donder toch op
nouja bij mijn familie is dat dus he-le-maal niet, dat geluk heb ik danquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
SAMEN!!
Donder toch op
Ik wil helemaal niks. Maar dan ook niet de schijn van iets, de hoop op iets, een poging tot iets. Gewoon niks en dan duidelijkheid in gewoon niks.quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook wel een Mr. M-M maar dat gevoel is met kerst niet sterker dan op de andere 363 dagen van t jaar eigenlijk
Wat let jequote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
Pffrt, een tijdje alleen zijn, DAT lijkt me pas lekker
De ruimte, het geld, mijn zoonquote:
Nou ja, niet alleen dan hoor. Van de zomer heb ik ook al gehoord dat het wel leuk zou zijn als ik niet alleen zat met Kerstquote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
SAMEN!!
Donder toch op
dan doe je niksquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks. Maar dan ook niet de schijn van iets, de hoop op iets, een poging tot iets. Gewoon niks en dan duidelijkheid in gewoon niks.
Wat is daar zo moeilijk aan?
Komt vanzelf wel eens goed DMquote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen dan hoor. Van de zomer heb ik ook al gehoord dat het wel leuk zou zijn als ik niet alleen zat met Kerst.
Maar ja, dat alleen zijn gaat nog wel een keer voorbij... als ik hoogbejaard in huize Avondrood mijn laatste dagen uitzit of zo.
Godverdomme wat een kutleven heb jij zegquote:Op zondag 18 december 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De ruimte, het geld, mijn zoon
Nee hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kutleven heb jij zeg
Laterquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen geloof ik
Ja, ik merkte gisterenavond dat ik erg los was voor mijn doen... helaas hebben vrienden daar bewijs van in hun Whatsapp en ze vroegen zelfs of ik dronken wasquote:
Succes Yuuksquote:Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ga maar even iets anders doen geloof ik
Gezelligquote:
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je neus tegen het glas van het huis drukken?.
Hou toch op met daar je tijd aan te verdoen man.quote:Op zondag 18 december 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Helaas alleen geen leuke vrijgezelle dames bij het filmavondje met vrienden, maar dat komt nog wel eens goed, ooit....
Toch positief proberen te blijvenquote:
Alles komt altijd wel een keer goed, ooitquote:
ga toch weg met die onzin manquote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles komt altijd wel een keer goed, ooit
Zolang ik de hoop niet heb opgegeven, sta ik er gewoon voor open hoor. Door je daarvoor af te sluiten weet je zeker dat je niemand vindtquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch op met daar je tijd aan te verdoen man.
Gezelligquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen ja![]()
En even de huisfotograaf knuffelen
voor mij is dat gewoon waar, dat jij daar niet in gelooft wil niet zeggen dat ik dat niet mag vindenquote:
Ja, en zo niet dan nietquote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig.
En met Knetter in de buurt sta je vast snel vooraan.
Gaat sowieso een gezellige boel worden.quote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga met Hans en Knetter, dus dat zou nog best eens kunnen ja![]()
En even de huisfotograaf knuffelen
Lekkerquote:
ging ook niet vanzelf maar ach, ik heb de boom niet voor niksquote:
Dan vraag je gewoon aan Hans wat er allemaal gebeurt... die kijkt toch met gemak over de menigte heenquote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zo niet dan niet![]()
Morgen maar eens een mailtje rondsturen op mijn werk, kijken of er nog gulle gevers zijn
Hoe dan ook jaquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat sowieso een gezellige boel worden.
[..]
Lekker
he ja, je bent erquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Deze laptop gaat uit als je hem dicht doet, oeps
Dat kun je instellen bij het energiebeheer in Windowsquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Deze laptop gaat uit als je hem dicht doet, oeps
heb je hem onschadelijk gemaakt ja?quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ging ook niet vanzelf maar ach, ik heb de boom niet voor niks
en hij flikkert niet meer
Maar hoe groot zal die menigte zijn op dinsdagmiddag? Valt vast wel meequote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon aan Hans wat er allemaal gebeurt... die kijkt toch met gemak over de menigte heen.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he ja, je bent er
kan je instellen
Ja, mooi, maar ik zit nu op een Linux-laptopquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je instellen bij het energiebeheer in Windows.
In de middag valt het vaak wel meequote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hoe groot zal die menigte zijn op dinsdagmiddag? Valt vast wel mee
quote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, mooi, maar ik zit nu op een Linux-laptop
Veel studenten he, die buiten college om misschien gaan. Maar goed, als het maar gezellig is, dat is het belangrijkste, toch!quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je hem onschadelijk gemaakt ja?
[..]
ik kreeg er hoofdpijn van en werd wat onrustigquote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je hem onschadelijk gemaakt ja?
[..]
Dromquote:Op zondag 18 december 2011 21:56 schreef Solique het volgende:
[..]
In de middag valt het vaak wel mee
achja, ik weet ook al te veel van Star Trek om dat nog te hard te ontkennenquote:
en dankzij symp en marijkje kan ik ook nog een redelijk kerst diner maken ookquote:
Versta je ook Klingon?quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drom
[..]
achja, ik weet ook al te veel van Star Trek om dat nog te hard te ontkennen
Oh well, studenten, daar weet ik wel raad meequote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel studenten he, die buiten college om misschien gaan. Maar goed, als het maar gezellig is, dat is het belangrijkste, toch!
Wat gekquote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kreeg er hoofdpijn van en werd wat onrustig
ik weet wat je ouders voor werk gedaan hebben dus je was bij voorbaad al kansloosquote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drom
[..]
achja, ik weet ook al te veel van Star Trek om dat nog te hard te ontkennen
dat is niet per se genetisch bepaald hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet wat je ouders voor werk gedaan hebben dus je was bij voorbaad al kansloos
maar wel opvoedingquote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet per se genetisch bepaald hoor
Oh jee in welke lichaamsholte van exWokkin moest die geragerd worden?quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
overigens had Fha een goed idee om de boom voor te gebruiken
ik zat mijn moeder uit te leggen hoe de pc werkte hoorquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee in welke lichaamsholte van exWokkin moest die geragerd worden?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat mijn moeder uit te leggen hoe de pc werkte hoor![]()
oh, wacht, dat spreekt niet in mijn voordeel he?
Fhaquote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ook een idee
nee, filmpje maken en dat mailen naar wokkin met een virusje waardoor ze het filmpje niet kan stoppen
Dat was vroeger, toen alles nog veel makkelijker was leekquote:
feitelijk was het toen moeilijkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was vroeger, toen alles nog veel makkelijker was leek
ah, dan is het net als met mijn Economie vroeger, ik denk te moeilijk waardoor ik al het makkelijke niet denk te snappen en het moeilijke goed doequote:
ik zie het jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, dan is het net als met mijn Economie vroeger, ik denk te moeilijk waardoor ik al het makkelijke niet denk te snappen en het moeilijke goed doe
al aan je 3e biertje?quote:
das 3 procent dus slaat niet aanquote:
wok laptop servicequote:Op zondag 18 december 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil Windows terug![]()
En mijn eigen laptopje
yeah right, uitslover. Dronken worden is niet stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
heb jij een laptop met 7 ramenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right, uitslover. Dronken worden is niet stoer
trustenquote:
ik heb er 1 waar windows xp, 7 2008 en linux op draaitquote:
trustenquote:
Trusten DMquote:
Trusten STeetjequote:
Shit happens. Ik ga zo [pitten trouwensquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-12-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 wel.o.k
02. 052 DaMart
03. 033 Inkomen
04. 032 Dr_Flash
05. 030 Yuki
06. 028 Solique
07. 027 suikertaartje
08. 025 douche-eendje
09. 020 D.
10. 020 Muck
11. 019 littledrummergirl
12. 018 crv
13. 016 Bos81
14. 016 LovelyLady
15. 012 LDS
16. 012 Koen66
17. 011 goldfinger1963
18. 005 Memento-Mori
19. 005 Barretje80
20. 004 rechtsedirecte
Reeks-statistieken!
quote:
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuitquote:Op maandag 19 december 2011 06:52 schreef OA het volgende:
[..]![]()
Geen idee, ik ga het zo ervaren op de fiets
Het ziet er hier niet glad uit en ik zag net een vrouw driftig voorbij stappen op hakken, dus het zal wel meevallen. In ieder geval hier in de straat...quote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuit
ik ging stapvoets over de rotonde en nog ging mijn esp lampje aanquote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuit
Dan hoop ik dat het in Zoetermeer ook niet glad isquote:Op maandag 19 december 2011 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het ziet er hier niet glad uit en ik zag net een vrouw driftig voorbij stappen op hakken, dus het zal wel meevallen. In ieder geval hier in de straat...
Wokquote:Op maandag 19 december 2011 07:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging stapvoets over de rotonde en nog ging mijn esp lampje aan
overigens ging mijn linker koplamp uit
verder welquote:Op maandag 19 december 2011 07:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wok![]()
Pfff, das wel erg glad dan
Lampje bleef de hele weg uit?
En je koplamp?quote:Op maandag 19 december 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verder wel![]()
wel nog een vrachtwagen op de A12 met daar een auto dwars voor![]()
net gebeurt want de hele handel ging opeens vol in de remmen....
Bij OA is het niet glad. Oostelijker wordt het steeds gladder. Utrecht al iets, Zwolle heel erg.quote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
is het erg glad??
dan moet ik denk ik toch maar met het OV
ze weten niet waar ze aan beginnenquote:Screeningsopties:
Functie: Information Security Consultant
Screeningsprofiel: Samengesteld screeningsprofiel
01 Informatie
11 Bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen
12 Met gevoelige/vertrouwelijke informatie omgaan
13 Kennis dragen van veiligheidssystemen, controlemechanismen en verificatieprocessen
die is stukquote:
ten weste van utrecht valt het mee, zwolle was schaatsenquote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
is het erg glad??
dan moet ik denk ik toch maar met het OV
ik hoor wel wat zoetermeer brengt !quote:
Ik laat het wetenquote:Op maandag 19 december 2011 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoor wel wat zoetermeer brengt !
nu snel douchen, want sinds de nieuwe dienstregeling kan ik niet meer direct naar werk, maar moet ik overstappen
Symquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet niet terug lezen![]()
inkom
[..]
Sol
wokquote:
Lovelyquote:
quote:
ja die is koen wegbrengen...quote:Op maandag 19 december 2011 08:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]dichte deur?
oh, ik las het al, cryotic is onderweg
Toch nog een lichtpuntje bij het wachten op de sleutel.quote:Op maandag 19 december 2011 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die is koen wegbrengen...
Het is wel superlekker buiten vergeleken met afgelopen dagen.
MPGquote:
quote:
Ik ookquote:
Klinkt bekend somsquote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
er is een server dood
niemand weet waar hij staat en niemand weet waar te beginnen
maar iedereen heeft hem nodigquote:
typisch geval van: schakel wok in, die kan alles...quote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
er is een server dood
niemand weet waar hij staat en niemand weet waar te beginnen
Ja, bekend gedoe om niets.quote:Op maandag 19 december 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar iedereen heeft hem nodig
eerst maar eens roken
het is de primairy file transfer server van productie, daar loopt ook ideaal overheenquote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, bekend gedoe om niets.
Hier ook al tig keer gehad, prio prio prio en uiteindelijk gewoon een testserver waar eigenlijk niemand wat over wist.
Als de server echt zo belangrijk was stond hij wel gedocumenteerd met locatie, etc.
Duckquote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
typisch geval van: schakel wok in, die kan alles...
En dan geen locatie gegevens?quote:Op maandag 19 december 2011 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is de primairy file transfer server van productie, daar loopt ook ideaal overheen
toch maar eens gaan bellen
kijk, dat scheelt. Nu nog zaal en matrix.quote:
rekencentrum weten we ook alleen maar dankzij ip adresquote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt. Nu nog zaal en matrix.
Jemig, gaat bij jullie dus ook al lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rekencentrum weten we ook alleen maar dankzij ip adres
Nou, hup, op je fietsje dan!quote:
Ik zie hem al zoeken op alle zalenquote:
ja daagquote:
ik weet het merk en type niet eens van dat dingquote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zie hem al zoeken op alle zalen
Briljantquote:Op maandag 19 december 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet het merk en type niet eens van dat ding
Lovelyquote:
Je roept wat af geloof ik, krijg net een printserver door die dood is. Ook geen gegevens van.quote:Op maandag 19 december 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
is het een:
terminalserver?
proxy?
bussserver?
citix?
dfs?
xfb?
...
hij doet wat?
kunt u hem pingen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
is het een:
terminalserver?
proxy?
bussserver?
citix?
dfs?
xfb?
...
hij doet wat?
zenuwen voor niks??quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kunt u hem pingen?
NEEN LUL HIJ IS UIT![]()
![]()
ik een beetje verdrietig word
niet zenuwachtig maar wel benieuwd naar haar visie natuurlijkquote:
DMquote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een prachtig weer is het nu.
Lekker he?quote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een prachtig weer is het nu.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zenuwachtig maar wel benieuwd naar haar visie natuurlijk
En het feit dat ze alles nog even in december wil doen om dat de 'losers' van unive het volgende jaar niet willen contracteren en dus nu alles nog vergoed wordtdat vind ik echt tof
Ja dat vooral... Ik hou daar van, mensen die het voor het belang van het kind doen ipv het geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 10:14:55 ]
Het is te zienquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Solique het volgende:
Ik lach momenteel van ellende op werk.
Wat een prutser hier, niet normaal.quote:
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Solique het volgende:
Ik lach momenteel van ellende op werk.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutser hier, niet normaal.
Datquote:
quote:
Inderdaad, niet normaal.quote:
quote:
is dit ook van toepassing? ^quote:
vraag het aan Martquote:
wintel moet het heenquote:Op maandag 19 december 2011 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben de persoon die incidenten moet aanmaken, maar met 0 gegevens behalve een naam gaat dat lastig
déjā vuquote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wintel moet het heenzorg je daarvoor? met spoed?
wie krijg ik aan de lijn.... netwerk![]()
boehoehoe
ik heb nu 2 incident nummers en allemaal komen ze bij mij omdat wij deze server gebruikenquote:Op maandag 19 december 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
déjā vu
Ik denk dat ik locatie weet
Nu is het probleem dat niemand deze beheerd.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vooral... Ik hou daar van, mensen die het voor het belang van het kind doen ipv het geldidd fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
op een stoeptegel plakken en retour afzenderquote:Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF? Kaartje in de bus: "Een gewaarschuwd mens telt voor twee" met een plaatje van de brandende Twin towers, een tank en een overstroming. En op de achterkant "Bent u bereid als Jezus komt?"
ZO slecht
ik zie door de bomen het bos niet meer.....quote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen naar centerparcsplastic palmbomen here i come!
Gesjellig voor de kersjtquote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
LDG'tje in Limburgquote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Barreltje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-in-Tsjechie.dhtml
Ik heb nog weekendquote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
de maandagochtend amper aan een eind en ik ben nu al toe aan weekend
OMGquote:Op maandag 19 december 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
Neeee![]()
dit verzin je niet![]()
omdat het serienummer van de server niet geregistreerd is moet hij uit![]()
maakt niet uit dat ideal, internet bankieren, swiftnet verkeer en triple A stil komt te liggen![]()
ik ga heel hard tegen een muur aan rennen
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levensquote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG![]()
Welke prutsbank was dat ook al weer es?
Gaaf. Daar gaan koppen rollen lijkt mequote:Op maandag 19 december 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
Neeee![]()
dit verzin je niet![]()
omdat het serienummer van de server niet geregistreerd is moet hij uit![]()
maakt niet uit dat ideal, internet bankieren, swiftnet verkeer en triple A stil komt te liggen![]()
ik ga heel hard tegen een muur aan rennen
overigens is dit al 2 jaar zo
Oh, IBMquote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levens
ik maar een mailtje gestuurd dat genoemde onbeduidende connecties het niet meer doen vanwege een administratief onoverkomelijk issuequote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Daar gaan koppen rollen lijkt me
ja, ik weet inmiddelsquote:Op maandag 19 december 2011 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, IBM
Kwam gisteren nog een foto tegen van een Charter of Cooperation van IBM met nog een ander bedrijf. Over aan welke regels ze zich gingen houden bij de samenwerking
Slap gelul over humor en respect voor elkaars bedrijfscultuur![]()
Respect voor de bedrijfscultuur van IBM, nou dan weet je het wel
we zijn er niet met kerstquote:
Ah. Zoiets alsquote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levens
In Limburg is het momenteel het beste weer van NL. Fris, maar niet echt koud imho. Heb iig nog altijd geen handschoenen aangehad dit jaar, behalve in de skihalquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we zijn er niet met kersttot vlak ervoor
![]()
mpg, is het koud in limburg? Ik heb geen trui ingepakt nl
Komtie. Ik heb er niet voor niks een foto van gemeend te moeten makenquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik weet inmiddels
het is niet trappen naar benden en slijmen naar boven maar schieten en handgranaten naar beneden en likken, zuigen, neuken naar boven
ja datquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Zoiets als
"Help, help, er ligt iemand te verzuipen in de sloot!!!!! "
"Moment, dan moet ik richtlijn Maritieme Incidenten Binnenvaart gaan halen vanuit het hoofdkantoor."
"MOeten we hem er niet uit halen?"
"Eerst de guideline zoeken.... Ah... Hebbes. Verzuipen, zei je? ZO mag je dat niet noemen hoor, er is een 'mogelijke tewaterraking, met kans op verdrinking'..."
"Ja en wat gaan we daaraan doen, hem eruit halen?"
"Nee, even zien wat de richtlijn is... Hoe diep is het water, als het dieper dan 3 meter is... "
"Het is een fucking sloot, haal die gozer eruit"
"We moeten de brandweer inlichten, en wachten op toestemming om het water te betreden."
...
"Laat maar, hij is al verzopen."
quote:Zandvoort a Zee-Haarlem
Maandag 19 December 13:10
Oorzaak
Tussen Haarlem en Zandvoort a Zee rijden geen treinen door een beschadigd spoorviaduct.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
en dan niet meer zo kort laten knippen hequote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laagquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
Groeit dat zo snel jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
De gemeente Haarlemquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laag?
Beloofd Wokquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan niet meer zo kort laten knippen he![]()
wel op tijd naar de kapper gaan
en hoi![]()
bubbeltje
Met extensions wel jaquote:
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gemeente Haarlem.
Maar bij het viaduct dat het waarschijnlijk betreft, staan tig borden met de maximale doorrijhoogte... dus dat is dan een enorme faal van die chauffeur... en dat komt dus wel vaker voor in Haarlem.
voor en na picsquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Met extensions wel ja
Het blijft bruin, maar met warme highlights
Oh ja kan ik ook wel eens doenquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk tijd om te etenik val zowat om
En goed gegoktquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
quote:HAARLEM Tussen Haarlem en Zandvoort aan Zee rijden geen treinen door een beschadigd spoorviaduct.
Een kraanwagen is in Haarlem tegen het viaduct gebotst. Voor de veiligheid is het treinverkeer stilgelegd. Volgens de NS gaat de verstoring tot zeker 14.30 uur duren.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)lem%20en%20Zandvoort
Rijdt hij met een kraanwagen?quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
quote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komtie. Ik heb er niet voor niks een foto van gemeend te moeten maken![]()
[ afbeelding ]
Bloemendaalquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
Hij rijdt bouwmaterialen, die wagens hebben vaak een kraanquote:
Dan is hij een aardig eind de goede richting op... viaduct zal wel dat op de Julianalaan in Overveen zijnquote:
quote:
blubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |