quote:
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuitquote:Op maandag 19 december 2011 06:52 schreef OA het volgende:
[..]![]()
Geen idee, ik ga het zo ervaren op de fiets
Het ziet er hier niet glad uit en ik zag net een vrouw driftig voorbij stappen op hakken, dus het zal wel meevallen. In ieder geval hier in de straat...quote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuit
ik ging stapvoets over de rotonde en nog ging mijn esp lampje aanquote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zette 1 voet buiten de voordeur en ging bijna onderuit
Dan hoop ik dat het in Zoetermeer ook niet glad isquote:Op maandag 19 december 2011 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het ziet er hier niet glad uit en ik zag net een vrouw driftig voorbij stappen op hakken, dus het zal wel meevallen. In ieder geval hier in de straat...
Wokquote:Op maandag 19 december 2011 07:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging stapvoets over de rotonde en nog ging mijn esp lampje aan
overigens ging mijn linker koplamp uit
verder welquote:Op maandag 19 december 2011 07:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wok![]()
Pfff, das wel erg glad dan
Lampje bleef de hele weg uit?
En je koplamp?quote:Op maandag 19 december 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verder wel![]()
wel nog een vrachtwagen op de A12 met daar een auto dwars voor![]()
net gebeurt want de hele handel ging opeens vol in de remmen....
Bij OA is het niet glad. Oostelijker wordt het steeds gladder. Utrecht al iets, Zwolle heel erg.quote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
is het erg glad??
dan moet ik denk ik toch maar met het OV
ze weten niet waar ze aan beginnenquote:Screeningsopties:
Functie: Information Security Consultant
Screeningsprofiel: Samengesteld screeningsprofiel
01 Informatie
11 Bevoegdheid hebben tot het raadplegen en/of bewerken van systemen
12 Met gevoelige/vertrouwelijke informatie omgaan
13 Kennis dragen van veiligheidssystemen, controlemechanismen en verificatieprocessen
die is stukquote:
ten weste van utrecht valt het mee, zwolle was schaatsenquote:Op maandag 19 december 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
is het erg glad??
dan moet ik denk ik toch maar met het OV
ik hoor wel wat zoetermeer brengt !quote:
Ik laat het wetenquote:Op maandag 19 december 2011 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoor wel wat zoetermeer brengt !
nu snel douchen, want sinds de nieuwe dienstregeling kan ik niet meer direct naar werk, maar moet ik overstappen
Symquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet niet terug lezen![]()
inkom
[..]
Sol
wokquote:
Lovelyquote:
quote:
ja die is koen wegbrengen...quote:Op maandag 19 december 2011 08:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]dichte deur?
oh, ik las het al, cryotic is onderweg
Toch nog een lichtpuntje bij het wachten op de sleutel.quote:Op maandag 19 december 2011 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die is koen wegbrengen...
Het is wel superlekker buiten vergeleken met afgelopen dagen.
MPGquote:
quote:
Ik ookquote:
Klinkt bekend somsquote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
er is een server dood
niemand weet waar hij staat en niemand weet waar te beginnen
maar iedereen heeft hem nodigquote:
typisch geval van: schakel wok in, die kan alles...quote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
er is een server dood
niemand weet waar hij staat en niemand weet waar te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |