ik zie door de bomen het bos niet meer.....quote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen naar centerparcsplastic palmbomen here i come!
Gesjellig voor de kersjtquote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
LDG'tje in Limburgquote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Barreltje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-in-Tsjechie.dhtml
Ik heb nog weekendquote:Op maandag 19 december 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
de maandagochtend amper aan een eind en ik ben nu al toe aan weekend
OMGquote:Op maandag 19 december 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
Neeee![]()
dit verzin je niet![]()
omdat het serienummer van de server niet geregistreerd is moet hij uit![]()
maakt niet uit dat ideal, internet bankieren, swiftnet verkeer en triple A stil komt te liggen![]()
ik ga heel hard tegen een muur aan rennen
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levensquote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG![]()
Welke prutsbank was dat ook al weer es?
Gaaf. Daar gaan koppen rollen lijkt mequote:Op maandag 19 december 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
Neeee![]()
dit verzin je niet![]()
omdat het serienummer van de server niet geregistreerd is moet hij uit![]()
maakt niet uit dat ideal, internet bankieren, swiftnet verkeer en triple A stil komt te liggen![]()
ik ga heel hard tegen een muur aan rennen
overigens is dit al 2 jaar zo
Oh, IBMquote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levens
ik maar een mailtje gestuurd dat genoemde onbeduidende connecties het niet meer doen vanwege een administratief onoverkomelijk issuequote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Daar gaan koppen rollen lijkt me
ja, ik weet inmiddelsquote:Op maandag 19 december 2011 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, IBM
Kwam gisteren nog een foto tegen van een Charter of Cooperation van IBM met nog een ander bedrijf. Over aan welke regels ze zich gingen houden bij de samenwerking
Slap gelul over humor en respect voor elkaars bedrijfscultuur![]()
Respect voor de bedrijfscultuur van IBM, nou dan weet je het wel
we zijn er niet met kerstquote:
Ah. Zoiets alsquote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is IBM, procedures zijn heiliger dan mensen levens
In Limburg is het momenteel het beste weer van NL. Fris, maar niet echt koud imho. Heb iig nog altijd geen handschoenen aangehad dit jaar, behalve in de skihalquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we zijn er niet met kersttot vlak ervoor
![]()
mpg, is het koud in limburg? Ik heb geen trui ingepakt nl
Komtie. Ik heb er niet voor niks een foto van gemeend te moeten makenquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik weet inmiddels
het is niet trappen naar benden en slijmen naar boven maar schieten en handgranaten naar beneden en likken, zuigen, neuken naar boven
ja datquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Zoiets als
"Help, help, er ligt iemand te verzuipen in de sloot!!!!! "
"Moment, dan moet ik richtlijn Maritieme Incidenten Binnenvaart gaan halen vanuit het hoofdkantoor."
"MOeten we hem er niet uit halen?"
"Eerst de guideline zoeken.... Ah... Hebbes. Verzuipen, zei je? ZO mag je dat niet noemen hoor, er is een 'mogelijke tewaterraking, met kans op verdrinking'..."
"Ja en wat gaan we daaraan doen, hem eruit halen?"
"Nee, even zien wat de richtlijn is... Hoe diep is het water, als het dieper dan 3 meter is... "
"Het is een fucking sloot, haal die gozer eruit"
"We moeten de brandweer inlichten, en wachten op toestemming om het water te betreden."
...
"Laat maar, hij is al verzopen."
quote:Zandvoort a Zee-Haarlem
Maandag 19 December 13:10
Oorzaak
Tussen Haarlem en Zandvoort a Zee rijden geen treinen door een beschadigd spoorviaduct.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
en dan niet meer zo kort laten knippen hequote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laagquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
Groeit dat zo snel jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
De gemeente Haarlemquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laag?
Beloofd Wokquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan niet meer zo kort laten knippen he![]()
wel op tijd naar de kapper gaan
en hoi![]()
bubbeltje
Met extensions wel jaquote:
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gemeente Haarlem.
Maar bij het viaduct dat het waarschijnlijk betreft, staan tig borden met de maximale doorrijhoogte... dus dat is dan een enorme faal van die chauffeur... en dat komt dus wel vaker voor in Haarlem.
voor en na picsquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Met extensions wel ja
Het blijft bruin, maar met warme highlights
Oh ja kan ik ook wel eens doenquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk tijd om te etenik val zowat om
En goed gegoktquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
quote:HAARLEM Tussen Haarlem en Zandvoort aan Zee rijden geen treinen door een beschadigd spoorviaduct.
Een kraanwagen is in Haarlem tegen het viaduct gebotst. Voor de veiligheid is het treinverkeer stilgelegd. Volgens de NS gaat de verstoring tot zeker 14.30 uur duren.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)lem%20en%20Zandvoort
Rijdt hij met een kraanwagen?quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
quote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komtie. Ik heb er niet voor niks een foto van gemeend te moeten maken![]()
[ afbeelding ]
Bloemendaalquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
Hij rijdt bouwmaterialen, die wagens hebben vaak een kraanquote:
Dan is hij een aardig eind de goede richting op... viaduct zal wel dat op de Julianalaan in Overveen zijnquote:
quote:
blubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |