en dan niet meer zo kort laten knippen hequote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laagquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
Groeit dat zo snel jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef xBubbles het volgende:
Nog 3 daagjes wachten tot ik weer lang haar heb
De gemeente Haarlemquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke ****-overheid maakt zo'n viaduct dan te laag?
Beloofd Wokquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan niet meer zo kort laten knippen he![]()
wel op tijd naar de kapper gaan
en hoi![]()
bubbeltje
Met extensions wel jaquote:
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gemeente Haarlem.
Maar bij het viaduct dat het waarschijnlijk betreft, staan tig borden met de maximale doorrijhoogte... dus dat is dan een enorme faal van die chauffeur... en dat komt dus wel vaker voor in Haarlem.
voor en na picsquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Met extensions wel ja
Het blijft bruin, maar met warme highlights
Oh ja kan ik ook wel eens doenquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
hehe, eindelijk tijd om te etenik val zowat om
En goed gegoktquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef DaMart het volgende:
Ah, er is weer eens een vrachtwagenchauffeur geweest die niet wist hoe hoog zijn vrachtwagen was, blijkbaar![]()
.
[..]
quote:HAARLEM Tussen Haarlem en Zandvoort aan Zee rijden geen treinen door een beschadigd spoorviaduct.
Een kraanwagen is in Haarlem tegen het viaduct gebotst. Voor de veiligheid is het treinverkeer stilgelegd. Volgens de NS gaat de verstoring tot zeker 14.30 uur duren.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)lem%20en%20Zandvoort
Rijdt hij met een kraanwagen?quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
quote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komtie. Ik heb er niet voor niks een foto van gemeend te moeten maken![]()
[ afbeelding ]
Bloemendaalquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moest GF ook alweer zijn vandaag?
Hij rijdt bouwmaterialen, die wagens hebben vaak een kraanquote:
Dan is hij een aardig eind de goede richting op... viaduct zal wel dat op de Julianalaan in Overveen zijnquote:
quote:
blubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |